Skip to article

Slabeste centrat: in zona abdomenului

Stiai ca poti slabi doar in zona coapselor sau a abdomenului, fara sa misti un gram de pe sani?

Lupta pe toate cele 3 fronturi (dieta, sport, medicina) cu ajutorul sfaturilor noastre!

Abdomenul: un fizic care dezvaluie pulsiuni dulci

In acest caz, rotunjimile sunt localizate doar in partea centrala a corpului. Abdomenul este foarte rotund, iar membrele pot parea disproportionat de slabe. Celulele grasoase se gasesc in profunzime, nu la suprafata, este semn al preferintei pentru gustul dulce, iar corpul este predispus la balonari.

Acest gen de fizic poate indica o predispozitie ereditara spre diabet. Pentru a slabi in zona abdomenului, e important, bineinteles, sa lucrezi muschii din zona, dar si sa-ti mentii sanatatea. Pentru aceasta, renunta la zahar!

Incearca sa rezisti in fata produselor dulci

Zaharul este principalul inamic al siluetelor cu abdomen proeminent, deoarece insulina il va transforma in grasime si il va stoca. Burta creste deoarece celulele grasoase din aceasta zona sunt sub influenta acestui hormon. De aceea, e musai sa renunti la zaharurile rapide provenite din bomboane, prajituri, miere, patiserii, suc carbogazos.

Slabeste centrat: in zona abdomenului

Nu trebuie sa abuzezi nici de zaharurile lente. Incearca sa rezisti in fata dulciurilor o perioada, si pofta iti va trece progresiv.

Atentie la cruditati si lapte, care sunt greu de digerat si provoaca balonari.

In principal, trebuie sa te concentrezi pe o alimentatie bogata in proteine si in grasimi nesaturate (uleiuri vegetale). Mizeaza si pe legumele pregatite termic, fructe, leguminoase, paine integrala, paste si orez.

Nu doar exercitii abdominale!

Pentru a avea abdomul plat, nu e de ajuns sa lucrezi muschii abdominali. Intr-adevar, aceste exercitii permit tonifierea muschilor, dar grasimea va fi tot acolo. De aceea, cele doua trebuie atacate pe fronturi diferite.

Exercitiile de cardio-training sunt foarte bune pentru eliminarea grasimilor, dar si bicicleta sau mersul pe jos de durata (35-40 minute). Practica si exercitii de respiratie.

Pentru a tonifia muschii, executa clasicele abdomene: stai intinsa pe spate, si ridica-ti bustul. Nu e nevoie sa-l tridici foarte mult, insa e foarte important sa sa tii picioarele bine lipite de sol. Fa apoi exercitii foarfece: ridica picioarele in aer, la un unghi de 45 grade, si misca-le ca pe foarfece.

Tehnica in plus

Daca vrei sa optimizezi rezultatele, incearca si procesele termice sau masajul.

Articole asemanatoare:

Slabeste centrat: in zona feselor si a coapselor

Slabeste centrat: in zona bustului

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui