Skip to article

Energie prin sport

Iarna, daca esti cu moralul la pamant, practica un sport energizant. Yoga, Qi gong, do` in sunt activitati sportive moderate, iar feng shui -ul face din casa ta o sursa de energie.

Yoga antistres

Yoga este o adevarata arta a trai si de a gandi, iar aceasta practica ancestrala este accesibila tuturor, indiferent de varsta si de conditia fizica. Ea trezeste constiinta de sine pe plan fizic, intelectual si emotional. Prin efortul respirator si fizic, ea permite accederea spre increderea in sine, indispensabila pentru starea fizica si spihica de bine. Prin yoga se pleaca de fapt intr-o calatorie in descoperirea sinelui. Stresul este evacuat si este mai bine gestionat in viata de zi cu zi. Dupa o sedinta de yoga esti mai tonica, mai putin stresata si plina de energie.

Qi gong - pentru intretinerea sanatatii pe termen lung

Qi gong este gimnastica energetica, un sport ce vine din traditia milenara chineza, ce acorda o mare importanta energiei vitale, Qi. Alternand meditatie, exercitii respiratorii si miscari lente si fluide, qi gong-ul este un sport de preventie, care actioneaza asupra tulburarilor metabolismului si previne bolile, ameliorand concentrarea.

Do` in - pentru buna dispozitie

Do` in este de fapt un masaj chinezesc ce actioneaza ca un adevarat remediu terapeutic contra unor afectiuni (dureri de cap, insomnii). Gratie celor trei elemente principale ale Do` in-ului, respiratia, intinderile si auto-masajul, el pune in miscare toate energiile pe care le canalizeaza corect. Se castiga relaxare si regenerarea sistemelor muscular, nervos si energetic.

Feng shui - pentru a face din casa o sursa de energie

Venita din China, aceasta filozofie ajuta la echilibrarea energiilor care actioneaza asupra starii de spirit. Pentru a-l aplica la tine acasa, iata cateva principii:

In sufragerie: instaleaza o masa joasa si doua fotolii in fata canapelei, pentru a facilita circulatia energiilor. Alege culori vii si vesele. Lumineaza bine camera, dar fara excese. Iar pentru a elimina energiile negative ale televizorului, pune plante verzi in apropiere.

In bucatarie: nu aseza aragazul langa chiuveta sau langa frigider, deoarece apa stinge focul, iar focul este inima casei. Pentru a modifica ordinea lucrurilor, pune un panou de lemn intre cele doua. Apa hraneste lemnul, care la randul sau hraneste focul. Aranjeaza cutitele si obiectele taioase in sertare si evita lucrurile suspendate: se spune ca acestea "atarna" in cap.

In dormitor: privilegiaza formele rotunde sau ovale, cu energii prietenoase. Evita unghiurile agresive indreptate spre pat. Cartile nu stau in dormitor deoarece mentin spiritul treaz si dauneaza somnului. Aranjeaza oglinzile in sifonier si evita ecranele: acestea sunt obiecte care absorb energie.


Autor: Nuage

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui