Skip to article

Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante

Dieta si sport: cum sa fii o femeie cu forme apetisante
Silueta cu forme voluptoase este un ideal pentru cele mai multe reprezentante ale sexului frumos, insa de multe ori nu stim cum sa facem sa ne pastram formele sau sa le definim mai bine.

Din fericire, sa fii o femeie cu forme apetisante nu este un obiectiv imposibil de atins. Cu o dieta potrivita si mult sport poti ajunge sa ai corpul la care ai visat dintotdeauna.

Dieta potrivita pentru forme apetisante

Sa gasesti o dieta potrivita pentru a pune pe tine cateva kilograme, insa fara sa te ingrasi, pare a fi un vis frumos. Ei bine, el poate deveni realitate. In principiu, nu este nevoie sa urmezi o dieta restrictiva, deoarece te intereseaza sa obtii maximum de nutrienti si minerale din alimente.

Astfel, daca vrei sa ai forme apetisante trebuie sa furnizezi organismului tau proteine, fibre, carbohidrati si grasimi, toate in proportii moderate, insa constante.

Formele tale apetisante au nevoie de 4-6 mese pe zi, dintre care 3 mese principale si 2-3 gustari. Cumulate, alimentele pe care le consumi intr-o zi ar trebui sa-ti furnizeze cu 500 de calorii in plus fata de mesele obisnuite. Alimentele de baza in dieta ta ar trebuie sa fie produsele lactate, pestele, carnea slaba de pui/vita, orezul, pastele, legumele si fructele.

Daca vrei sa ai forme apetisante, dar in acelasi timp sa nu te ingrasi, trebuie sa eviti produsele de tip fast food si patiserie, mezelurile si alte alimente bogate in grasimi saturate.

Alimente pentru marirea bustului si a posteriorului

Daca vrei sa ai un posterior mai bombat si un bust mare si ferm, este bine sa consumi zilnic produse lactate, in special lapte nedegresat. Il poti consuma simplu, cu cereale sau in smoothie-uri delicioase cu fructe.

Fructele oleaginoase joaca si ele un rol important in dobandirea formelor apetisante, asa ca fa-ti un obicei din a consuma gustari pe baza de nuci, migdale, nuci caju, nuci pecan, nuci braziliene sau fistic.

Sa nu uiti de alimentele bogate in acizi grasi esentiali omega-3. Acestea sunt ideale pentru pastrarea masei musculare si arderea depozitelor adipoase. Ca un mic truc, este bine sa tii cont de felul in care pregatestii alimentele. Cele prajite nu sunt indicate, deoarece pot crestere masa adipoasa, de aceea ar trebui sa consumi in special alimente gatite la aburi, la gratar sau la cuptor.

Exercitii fizice pentru forme apetisante

Chiar daca ai o alimentatie excelenta pentru dobandirea unor forme apetisante, este nevoie si de sport pentru a-ti tonifia musculatura si a-ti sculpta corpul. Marirea masei musculare este exact ceea ce iti trebuie pentru a avea o silueta apetisanta, astfel ca cele mai indicate exercitii fizice sunt cele care implica ridicarea greutatilor. Aceste exercitii te vor ajuta sa ai un bust mai ferm, precum si brate tonifiate. Fandarile si genuflexiunile cu gantere te vor ajuta sa-ti intaresti musculatura coapselor, a soldurilor si a posteriorului.

Formele tale apetisante vor fi puse si mai mult in evidenta daca ai un abdomen plat. Asadar, nu te feri de abdomene si de alte exercitii fizice care presupun intarirea muschilor abdominali. In principiu, un antrenor de fitness iti poate recomanda cele mai bune exercitii pentru intarirea muschilor si cresterea masei musculare, adaptate constitutiei tale.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea
Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile
Dieta cu oua este o cura de slabire drastica, de aceea nu este recomandat sa o tii mai mult de 7 zile. Are rezultate rapide, insa nu trebuie sa o urmezi daca ai probleme de sanatate. Consulta medicul inainte de a tine orice cura de slabire!  Carnea de pui sau cea de vită care apare
Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna
Toamna este anotimpul perfect pentru a scapa de cateva kilograme in plus! Muraturile, pe care numeroase gospodine le pregatesc, pot ajuta la pierderea kilogramelor.  Pe langa faptul ca sunt bogate in vitamine, muraturile au foarte putine calorii. Un castravete murat de aproximativ 140 de
Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi