Skip to article

Regimul cu 1500 calorii

Regimul cu 1500 calorii este un regim echilibrat , ce iti permite sa te hranesti sanatos si sa slabesti in acelasi timp. Este sarac in lipide si de accea aportul caloric este redus.

Regimul cu 1500 calorii este recomandat persoanelor care au o activitate predominant sedentara, a caror alimentatie in mod normal insumeaza aproximativ un numar de 2000 de calorii zilnice.

Regimul permite reducerea masei grase si nu doar pierderea de apa sau masa musculara. Prin reducerea zilnica a unui numar de 500 calorii, organismul va pierde intr-o saptamana de regim in jur de 3 kilograme. Aceasta pierdere nu este spectaculoasa, intr-adevar, dar se mentine in timp si nici nu iti pune in pericol organismul.

Regimul cu 1500 calorii
Micul dejun

o ceasca de ceai sau cafea fara zahar;
un iaurt slab sau 100 grame branza proaspata sau un pahar de lapte degresat;
o felie de paine integrala cu 10 grame margarina;
un fruct proaspat sau un pahar de suc de fructe

Gustare

100 grame branza dulce sau un fruct ;
o ceasca de ceai sau cafea fara zahar


Pranz

100 - 200 grame cruditati la alegere cu sos vinegreta;
100 - 150 grame peste sau carne slaba;
100 - 200 grame legume verzi la alegere;
un bol mic cu feculente (cereale, orez integral sau cartofi);
100 grame branza dulce;
un fruct proaspat

Gustare

un iaurt slab;
o cafea sau un ceai neindulcit

Cina

un bol cu supa de legume preparata in casa;
100 - 150 grame carne slaba sau peste la cuptor, fara grasime;
100 - 200 grame legume verzi cu 10 grame margarina;
o felie de paine integrala sau graham;
un fruct proaspat.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!