Skip to article

Poti slabi mancand!

Poti slabi mancand!
Standardele de frumusete impun siluete silfide, asa ca tot mai multe doamne devin preocupate in mod deosebit de kilogramele in plus. Cea mai la indemana solutie pentru a slabi este considerata a fi, infometarea insa specialistii atrag atentia ca infometarea lipseste organismul de nutrientii necesari bunei functionari, ceea ce in timp, duce la boala.

Poti slabi mancand., subliniaza nutritionistul Gabriela Man. Trebuie sa ne alimentam de 4 sau 5 ori pe zi pentru a permite pancreasului sa secrete insulina fractionat. Daca lasam mai mult de patru ore fara sa bagam ceva in gura si incepe sa ne chinuiasca foamea, iar cand vom incepe sa ne hranim se va secreta mai multa insulina ca de obicei.

In plus, cand ne infometam, organismul percepe acest gest ca pe o amenintare si intra in stare de conservare a energiei: corpul asteapta prima ocazie ca sa isi creeze depozite de rezerva (la prima masa servita incearca sa depoziteze) si celulele grase isi activeaza mecanisme care impiedica arderea grasimilor pe care le stocheaza
adauga Gabriela Man.

Alimentatie echilibrata

Potrivit specialistilor, alimentele consumate pe durata intregii zile, ar trebui sa asigure urmatoarele proportii din principalele categorii de nutrienti: proteine (15%), glucide (55%) si grasimi (30%).

Din pacate, pana acum ceva timp grasimile erau considerate nocive pentru sanatate si erau eliminate complet din ceea ce se intelegea prin alimentatie sanatoasa.

O dieta complet lipsita de grasimi este extrem de daunatoare pentru organism, pentru o persoana sanatoasa se recomanda ca grasimile sa reprezinte circa 30% din aportul caloric zilnic. Astfel ca nu trebuie sa eliminam grasimile din alimentatie, trebuie doar sa selectam cu atentie aportul de grasimi in functie de efectele lor asupra organismului. subliniaza Gabriela Man.

Trebuie sa avem in vedere ca exista grasimi rele (saturate si trans) si grasimi bune (nesaturate). Recomandarile institutiilor internationale sunt, ca pe cat posibil, sa incercam sa inlocuim grasimile rele cu cele bune.

Surse de grasimi bune: uleiurile vegetale (de in, de rapita, de floarea soarelui), margarinele de noua generatie, fructele oleaginoase (nucile, alunele, migdalele, fisticul) si pestele (precum somonul, macroul, sardinele).

Surse de grasimi rele: carnea grasa de porc, carnea grasa de vita, carnea de oaie, lactatele grase precum untul si smantana.

Surse bune de Omega 3 si Omega 6 sunt si acele tipuri de fainuri si paste concepute special pentru cei preocupati de pierderea in greutate.

Este important de subliniat ca putem slabi doar prin schimbarea obiceiurilor alimentare, insa nu exista regim pe lumea aceasta care sa ne ajute si la tonifierea musculara. Daca dorim o silueta mai frumos conturata, mai ferma, atunci asocierea sportului este obligatorie.

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe