Skip to article

O dieta... de primavara!

O dieta... de primavara!
Odata cu primavara si cu primul ghiocel incep si primele tentative de slabit ale femeilor de pretutindeni. Pentru cele care vor sa arate superb in costumul de baie peste cateva luni, cursa dietelor a inceput!

Trebuie sa-ti scoti din cap ideea de dieta sau regim, caci noi iti recomandam sa slabesti sanatos prin mese regulate, insa fara grasimi si niciodata peste masura.

Micul dejun

minimum 50 g paine integrala, usor unsa cu unt (nu mai mult de 5 g);
un fruct sau o salata de fructe (mai bune decat un suc de fructe, care nu-ti va tine de foame deloc);
un produs lactat, iaurt sau branza;
o bautura la alegere: cafea, ceai, lapte degresat.

Daca in cursul diminetii ti s eface foame, poti consuma un mar sau un lapte.

Pranzul

pui sau peste;
multe legume (300 g sau mai mult), gatite cu un pic de grasime;
un iaurt sau o branza;
un fruct;
paine, minimum 50 g.

Cina

supa de legume, fara pic de grasime;
un pic de carne de pui sau peste sau un ou;
eventual legume, gatite cu un pic de grasime;
un produs lactat;
un fruct;
paine, minimum 50 g.

Mananca incet

E important sa mananci incet pentru a putea fi atenta la senzatiile pe care ti le transmite corpul tau. De indata ce simti ca te-ai umplut, opreste-te din mancat.

Pofte

Uneori ai chef de mezeluri, pizza, dulciuri? O data la nu stiu cat timp, in cantitati mici, nu moare nimeni! Compenseaza placerea pe care ti-o faci mancand mai putin gras la masa urmatoare.

Sucuri

Ti-e sete? Apa hidrateaza mult mai bine ca orice suc, care contine mult zahar, iti provoaca foame si iti dezechilibreaza organismul.

Misca-te

La fel ca si alimentatia excesiv de grasa sau de dulce, sedentarismul este si el propice instalarii kilogramelor in plus. Mergi in fiecare zi pe jos? Nu? Atunci propune-ti un program zilnic de mers. Nu ai timp! Fractioneaza: 3x20 minute sau 4x15 minute. Parcheaza-ti masina mai departe, coboara inainte cu o statie de autobuz, e pur si simplu o chestiune de organizare. Trebuie doar sa vrei! Sportul este indispensabil daca vrei sa slabesti frumos.

Articole recomandate

Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi
Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir Cum poti slabi cu comprese cu ghimbir
Ghimbirul poate fi un aliat de nadejde un lupta cu kilogramele in plus. Este un  puternic antioxidant, cu proprietati anti-inflamatorii, care ajuta la eliminarea toxinelor din organism.  Aplicat pe zonele cu probleme, ghimbirul poate ajuta la eliminarea grasimii. Iti poti face la tine
Greseli frecvente care te impiedica sa slabesti Greseli frecvente care te impiedica sa slabesti
Ai incercat sa tii diete, insa nu ai obtinut rezultatele dorite si nu ai reusit sa slabesti? Nutritionistii atrag atentia ca foarte multe persoane fac adesea greseli atunci cand incep un regim de slabire. Iata cateva dintre cele mai frecvente greseli care te pot impiedica sa slabesti:  Te
Dieta fulger cu lamaie: slabeste 1 kilogram pe zi Dieta fulger cu lamaie: slabeste 1 kilogram pe zi
Vrei sa slabesti usor si rapid? Poti apela la o dieta cu lamai. Aceste fructe sunt bogate in vitamina C si au numeroase beneficii pentru sanatate. Intaresc sistemul imunitar, stimuleaza tranzitul intestinal si ajuta la eliminarea toxinelor din corp, de aceea sunt recomandate adesea persoanelor care
Corina Caragea s-a ingrasat 5 kilograme in timpul pandemiei. Ce dieta a tinut ca sa scape de ele Corina Caragea s-a ingrasat 5 kilograme in timpul pandemiei. Ce dieta a tinut ca sa scape de ele
Corina Caragea a avut de luptat cu cateva kilograme in plus pe care le-a acumulat in timpul pandemiei. Prezentatoarea TV a marturisit ca s-a ingrasat 5 kilograme in perioada in care a fost nevoita sa stea in casa. A invatat sa faca prajituri in timpul izolarii, iar miscare nu a mai putut sa