Skip to article

Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante

Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante
Silueta cu forme voluptoase este un ideal pentru cele mai multe reprezentante ale sexului frumos, insa de multe ori nu stim cum sa facem sa ne pastram formele sau sa le definim mai bine.

Din fericire, sa fii o femeie cu forme apetisante nu este un obiectiv imposibil de atins. Cu o dieta potrivita si mult sport poti ajunge sa ai corpul la care ai visat dintotdeauna.

Dieta potrivita pentru forme apetisante

Sa gasesti o dieta potrivita pentru a pune pe tine cateva kilograme, insa fara sa te ingrasi, pare a fi un vis frumos. Ei bine, el poate deveni realitate. In principiu, nu este nevoie sa urmezi o dieta restrictiva, deoarece te intereseaza sa obtii maximum de nutrienti si minerale din alimente.

Astfel, daca vrei sa ai forme apetisante trebuie sa furnizezi organismului tau proteine, fibre, carbohidrati si grasimi, toate in proportii moderate, insa constante.

Formele tale apetisante au nevoie de 4-6 mese pe zi, dintre care 3 mese principale si 2-3 gustari. Cumulate, alimentele pe care le consumi intr-o zi ar trebui sa-ti furnizeze cu 500 de calorii in plus fata de mesele obisnuite. Alimentele de baza in dieta ta ar trebuie sa fie produsele lactate, pestele, carnea slaba de pui/vita, orezul, pastele, legumele si fructele.

Daca vrei sa ai forme apetisante, dar in acelasi timp sa nu te ingrasi, trebuie sa eviti produsele de tip fast food si patiserie, mezelurile si alte alimente bogate in grasimi saturate.

Alimente pentru marirea bustului si a posteriorului

Daca vrei sa ai un posterior mai bombat si un bust mare si ferm, este bine sa consumi zilnic produse lactate, in special lapte nedegresat. Il poti consuma simplu, cu cereale sau in smoothie-uri delicioase cu fructe.

Fructele oleaginoase joaca si ele un rol important in dobandirea formelor apetisante, asa ca fa-ti un obicei din a consuma gustari pe baza de nuci, migdale, nuci caju, nuci pecan, nuci braziliene sau fistic.

Sa nu uiti de alimentele bogate in acizi grasi esentiali omega-3. Acestea sunt ideale pentru pastrarea masei musculare si arderea depozitelor adipoase. Ca un mic truc, este bine sa tii cont de felul in care pregatestii alimentele. Cele prajite nu sunt indicate, deoarece pot crestere masa adipoasa, de aceea ar trebui sa consumi in special alimente gatite la aburi, la gratar sau la cuptor.

Exercitii fizice pentru forme apetisante

Chiar daca ai o alimentatie excelenta pentru dobandirea unor forme apetisante, este nevoie si de sport pentru a-ti tonifia musculatura si a-ti sculpta corpul. Marirea masei musculare este exact ceea ce iti trebuie pentru a avea o silueta apetisanta, astfel ca cele mai indicate exercitii fizice sunt cele care implica ridicarea greutatilor. Aceste exercitii te vor ajuta sa ai un bust mai ferm, precum si brate tonifiate. Fandarile si genuflexiunile cu gantere te vor ajuta sa-ti intaresti musculatura coapselor, a soldurilor si a posteriorului.

Formele tale apetisante vor fi puse si mai mult in evidenta daca ai un abdomen plat. Asadar, nu te feri de abdomene si de alte exercitii fizice care presupun intarirea muschilor abdominali. In principiu, un antrenor de fitness iti poate recomanda cele mai bune exercitii pentru intarirea muschilor si cresterea masei musculare, adaptate constitutiei tale.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Dieta Zone: slabesti in timp si sanatos pana la 25 de kilograme Dieta Zone: slabesti in timp si sanatos pana la 25 de kilograme
Dieta Zone este o dieta care are la baza un echilibru intre proteine, carbohidrati si grasimi. Acest regim alimentar presupune calcularea caloriilor, insa nu impune foarte multe restrictii in privinta alimentelor pe care le poti consuma. Barry Sears, medicul care a creat acest regim, sustine ca
Cum a slabit Mihai Morar 15 kilograme, fara sa tina dieta Cum a slabit Mihai Morar 15 kilograme, fara sa tina dieta
Prezentatorul Mihai Morar a slabit 15 kilograme. Si-a dorit sa aiba mai multa grija de sanatatea sa si a inceput sa adopte un stil de viata mai sanatos. S-a apucat serios de sport, insa a avut grija si la alimentatie. Realizatorul TV a marturisit insa ca nu a tinut o dieta minune si nici nu crede
Cel mai puternic ceai pentru slabit Cel mai puternic ceai pentru slabit
Ceaiul de scortisoara si foi de dafin este unul dintre cele mai eficiente ceaiuri pentru slabit. Foile de dafin si scortisoara au numeroase beneficii pentru sanatate si, impreuna, au proprietati antiseptice, efect diuretic si digestiv. Baut dupa mese, acest ceai ajuta la prevenirea gazelor,
Majda Aboulumosha a slabit 23 de kilograme. Afla dieta-minune Majda Aboulumosha a slabit 23 de kilograme. Afla dieta-minune
Actrita Majda Aboulumosha a slabit enorm cu ajutorul unei diete pe care a tinut-o mai multe luni. Vedeta ajunsese sa cantareasca 89 de kilograme si a decis sa ia atitudine, pentru ca kilogramele se acumulau tot mai mult. Cu multa vointa, a reusit sa ajunga la 56 de kilograme, slabind astfel 23
Dieta cu care Mara Banica a slabit 15 kilograme in doua luni Dieta cu care Mara Banica a slabit 15 kilograme in doua luni
Jurnalista Mara Banica a slabit 15 kilograme in doar doua luni. A afisat o silueta de invidiat si reuseste sa se mentina. Pentru ca toata lumea a dorit sa ii afle secretul, Mara a impartasit fanilor sai dieta care a ajutat-o sa ajunga la greutatea ideala. Mara Banica a explicat in ce consta regimul