Skip to article

Slabeste in timp record

Ai nevoie sa slabesti cateva kg in timp record, fara sa iti distrugi sanatatea sau sa te extenuezi?

Iata planul nostru in trei pasi.

Faza 1: Mananca numai proteine si vegetale

In acest stagiu este redus semnificativ aportul de energie selectand anumite alimente care suprind corpul si au ca rezultat o scadere in greutate semnificativa si rapida (2 - 3 kg) dar nu te fac sa pierzi si masa musculara. Mancand putini carbohidrati vei determina corpul sa isi consume rezervele, in timp ce proteinele slabe te satura si iti hranesc masa musculara. Multe legume (bogate in fibre, apa, vitamine si minerale) previn carentele si oboseala.

Ce mananci?

Proteine slabe - peste, scoici, soia, pui fara pielita, oua fierte, sunca slaba, produse lactate si cat de multe legume vrei.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de lactate, o portie de carne slaba
Pranz si cina: legume crude, carne slaba (150g) sau peste (200g) si cat de multe legume doresti.
Durata: o saptamana maxim.

Slabeste in timp record

Faza 2: Reintrodu gradual carbohidratii

Aceasta faza intareste pierderea in greutate si o face sa dureze. Dupa cateva faze restrictive este important sa incetinesti putin lucrurile pentru a nu-ti obosi corpul. In aceasta faza vei reintroduce cativa carbohidrati zilnic, crescand aportul de energie gradual pentru a preveni secretia brutala de insulina, care este hormonul ce cauzeaza stocarea grasimii.

Ce mananci?

Proteine slabe, cat de multe legume doresti + doua fructe + doua felii de paine.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de proteine slabe, un produs lactat, una - doua felii de paine, 10g unt dietetic.
Pranz si cina: Legume crude, carne slaba (150g minim) sau peste (200g minim), legume cate vrei si un fruct.
Durata: Pana atingi greutatea dorita.

Faza 3: Intoarce-te la o dieta echilibrata

In aceasta faza, tinta este sa iti mentii greutatea. Nu te lasa prada obiceiurilor proaste: trebuie sa ai grija ce mananci si sa adopti un stil de viata nou, mai sanatos. Concret, prelungeste reintroducerea carbohidratilor mancand cantitati masurate pentru a-ti obisnui corpul gradual cu un aport crescut de energie.

Daca realizezi ca ai pus greutate inapoi rapid, intoarce-te o zi la faza 1. In final, e timpul sa incepi un program de exercitii fizice, cel putin 30 de minute de plimbare pe zi.

Ce mananci?

Proteine slabe si legume nelimitat + 100g alimente cu amidon, gatite + 2/3 fructe + 2/3 felii de paine.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de proteine, un produs lactat, 2/3 felii de paine neagra, 10g unt dietetic.
Pranz: Legume crude, carbe slaba (150g) sau peste (200g), cereale integrale sai alimente cu amidon (100g gatite), un fruct.
Cina: Legume crude, carne slaba (100g) sau peste (100g), legume cate doresti, un fruct.

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se