Skip to article

Slabeste dupa sarbatori: 15 trucuri pe care sa le aplici acum!

S-a mai dus un an, s-au mai adaugat cativa centimetri pe talia ta dupa sarbatori. Ti se intampla in fiecare an sa spui "gata, de sarbatori nu mai mananc atat de mult si ma apuc din ianuarie de sport", dar niciodata nu te tii de cuvant?

Ei bine, 2013 vine cu o veste bune pentru silueta ta. Sunt 15 trucuri magice care te ajuta sa slabesti in timp record.


Pune-le in practica rapid, pentru ca de Valentine`s Day sa-ti surprinzi iubitul si prietenele cu o silueta impecabila.


1. Fa miscare zilnic

Daca vrei sa slabesti dupa sarbatori, este musai sa faci putina miscare in fiecare zi. Chiar si urcatul scarilor sau mersul pe jos sunt benefice pentru a scapa de colacei si sunculite.

2. Bea multa apa

Ti-e sete, bea apa. Ti-e foame, bea apa. Combinata cu o alimentatie echilibrata si cu exercitiile fizice, apa curata toxinele din organism si te ajuta sa consumi mai putine calorii, deoarece iti confera rapid o senzatie de satietate. Desigur, sa bei apa cand ti-e foame este un fel de a spune. Tu trebuie sa mananci sanatos si echilibrat.

3. Evita carbogazoasele

Bauturile carbogazoase nu furnizeaza organismului niciun nutrient, ci doar calorii. Evita "carbogazoasele", daca vrei sa tai un numar important de calorii din meniul tau.

4. Ia micul dejun in fiecare zi

Un mic dejun copios, bazat pe alimente sanatoase si hranitoare, te ajuta sa mananci mai putin pe parcursul zilei. Cum metabolismul tau este foarte activ dimineata, vei arde mai multe calorii daca mananci, decat daca sari peste aceasta masa principala.

5. Consuma alimente bogate in apa

Alimentele cu un continut ridicat de apa te ajuta sa slabesti in timp record. Dupa sarbatori, mananca mai des broccoli, varza, citrice, conopida, salata verde, castraveti, mere si spanac.

6. Consuma o banana pe zi

Alimentele bogate in potasiu, cum sunt bananele, te ajuta sa elimini sodiul in exces din organism, adica sa reduci retentia apei si sa slabesti.

7. Miscoreaza portiile

Daca vrei sa slabesti, este bine sa reduci portia de mancare, mai ales la cina.

8. Condimenteaza-ti mancarurile

Adauga mirodenii in mancare, intrucat contin substante active care accelereaza arderile metabolice si te ajuta sa slabesti.

9. Arunca guma de mestecat

Daca mesteci guma doar pentru a-ti pacali creierul si a-l face sa creada ca de fapt mananci, nu faci altceva decat sa introduci in organism substante nesanatoase, printre care xilitol, sorbitol si manitol. Inlocuieste guma de mestecat pentru improaspatarea respiratiei cu seminte de fenicul.

10. Consuma legume verzi

Legumele verzi te ajuta sa slabesti rapid, asa ca da-le o sansa anul acesta si baga-le mai des in seama.

11. Consuma anghinare

Saraca in calorii, dar bogata in fibre, anghinarea iti poate sterge cativa centimetri din talie. Incearca sa o consumi saptamanal, pentru rezultate rapide si eficiente.

12. Bea mai putin alcool

Evita cocktailurile si alte bauturi alcoolice pretentioase, deoarece ingrasa, si redu cat poti de mult numarul paharelor cu alcool, pentru a slabi rapid.

13. Evita indulcitorii artificiali

Daca vrei sa slabesti, inlocuieste indulcitorii artificiali cu miere, sirop de artar sau nectar de agave.

14. Alege cu grija carbohidratii

Exista carbohidrati buni (in alimente neprocesate) si carbohidrati rai (in alimente procesate). Primii te pot ajuta sa slabesti, cei din a doua categorie te ingrasa.

15. Consuma proteine

Un aport proteic optim ajuta metabolismul sa arda mai rede caloriile. Sunt o multime de alimente bogate in proteine, de la oua pana la carne de pui.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se