Skip to article

Slabeste cu dieta italiana antistres!

Slabeste cu dieta italiana antistres!
Stres, stare de nervozitate si iritabilitate? Acestea sunt cauzele modificarii greutatii tale corporale.

Specialistii de la Universitatea Georgetown din Washington au demonstrat faptul ca sub conditii de stres, organismul asimileaza caloriile la un nivel dublu.

Scapa de stres si mananca sanatos!

Dieta este importanta deoarece un bun echilibru alimentar duce la functionarea corespunzatoare a metabolismului.

Solutia?

Alimentele influenteaza prin continutul de substante, activitatile biochimice ale creierului. Slabeste cu dieta italiana antistres! Aceste mancaruri te vor ajuta sa-ti recapeti tonusul.

Date utile

Dieta dureaza: o luna

Se pierd: trei kilograme

Obiective: combaterea stresului si a kilogramelor in plus

Consum: 1.400 de calorii pe zi


Incepe chiar de azi!

Dieta de fata restabileste echilibrul greutatii tale corporale printr-o alimentatie speciala. I-ati o pauza si acorda-ti o perioada in care sa-si relaxezi mintea si corpul.

Iata un plan pentru sapte zile:

De luni pana duminica poti manca:

Mic dejun: un pahar de lapte degresat sau un iaurt, o cafea neindulcita, o lingura de cereale integrale, 25 g de muesli, 200 de grame de fructe.

Gustare: un morcov crud sau 150 de ml de iaurt degresat.

Luni

Pranz: 80 g de paste integrale cu suc de rosii sau 150 de g de peste la alegere cu usturoi, verdeata proaspata cu 10 ml de vin alb, salata verde creata, 50 g de paine integrala, 200 g de ananas.
Slabeste cu dieta italiana antistres!


Cina: 50 g de bruschette din paine integrala si 50 g de crema de fasole la care adauga o rosie, o ceapa si un ardei gras, feliute de vinete la gratar cu usturoi si otet.

Marti

Pranz: 80 de grame de orez integral fiert cu dovlecei, 50 g de scoici preparate cu vin alb, verdeata si salata de ridichi, 200 g de kiwi.

Cina: 100 g de friptura de curcan cu spanac preparat la aburi cu 20 g de ulei de masline, 50 g de paine din cereale integrale, un mar.

Miercuri

Pranz: 80 g de orez integral cu 200 g de boabe de mazare, supa de legume, fasole verde, 200 g de ananas.

Cina: 150 g de peste la tigaie, salata verde, 50 g de paine integrala, 200 g de grapefruit.

Joi

Pranz: 80 g de tagliatele cu peste, usturoi, curry si suc de rosii.

Cina: 100 g de mozzarella cu conopida gatita la abur, 50 g de paine integrala, 150 de struguri.

Vineri

Pranz: 80 g de orez cu dovlecei, supa de legume, 150 g de somon, 200 g de ciuperci pe care sa le pregatesti cu ulei de floarea-soarelui si patrunjel, 200 g de pepene galben.

Cina: Chiftelute de legume, salata verde, 200 g de prune.

Sambata

Pranz: 80 g de paste din cereale integrale in care sa pui cateva cubulete de vinete, suc de rosii, salata de cruditati si ardei gras la cuptor.

Cina: Supa de linte preparata din 50 g de linte si verdeturi mixte, 50 g de paine integrala, 200 g de kiwi.

Duminica

Pranz: 80 g de spaghetti, 100 g de piept de pui cu 200 g de ananas si verdeata proaspata, ghimbir si semnite de mustar.

Cina: 50 g de bruschette din paine integrala cu crema de branza de vaci, verdeata si ceapa, ulei, sare si broccoli preparat la abur.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism