Skip to article

Dieta Rihannei: cum obtii un corp de nota 10

Rihanna este una dintre cele mai sexy cantarete din lume. Recent desemnata cea mai sexy femeie in viata de catre revista Esquire, frumoasa din Barbados se poate madri cu un corp de nota 10.

Pentru a ajunge la acest rezultat, Rihanna a urmat o dieta sanatoasa si echilibrata si a facut sport sub indrumarea unuia dintre cei mai celebri antrenori de fitness de la Hollywood, Harley Pasternak.

Si tu poti avea un corp ca al Rihannei, daca tii cont de micile secrete ale artistei.


1. Dieta Rihannei: consum moderat de carbohidrati

Nutritionistii i-au recomandat Rihannei sa consume carbohidrati pentru a-si pastra un nivel optim al energiei. Cei mai indicati carbohidrati sunt cei care sunt digerati gradual si care contin vitamine si minerale. Variante ideale in acest caz sunt ananasul, perele, merele, bananele, piersicile si fructele uscate. Le poti consuma si tu la micul dejun, pentru a-ti oferi energie pentru tot restul zilei.

Si cartofii pot fi o sursa buna de carbohidrati. Nu cei prajiti, desigur. Cartoful contine vitaminelele B si C, fier, potasiu si magneziu. Nutritionistii recomanda cartofii fierti in coaja, deoarece prin acest mod de gatire isi pastreaza nutrientii si valoarea energetica (85 kcal/100 g).

2. Dieta Rihannei pe 3 zile

Iata ce mananca o vedeta adevarata in 3 zile din saptamana, conform nutritionistilor care colaboreaza cu ea.

Ziua 1

Mic dejun: doua oua ochiuri, o felie de toast si o rosie la gratar.
Pranz: salata de somon, tortilla wrap si un mar
Cina: spaghete bologneze cu ceapa, morcovi si carne tocata. O banana la gratar si branza proaspata.

Ziua 2

Mic dejun: terci din fulgi de ovaz cu lapte si caise uscate
Pranz: cartof copt cu ton si castravete
Cina: omleta cu ciuperci, salata verde si un mar copt

Ziua 3

Mic dejun: Salata de ananas proaspat, iaurt si seminte de floarea soarelui
Pranz: Salata de raci si rosii cu turta, iar apoi o para
Cina: pui stir-fry cu legume

3. Sportul completeaza dieta

Pentru a avea un corp armonios, nici prea slab, nici prea gras, Rihanna merge la sala de fitness de 3 ori pe saptamana. La fiecare sedinta, cantareata face exercitiile pe care i le recomanda antrenorul ei: sare coarda, alearga pe banda, pedaleaza si face aerobic.

In general, cateva dintre aceste exercitii se pot face si acasa sau in aer liber, atat timp cat iti sunt recomandate de un specialist.

4. Cum sa obtii un abdomen ca al Rihannei

Pentru a avea un abdomen ca al Rihannei poti face un exercitiu care ti se va parea dificil la inceput, dar din ce in ce mai simplu pe masura ce il practici. Intinde-te pe spate. Ridica-ti treptat bratele, capul, umerii si picioarele pana formezi un unghi de 45 de grade. Bratele ar trebui sa fie aproape paralele cu picioarele.

Intinde mainile spre degetele de la picioare, dar fara a-ti tensioana foarte tare muschii. Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 5 - 10 ori.

5. Cum obtii o talie ca a Rihannei

Intinde-te pe-o parte, proptindu-ti corpul in cotul stang astfel incat bratul sa fie perpendicular pe trunchi. Ridica soldurile pana cand corpul formeaza o diagonala din cap pana-n picioare. Repeta exercitiul de 10 ori pe fiecare parte.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Dieta naturista - inamicul kilogramelor in plus Dieta naturista - inamicul kilogramelor in plus
Inca de la inceputul acestui secol, ne confruntam treptat cu o mediatizare a siluetelor perfecte de fotomodel. Prin evolutia tehnologiei acest lucru a prins si mai repede avant, fiind tot mai des in legatura cu aspectul ideal si kilogramele ideale. Apropierea cat mai mult de greutatea ideala
Dieta dupa Paste: Slabeste 8 kilograme in 7 zile. Meniul complet Dieta dupa Paste: Slabeste 8 kilograme in 7 zile. Meniul complet
Ai acumulat cateva kilograme cu ocazia sarbatorilor pascale si vrei sa scapi cat mai repede de ele? Iata o dieta rapida, care te poate ajuta sa slabesti pana la 8 kilograme in doar 7 zile.  Dieta este una simpla, usor de tinut, si are la baza o supa: Cum se prepara supa: 1 cub concentrat
Vrei sa mananci fara sa te ingrasi? Acestea sunt alimentele de la care NU FACI burta! Vrei sa mananci fara sa te ingrasi? Acestea sunt alimentele de la care NU FACI burta!
Faci parte din acea categorie de oameni care ar vrea sa poata manca fara sa se ingrase? Nu esti singurul! Iata care sunt alimentele pe care sa le mananci fara sa te ingrasi. Nu faci burta de la ele! 1. Mazare dulce (35 calorii) Sunt sarace in calorii insa bogate in fibre si proteina vegetala. 2.
10 sfaturi usor de pus in practica pentru a nu acumula kilograme in perioada Sarbatorile Pascale 10 sfaturi usor de pus in practica pentru a nu acumula kilograme in perioada Sarbatorile Pascale
Mesele de sărbători sunt mereu un prilej de a petrece timp alături de cei dragi și, bineînțeles, de a gusta tot felul de mâncăruri delicioase, dar cu un efect nu tocmai plăcut: kilogramele
Nu vrei sa-ti strici dieta de Paste? Iata o reteta de cozonac delicios si cu (mai) putine calorii Nu vrei sa-ti strici dieta de Paste? Iata o reteta de cozonac delicios si cu (mai) putine calorii
Daca esti la dieta sau ai un stil de viata care nu include excesele alimentare si totusi nu vrei sa renunti la preparatele traditionale de Paste, poti sa incerci variantele lor mai sanatoase. De exemplu, un cozonac vegan, o reteta reinventata de expertii de la Vegis.ro, unde ingredientele
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda