Skip to article

Slabeste cu o singura schimbare!

Stim cu totii ca pentru a pierde in greutate trebuie sa facem anumite schimbari in obiceiurile noastre culinare. Motivul pentru care nu facem aceste schimbari este unul evident : este foarte greu !

Iata o noua abordare simpla recomandata de nutritionisti. Fa o singura schimbare !

In urmatoarea luna concentreaza-te asupra unui singur lucru pe care iti doresti sa-l schimbi la felul in care te hranesti.

Fie ca alegi sa mananaci mai multe fructe, sau sa scazi consumul de zahar sau doar sa inlocuiesti laptele normal cu cel degresat este suficient ca sa iti incepi drumul catre o silueta de invidiat.

Slabeste cu o singura schimbare!


Atunci cand faci schmbari nutritionale pas cu pas, pierzi din greutate intr-un ritm sanatos si iti formezi obiceiuri pe care le poti pastra pe termen lung.

Iti prezentam in contiunuare 2 schimbari cu beneficii extraordinare atat pentru pierderea in greutate cat si pentru sanatate. Incepe cu cea care ti se pare mai usor de sustinut.

1. Mananca mai des - adauga proteine

Strategia este sa transformi cele trei mese mari zilnice in 5,6 mai micute. Mancand mai des este mai putin probabil sa ti se faca foame sau pofta si sa mananci peste masura lucruri nesanatoase.

Pentru fiecare masa, incearca sa combini proteine si carbohidrati, pastrand portia de proteine mai mare. Mancand mai des iti pastrezi ridicat nivelul energiei si tinzi sa faci alegeri culinare inteligente.
Slabeste cu o singura schimbare!


2. Alege cereale integrale

De fiecare data cand ai tendinta de a consuma produse de panificatie sau cereale , asigura-te ca alegi varinata integrala.

Consuma orez brun, paine integrala sau cu seminte in locul clasicei franzele albe si alege Fitness in loc de Chiocapic.

Cerealele integrale sunt mai bogate in fibre si au o digestie mai lenta, deci o eliberare a glucozei in sange treptata. Astfel nu iti va mai fi foame la fel de repede.

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se