Skip to article

Slabeste in timp record

Ai nevoie sa slabesti cateva kg in timp record, fara sa iti distrugi sanatatea sau sa te extenuezi?

Iata planul nostru in trei pasi.

Faza 1: Mananca numai proteine si vegetale

In acest stagiu este redus semnificativ aportul de energie selectand anumite alimente care suprind corpul si au ca rezultat o scadere in greutate semnificativa si rapida (2 - 3 kg) dar nu te fac sa pierzi si masa musculara. Mancand putini carbohidrati vei determina corpul sa isi consume rezervele, in timp ce proteinele slabe te satura si iti hranesc masa musculara. Multe legume (bogate in fibre, apa, vitamine si minerale) previn carentele si oboseala.

Ce mananci?

Proteine slabe - peste, scoici, soia, pui fara pielita, oua fierte, sunca slaba, produse lactate si cat de multe legume vrei.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de lactate, o portie de carne slaba
Pranz si cina: legume crude, carne slaba (150g) sau peste (200g) si cat de multe legume doresti.
Durata: o saptamana maxim.

Slabeste in timp record

Faza 2: Reintrodu gradual carbohidratii

Aceasta faza intareste pierderea in greutate si o face sa dureze. Dupa cateva faze restrictive este important sa incetinesti putin lucrurile pentru a nu-ti obosi corpul. In aceasta faza vei reintroduce cativa carbohidrati zilnic, crescand aportul de energie gradual pentru a preveni secretia brutala de insulina, care este hormonul ce cauzeaza stocarea grasimii.

Ce mananci?

Proteine slabe, cat de multe legume doresti + doua fructe + doua felii de paine.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de proteine slabe, un produs lactat, una - doua felii de paine, 10g unt dietetic.
Pranz si cina: Legume crude, carne slaba (150g minim) sau peste (200g minim), legume cate vrei si un fruct.
Durata: Pana atingi greutatea dorita.

Faza 3: Intoarce-te la o dieta echilibrata

In aceasta faza, tinta este sa iti mentii greutatea. Nu te lasa prada obiceiurilor proaste: trebuie sa ai grija ce mananci si sa adopti un stil de viata nou, mai sanatos. Concret, prelungeste reintroducerea carbohidratilor mancand cantitati masurate pentru a-ti obisnui corpul gradual cu un aport crescut de energie.

Daca realizezi ca ai pus greutate inapoi rapid, intoarce-te o zi la faza 1. In final, e timpul sa incepi un program de exercitii fizice, cel putin 30 de minute de plimbare pe zi.

Ce mananci?

Proteine slabe si legume nelimitat + 100g alimente cu amidon, gatite + 2/3 fructe + 2/3 felii de paine.

O zi tipica:

Micul dejun: o bautura neindulcita, o portie de proteine, un produs lactat, 2/3 felii de paine neagra, 10g unt dietetic.
Pranz: Legume crude, carbe slaba (150g) sau peste (200g), cereale integrale sai alimente cu amidon (100g gatite), un fruct.
Cina: Legume crude, carne slaba (100g) sau peste (100g), legume cate doresti, un fruct.

Articole recomandate

Dieta cu carne: slabeste 3 kilograme intr-o saptamana Dieta cu carne: slabeste 3 kilograme intr-o saptamana
Dieta cu carne este una foarte usor de tinut. Este satioasa, contine 3 mere si o gustare, iar intr-o saptamana te poate ajuta sa scapi de 3 kilograme.  Aceasta cura de slabire este ideala pentru vara, mai ales daca iti doresti sa arati bine la plaja in doar cateva zile. Iată meniul
Ce presupune tratamentul de slabire cu Accent Prime? Ce presupune tratamentul de slabire cu Accent Prime?
De cele mai multe ori pentru a ne bucura de o silueta de invidiat, nu este suficient sa avem o dieta echilibrata si un program regulat pentru activitatea fizica, ci si de tratamente corporale. Odata cu trecerea anilor ne confruntam cu 2 probleme: depunerile localizate de grasime in anumite zone ale
Diete sanatoase: Dieta alcalina - calea catre longevitate, vitalitate, sanatate Diete sanatoase: Dieta alcalina - calea catre longevitate, vitalitate, sanatate
Dieta alcalina este o notiune relativ recenta, desi la baza ei stau lucruri stiute de mii de ani care au capatat o forma concreta in anii ’20. Este vital sa cunoastem aceste informatii despre alimentatia alcalina si opusul ei, alimentatia acida pentru ca, in general, starea de boala este
Dieta cardiologilor: slabesti 2 kilograme pe zi Dieta cardiologilor: slabesti 2 kilograme pe zi
Dieta cardiologilor este un regim de slabire adresat persoanele care au mari probleme cu greutatea. Daca este urmata cu strictete, aceasta dieta te poate ajuta sa slabesti pana la 2 kilograme pe zi.  La micul dejun se servesc fructe in fiecare zi, precum piersici, portocale, pepeni, pere
Dieta naturista - inamicul kilogramelor in plus Dieta naturista - inamicul kilogramelor in plus
Inca de la inceputul acestui secol, ne confruntam treptat cu o mediatizare a siluetelor perfecte de fotomodel. Prin evolutia tehnologiei acest lucru a prins si mai repede avant, fiind tot mai des in legatura cu aspectul ideal si kilogramele ideale. Apropierea cat mai mult de greutatea ideala
Link-uri recomandate:designer interior onlinedesigner interior bucurestinikydecor.romobilier living preturiclassic interior design
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda