Skip to article

Ramai slaba dupa acest Craciun!

Nu e cazul sa tii dieta de Craciun, ci sa stii cum sa preiei controlul asupra greutatii! Urmeaza sfaturile alimentare si sportive ale specialistilor!

E foarte usor sa cedezi tentatiei fara sa te mai gandesti si la silueta - asta pana cand descoperi ca blugii nu mai intra pe picior! Iata cum sa-ti mentii greutatea intre Craciun si Anul Nou!

Incordeaza muschii

E greu sa gasesti timp de mers la sala sau la alergat prin parc in perioada agitata a Sarbatorilor, intre shopping-ul pe ultima suta de metri si pregatirea bucatelor. Antrenorii sportivi ne sfatuiesc ca in aceasta perioada sa ne incordam muchii in timp ce ne facem treburile casnice. Incordeaza-ti fesierii cand stai la semafor si muschii pelvini in fata televizorului. Iata ce exercitii poti face fara macar sa pui pe tine pantalonii din lycra!

Trucuri de slabit

Poti sa arzi calorii in plus cu ajutorul catorva trucuri stiute de specialisti. In timp ce gatesti sau stai la coada in magazine, stai pe varfuri pentru tonifierea gambelor si fesierilor. Ridica-ti calcaiele de 15 ori pentru fiecare picior.

Taie din portii

Mancarea festiva nu trebuie sa fie dusmanul! Problema e ca cu cantitatea. De aceea, cuvintele cheie ale Craciunului trebuie sa fie moderatie si echilibru. Consuma portii mici, alege cea mai mica farfurie posibil, pune-ti in farfurie mai intai vegetale, lasand mai putin loc pentru dulciuri si grasimi. Ia gustari mici ziua daca stii ca seara esti invitata la o cina festiva.

Exercitii pentru mancare

Kilogramele se acumuleaza repede in aceasta perioada a anului, cand nu numai dieta ni se modifica, ci si activitatile zilnice, iar sportul devine practic sters de pe lista. Iata cum sa elimini excesele fara prea mult efort:

4 bomboane de ciocolata - 90 calorii: 10 minute de urcat pe un deal.
1 felie de placinta - 220 calorii: 30 minute de Body Attack si adu cu tine o prietena pentru motivare.
1 pahar cu vin fiert - 245 calorii: 30 minute pana la 1 ora de bicicleta.
1 portie budinca - 290 calorii: 30 minute de jogging.

Inainte de petrecere, consuma carbohidrati complecsi (paste integrale, orez brun, biscuiti cu ovaz) care elibereaza incet energia si mentin satietatea, astfel incat vei fi mai putin tentata sa poftesti la diverse alimente nesanatoase. Supa este buna, cu conditia sa nu fie cremoasa.

Bea multa apa inainte de petrecere: oamenii confunda deshidratarea cu foamea. Rontaie un mar pe la jumatatea mesei: el creeaza senzatia de satietate.



Autor: Nuage

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui