Skip to article

Sarbatori de iarna fara kilograme in plus! (II)

Da, vei manca. Da, vei bea. Da, vei imparti cadouri. Insa pentru ca adipocitele sa nu-ti joace o festa si sa nu strici cantarul in ianuarie, e timpul sa inveti regulile de baza ale alimentatiei de sarbatori!

Asocieri binefacatoare

Amesteca fibrele cu grasimile pentru a reduce absorbtia acestora din urma. Exemple:

carne + ciuperci + salata sau legume verzi
branza + struguri (fara paine)

Apa rece ca gheata

Cand bei apa foarte rece, organismul lucreaza pentru a o aduce la temperatura corporala, arzand chiar si 60 calorii pe zi.

Parasuta de aur

Inainte de orice alcool sau desert dulce (inclusiv ciocolata neagra), inghite o felie de paine neagra sau integrala. Fibrele din ea reduc viteza de trecere a alcoolului sau glucidelor in sange. Astfel stochezi mai putin!

Reinventeaza apa calda

Adopta obiceiul de a bea 5 cesti cu ceai verde pe zi, pentru a activa termogeneza, boilerul nostru intern. Aceasta activeaza topirea grasimilor stocate de putin timp. Se pot arde cu pana la 200-300 calorii in plus.

Dreneaza cat poti de mult cu infuzii detoxifiante (pe baza de hibiscus, anghinare, papadie) sau diuretice (orthosiphon, cretusca).

Perfuzia cu magneziu

Sarbatoare = nopti scurte + oboseala. Rezulta ca se secreta in exces hormonul ghrelin, care se razbuna prin stimularea apetitului, in timp ce hormonul leptina, seful satietatii, e mahmur.

Solutia? Doze puternice de magneziu anti-oboseala! Bazeaza-te pe faimosul trio castigator: fructe d emare, ape minerale si legume verzi.

Ciocolata, macaroane: niciodata singure

Amestecate cu alte ingrediente ale mesei, indexul lor glicemic isi pierde din putere, iar zaharurile rapide continute in ciocolata si macaroane se comporta aproape ca niste zaharuri lente.

Citeste si partea I a articolului!

Articole recomandate

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe