Skip to article

Slabeste cu dieta antirid!

Slabeste cu dieta antirid!
Slabeste 3 kilograme in 7 zile cu ajutorul dietei care iti face pielea sa straluceasca de sanatate si reduce aparenta ridurilor!

Dieta se bazeaza pe consumul intensiv de rosii, legume cu proprietati antioxidante, care ajuta la imbunatatirea aparentei pielii si dau timpul inapoi cand vine vorba de riduri .

Regulile dietei

Mananca o mancare gatita, bogata in rosii, in fiecare zi: paste cu rosii, spaghetti bolognese, rosii fripte pe gratar.
Bea doar apa plata cu lamaie in timpul meselor.
Cafeaua si ceaiul neindulcite pot fi baute oricand intre mese.
Se permite o singura masa amidonata pe zi.
Ca snack-uri sunt permise rosii cherry.

Mancaruri de baza

Salata de rosii si mozzarella: 1 rosie mare, taiata, 30 g mozzarella, cu sos pesto.

Salata de rosii si parmezan: 2 rosii medii, cu un pis d eparmezan ras pe deasupra. Se adauga un pic de ulei de masline si frunze de busuioc.

Salata de rosii si castraveti: 6 rosii cherry, 6 felii de castravete, 1 lingura vinegreta.

Dieta antirid de 7 zile

Aceastea sunt cantitatile pentru o singura portie, insa sunt permise pana la 3-5 portii de mancaruri cu rosii.

Ziua 1: 5 rosii, 3 fructe

- Mic dejun: salata de fructe
- Gustare: salata de rosii si castraveti
- Pranz: supa de rosii cu salata de rosii si parmezan
- Cina: suc de rosii, apoi salata de rosii si mozzarella cu spanac, salata de mango si struguri.

Zilele 2-7

Mic dejun: 1 produs amidonat (felie pizza, cereale, cartof fiert), 1 produs lactat (1 cana lapte degresat, iaurt), 1 fruct oarecare, 1 proteina (ou, 100 g carne de pui, 200 g somon sau peste alb, 2 felii sunca).

Exemple:
- 1 cana cereale cu lapte, 1 grepfrut, 1 ou fiert
- 2 felii paine prajita, 1 ou ochi, cappuccino, grepfrut.

Pranz: 1 rosie, 1 produs lactat, 1 fruct

Exemple:
- Salata de rosii si parmezan, iaurt si mar
- Suc de rosii, branza veche si struguri
- 1 bol cu supa de rosii, salata de fructe cu iaurt

Cina: 1-2 rosii, 1 produs amidonat, 1 proteina, 1 grasime, 1 lactat, 1 fruct

Exemple:
- Supa de rosii, cod la cuptor cu rosii si masline, cartofi noi, spanac cu unt, prune cu branza
- Suc de rosii, pizza cu rosii, ton, masline, piper; salata verde cu dressing, fruct cu iaurt
- Cartof fiert cu 1 lingurita unt, file de somon la gratar, salata de rosii si castraveti, mar copt.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism