Skip to article

Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante

Silueta cu forme voluptoase este un ideal pentru cele mai multe reprezentante ale sexului frumos, insa de multe ori nu stim cum sa facem sa ne pastram formele sau sa le definim mai bine.

Din fericire, sa fii o femeie cu forme apetisante nu este un obiectiv imposibil de atins. Cu o dieta potrivita si mult sport poti ajunge sa ai corpul la care ai visat dintotdeauna.

Dieta potrivita pentru forme apetisante

Sa gasesti o dieta potrivita pentru a pune pe tine cateva kilograme, insa fara sa te ingrasi, pare a fi un vis frumos. Ei bine, el poate deveni realitate. In principiu, nu este nevoie sa urmezi o dieta restrictiva, deoarece te intereseaza sa obtii maximum de nutrienti si minerale din alimente.

Astfel, daca vrei sa ai forme apetisante trebuie sa furnizezi organismului tau proteine, fibre, carbohidrati si grasimi, toate in proportii moderate, insa constante.

Formele tale apetisante au nevoie de 4-6 mese pe zi, dintre care 3 mese principale si 2-3 gustari. Cumulate, alimentele pe care le consumi intr-o zi ar trebui sa-ti furnizeze cu 500 de calorii in plus fata de mesele obisnuite. Alimentele de baza in dieta ta ar trebuie sa fie produsele lactate, pestele, carnea slaba de pui/vita, orezul, pastele, legumele si fructele.

Daca vrei sa ai forme apetisante, dar in acelasi timp sa nu te ingrasi, trebuie sa eviti produsele de tip fast food si patiserie, mezelurile si alte alimente bogate in grasimi saturate.

Alimente pentru marirea bustului si a posteriorului

Daca vrei sa ai un posterior mai bombat si un bust mare si ferm, este bine sa consumi zilnic produse lactate, in special lapte nedegresat. Il poti consuma simplu, cu cereale sau in smoothie-uri delicioase cu fructe.

Fructele oleaginoase joaca si ele un rol important in dobandirea formelor apetisante, asa ca fa-ti un obicei din a consuma gustari pe baza de nuci, migdale, nuci caju, nuci pecan, nuci braziliene sau fistic.

Sa nu uiti de alimentele bogate in acizi grasi esentiali omega-3. Acestea sunt ideale pentru pastrarea masei musculare si arderea depozitelor adipoase. Ca un mic truc, este bine sa tii cont de felul in care pregatestii alimentele. Cele prajite nu sunt indicate, deoarece pot crestere masa adipoasa, de aceea ar trebui sa consumi in special alimente gatite la aburi, la gratar sau la cuptor.

Exercitii fizice pentru forme apetisante

Chiar daca ai o alimentatie excelenta pentru dobandirea unor forme apetisante, este nevoie si de sport pentru a-ti tonifia musculatura si a-ti sculpta corpul. Marirea masei musculare este exact ceea ce iti trebuie pentru a avea o silueta apetisanta, astfel ca cele mai indicate exercitii fizice sunt cele care implica ridicarea greutatilor. Aceste exercitii te vor ajuta sa ai un bust mai ferm, precum si brate tonifiate. Fandarile si genuflexiunile cu gantere te vor ajuta sa-ti intaresti musculatura coapselor, a soldurilor si a posteriorului.

Formele tale apetisante vor fi puse si mai mult in evidenta daca ai un abdomen plat. Asadar, nu te feri de abdomene si de alte exercitii fizice care presupun intarirea muschilor abdominali. In principiu, un antrenor de fitness iti poate recomanda cele mai bune exercitii pentru intarirea muschilor si cresterea masei musculare, adaptate constitutiei tale.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se