Skip to article

Dieta South Beach - mancatul in oras

Acasa poti controla ceea ce pui in farfurie, dar cand mananci in oras te lovesti de tot felul de probleme: portii mari, carbohidrati tentanti, extra ingrediente care adauga grasime rea si carbohidrati rai si binenteles meniu-uri care nu prea ofera optiuni prietenoase dietei South Beach .

Urmatoarele trucuri te vor ajuta sa ramai la planul tau nutritional sanatos.

Consuma proteine inainte de a pleca de acasa. Daca mananci ceva cu proteine, un ou fiert tare sau putina branza, cu 15 minute inainte sa ajungi la restaurant, iti va mai taia din apetit. Daca nu esti infometat atunci cand citesti meniu-ul, vei putea comanda mai intelept mancarea.

Scapa de cosul cu paine. Este plina de carbohidrati rai rafinati. Acesti carbohidrati iti pot mari nivelul zaharului din sange si vei sfarsi prin a-ti fi si mai foame. Roaga chelnerul sa ia painea inainte sa apuci sa iei o bucata.

Comanda supa. Daca este posibil, comanda un bol de supa imediat cum te asezi la masa. Cauta supe bogate in legume si care nu contin smantana. Frumusetea supei este ca iti umple stomacul astfel incat nu iti va mai fi atat de foame cand vine timpul sa comanzi restul mesei. De asemenea, trimite un semnal creierului ca mananci si curand te vei satura. Cum acestui mesaj ii trebuie 20 de minute sa calatoreasca din stomac pana la creier, pana vine felul principal, tu vei fi deja aproape satul.

Cere legume in plus. Felurile principale de mancare vin de obicei cu o garnitura, cum ar fi orez sau cartofi, care sunt mancaruri de nedorit pentru dieta South Beach faza 1 si 2. Cere mai bine legume cum ar fi broccoli sau mazare sau o salata mica verde.

Alege metode de gatit sanatoase. Stai departe de felurile de mancare prajite. Daca mancarea vine cu un sos de unt sau branza, pune-l deoparte.

Bea una sau doua bauturi nealcoolice. Cere chelnerului un pahar de apa. Mai comanda unul cand vine mancarea. Dupa faza 1, poti comanda un pahar de vin rosu sau alb impreuna cu mancarea. Asta este o forma de alcool care este acceptata, dar si sanatoasa pentru tine.

Bucura-te de desert. Dieta South Beach este un stil de viata si viata fara desert nu ar mai fi distractiva deloc. Dar trebuie sa faci alegerile potrivite. Dupa faza 1, daca meniu-ul ofera fructe proaspete, asta este cea mai buna alegere. Daca vrei ceva mai mult de atat, apeleaza la bunul tau simt. Nu lua mai mult de trei imbucaturi si restul prajiturii imparte-l cu comesenii tai.

Iata cateva retete care respecta principiile dietei South Beach si sunt cu adevarat delicioase:

Peste in crusta de portocale ;

Salata italiana ;

Clatite de post cu cirese .

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui