Skip to article

Dieta Rihannei: cum obtii un corp de nota 10

Rihanna este una dintre cele mai sexy cantarete din lume. Recent desemnata cea mai sexy femeie in viata de catre revista Esquire, frumoasa din Barbados se poate madri cu un corp de nota 10.

Pentru a ajunge la acest rezultat, Rihanna a urmat o dieta sanatoasa si echilibrata si a facut sport sub indrumarea unuia dintre cei mai celebri antrenori de fitness de la Hollywood, Harley Pasternak.

Si tu poti avea un corp ca al Rihannei, daca tii cont de micile secrete ale artistei.


1. Dieta Rihannei: consum moderat de carbohidrati

Nutritionistii i-au recomandat Rihannei sa consume carbohidrati pentru a-si pastra un nivel optim al energiei. Cei mai indicati carbohidrati sunt cei care sunt digerati gradual si care contin vitamine si minerale. Variante ideale in acest caz sunt ananasul, perele, merele, bananele, piersicile si fructele uscate. Le poti consuma si tu la micul dejun, pentru a-ti oferi energie pentru tot restul zilei.

Si cartofii pot fi o sursa buna de carbohidrati. Nu cei prajiti, desigur. Cartoful contine vitaminelele B si C, fier, potasiu si magneziu. Nutritionistii recomanda cartofii fierti in coaja, deoarece prin acest mod de gatire isi pastreaza nutrientii si valoarea energetica (85 kcal/100 g).

2. Dieta Rihannei pe 3 zile

Iata ce mananca o vedeta adevarata in 3 zile din saptamana, conform nutritionistilor care colaboreaza cu ea.

Ziua 1

Mic dejun: doua oua ochiuri, o felie de toast si o rosie la gratar.
Pranz: salata de somon, tortilla wrap si un mar
Cina: spaghete bologneze cu ceapa, morcovi si carne tocata. O banana la gratar si branza proaspata.

Ziua 2

Mic dejun: terci din fulgi de ovaz cu lapte si caise uscate
Pranz: cartof copt cu ton si castravete
Cina: omleta cu ciuperci, salata verde si un mar copt

Ziua 3

Mic dejun: Salata de ananas proaspat, iaurt si seminte de floarea soarelui
Pranz: Salata de raci si rosii cu turta, iar apoi o para
Cina: pui stir-fry cu legume

3. Sportul completeaza dieta

Pentru a avea un corp armonios, nici prea slab, nici prea gras, Rihanna merge la sala de fitness de 3 ori pe saptamana. La fiecare sedinta, cantareata face exercitiile pe care i le recomanda antrenorul ei: sare coarda, alearga pe banda, pedaleaza si face aerobic.

In general, cateva dintre aceste exercitii se pot face si acasa sau in aer liber, atat timp cat iti sunt recomandate de un specialist.

4. Cum sa obtii un abdomen ca al Rihannei

Pentru a avea un abdomen ca al Rihannei poti face un exercitiu care ti se va parea dificil la inceput, dar din ce in ce mai simplu pe masura ce il practici. Intinde-te pe spate. Ridica-ti treptat bratele, capul, umerii si picioarele pana formezi un unghi de 45 de grade. Bratele ar trebui sa fie aproape paralele cu picioarele.

Intinde mainile spre degetele de la picioare, dar fara a-ti tensioana foarte tare muschii. Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 5 - 10 ori.

5. Cum obtii o talie ca a Rihannei

Intinde-te pe-o parte, proptindu-ti corpul in cotul stang astfel incat bratul sa fie perpendicular pe trunchi. Ridica soldurile pana cand corpul formeaza o diagonala din cap pana-n picioare. Repeta exercitiul de 10 ori pe fiecare parte.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe