Skip to article

Go! Go! Diet pe biciclete la SkirtBike 3

Go! Go! Diet pe biciclete la SkirtBike 3
Go! Go! Diet a fost alaturi de participantele la cea de-a 3-a editie SkirtBike, un eveniment biciclistic dedicat femeilor, care a avut loc sambata, 26 mai. In ciuda vremii posomorate, aproximativ 300 de fete in tinute chic pe biciclete colorate si cu cosulete pline de flori, s-au strans in Parcul Circului pentru a demonstra ca mersul pe bicicleta infrumuseteaza.

Alaturi de ele, cativa baieti au gasit solutii ingenioase de a se integra, unii dintre ei purtand kilturi si papioane. A fost o defilare a elegantei pe bicicleta, dar si a bicicletelor elegante si interesante, oferind un frumos spectacol in culori pe strazile cenusii de ploaie ale Bucurestiului.

O echipa Go!Go!Diet a pregatit biciclistele pentru plecare, oferindu-le sticle pentru apa, speciale pentru biciclete, pentru ca hidratarea este esentiala pentru o viata sanatoasa, dar si baloane SkirtBike care sa le inveseleasca bicicletele.

In ciuda ploii, buna dispozitie s-a citit pe chipurile tuturor celor 300 de persoane care au defilat pe traseul Aleea Circului - Soseaua Stefan cel Mare - Calea Dorobantilor - Piata Charles de Gaulle - Bd. Aviatorilor, avand ca punct de popas Parcul Herastrau, pe pajistea de la Roaba de Cultura. Participantele au fost intampinate cu multe surprize si premii.

Go! Go! Diet pe biciclete la SkirtBike 3

Go! Go! Diet pe biciclete la SkirtBike 3



In cadrul tombolei SkirtBike, Go!Go!Diet a oferit unei bicicliste norocoase dieta pentru 7 zile. Ea va primi zilnic, timp de o saptamana, 3 mese principale si 2 gustari, la adresa indicata de ea. Meniul dietei contine multe alimente gustoase si sanatoase, preparate ingenios. Prin intermediul dietei, metabolismul este reglat printr-un regim care nu infometeaza si, totodata, elimina starea de oboseala. Mersul pe bicicleta potenteaza efectul dietei, invioreaza si ajuta la intarirea musculaturii si la reglarea ritmului respirator.

Go! Go! Diet a fost alaturi de SkirtBike pentru ca impreuna promoveaza un stil de viata sanatos si activ. O alimentatie echilibrata si multa miscare sunt principali factori care contribuie la mentinerea unei forme fizice desavarsite.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism