Skip to article

Incearca dieta care distruge grasimile

Atunci cand te gandesti la o dieta de slabit iti vin in minte automat portii de mancare foarte mici, ore interminabile petrecute in sala de sport sau tratamente scumpe in saloanele de infrumusetare.

Este adevarat ca atunci cand slabesti este necesar sa faci si cateva sacrificii, insa acestea nu trebuie sa fie drastice si nici sa iti afecteze sanatatea.


Medicul Ian K. Smith a realizat o dieta care ajuta la arderea rapida a grasimilor, avand la baza principiile unui stil de viata sanatos.


Specialistul recomanda tuturor pacientilor sai sa renunte la alimentele nesanatoase si sa consume produse delicioase, naturale si sa faca multe exercitii fizice.

Ian K. Smith garanteaza ca toti cei care vor urma sfaturile sale vor ajunge, in timp, la o greutate normala. Aceasta dieta nu este una drastica, iar rezultatele se vad in aproximativ 3 luni.

Conform medicului, aceasta dieta este divizata in 4 module.

1. Modulul de 9 zile - detoxifierea

Primul modul al dietei este detoxifierea, un proces care ar trebui sa dureze 9 zile. In aceasta perioada este obligatoriu sa renunti la toate obiceiurile alimentare nesanatoase, dar si la alimentele procesate.

In aceste 9 zile este necesar sa incepi sa consumul doar alimente naturale: fasole, mazare, salate proaspete, soia etc. De asemenea, fructele si legumele proaspete sunt o conditie esentiala a acestei perioade, la fel si consumul de apa in cantitati mari.

Sportul trebuie sa faca si el parte din acest program de detoxifiere. Cu cat vei depune mai mult efort, cu atat vei elimina mai rapid toxinele prin transpiratie si prin urina (pentru ca sportul te va face sa bei mai multa apa).

Meniu pentru cele 9 zile - trei mese + doua gustari

Micul dejun

Micul dejun: Salata de rosii, castraveti, salata verde sau cereale integrale cu iaurt simplu
Gustare: iaurt degresat
Pranz: un ou fiert si salata de legume proaspete
Gustare: un fruct
Cina: orez brun cu legume, ceai verde.

2. Modulul de 21 de zile

In acesta perioada de 21 de zile trebuie sa consumi 3 - 5 mese pe zi si sa eviti prajelile si grasimile. Acum poti consuma branza slaba, cereale integale, cafea, limonada si suc prospat de fructe, carne slaba la gratar, fructe de mare, lapte de soia etc. Mentine portiile mici si incearca sa te opresti din mancat atunci cand simti ca te-ai saturat in proportie de 80%.

In 20 de minute vei ajunge la senzatie completa de saturatie.

3. Modulul de 30 de zile

Al treilea modul din dieta distrugatoare de grasimi iti permite in continuare sa consumi alimentele din primele doua module, la care se adauga paste si paine integrale, seminte, ciocolata neagra.

4. Modulul de 29 de zile

Acest ultim modul este cel mai permisiv. In ultimele 29 de zile ti se permite sa consumi portii mici de pizza, cartofi prajiti, bere, vin si dulciuri. Totusi, nu uita ca aceste alimente trebuie doar gustate si nu consumate pana la saturatie. Daca vei controla marimea portiilor si vei face exercitii in mod regulat, vei reusi sa iti mentii greutatea la care ai ajuns.

Autor: Ana-Maria Dragota

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui