Skip to article

Dr. Oz: 7 reguli simple care te ajuta sa slabesti 2 kilograme fara efort

Dr. Oz: 7 reguli simple care te ajuta sa slabesti 2 kilograme fara efort
Reteta pentru o dieta eficienta este sa-ti stabilesti un tel realizabil inca de la bun inceput. Daca iti propui sa slabesti in timp record 10 kilograme, ai putea ramane dezamagita de faptul ca eforturile tale nu dau rezultatele scontate.

In schimb, daca iti propui sa dai jos 2 kilograme intr-o perioada relativ scurta, ai putea avea surpriza de a ajunge la greutatea dorita mai usor decat iti imaginai.


Foarte multe femei isi doresc rezultate imediate, daca se poarte chiar peste noapte.

Ori este lesne de inteles ca o astfel de minune nu se poate intampla. Ceea ce vrem noi sa spunem este ca odata ce ti-ai propus sa slabesti nu trebuie sa renunti la ideea ta, nici macar atunci cand nu vezi rezultate in primele doua saptamani. Tine-te de treaba, fii ambitioasa si vei reusi sa-ti sculptezi corpul asa cum ai visat dintotdeauna.

Dr Oz are pentru tine cateva sfaturi foarte eficiente in ceea ce priveste scaderea in greutate. Daca urmezi cativa pasi simpli si schimbi cateva ceva in obiceiurile tale, poti slabi 2 kilograme fara sa depui efort.

1. Tine portia de mancare in frau

De foarte multe ori, dupa o zi in care nu ai mancat mai nimic la serviciu ajungi acasa atat de infometata incat ai vrea sa devorezi frigiderul cu totul. Un obicei foarte prost pentru silueta ta. Cand esti infometata, nu tii cont de cat de mare este portia, ai impresia ca poti manca oricat. Tocmai de aceea, ar trebui sa te autoeduci, sa-ti spui mereu ca trebuie sa mananci mai putin.

Redu portia de mancare, mai ales pe cea de la cina, si vei observa ca te vei ridica de la masa la fel de satula ca atunci cand iti puneai un munte de mancare in farfurie.

2. Mananca mai multe proteine si verdeturi

Legumele verzi au un continut ridicat de fibre si iti asigura o senzatie de satietate pe termen indelungat. Vei elimina din start nevoia de a lua gustari dulci sau sarate. Cat despre proteine, cum ar fi cele din peste, acestea contribuie la arderea mai rapida a grasimilor.

3. Condimenteaza-ti mancarea

Capsaicina este un ingredient ce se gaseste in anumite condimente si plante picante. La scurt timp dupa o masa in care ai consumat un ardei iute, de exemplu, organismul tau incepe sa arda grasimile intr-un ritm alert.

4. Elimina indulcitorii artificiali

Multe alimente cu un aport caloric mic contin indulcitori artificiali. Bauturile carbogazoase dietetice, cu zero zahar, contin astfel de indulcitori care te ingrasa daca sunt consumati cu regularitate. Elimina din alimentatia ta produsele pe a caror eticheta gasesti indulcitori artificiali. Nu-ti sabota dieta.

5. Fa miscare

Miscarea este cheia spre un corp de vis. Poti slabi 2 kilograme intr-un timp foarte scurt daca iti rezervi jumatate de ora in fiecare zi pentru a alerga in parc sau pentru a te plimba cu bicicleta.

6. Bea mai multa apa

Apa este sanatate curata. Dr Oz este de parere ca daca bei doza zilnica recomandata de apa, poti taia dintr-un foc cel putin 200 de calorii. De ce? Pentru ca apa iti da impresia ca esti satula si nu vei simti nevoia sa mananci un covrig sau un pachet de biscuiti.

7. Consuma cereale integrale

Cerealele integrale au un continut ridicat de fibre si, spre deosebire de cerealele rafinate (paine alba, paste etc) nu pierd niciun nutrient. Poti incerca orezul brun, pastele si painea din faina integrala si quinoa.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta
Sedentarismul este unul dintre principalii factori de risc de mortalitate la nivel mondial. De fapt, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), se estimează că lipsa miscarii fizice este principala cauză „a aproximativ 21% -25% din cancerele de
Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme
Un studiu realizat recent de Ipsos, care a acoperit 30 de tari, a aratat ca, la nivel global, oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme in timpul pandemiei de coronavirus.  La nivelul celor 30 de țări monitorizate, o treime (31%) dintre respondenți au câștigat în
Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie