Skip to article

Slabeste incet si sigur

Slabeste incet si sigur
Toate ne-am dori sa slabim in timp record, daca s-ar putea chiar peste noapte. Adesea ne supunem corpul la cele mai extreme diete si, desi reusim sa slabim si 5 kg intr-o saptamana, nu este intotdeauna cea mai inteligenta solutie… si nici cea mai durabila. Cel mai bine ar fi sa te dedici unui program dietetic pe termen lung, care sa devina mai degraba un stil de viata cu care te poti obisnui rapid, decat o solutie de moment.

Daca vei slabi 0.5 kg la doua saptamani, poti fi sigura ca metabolismul tau nu va fi dat peste cap, iar kilogramele acelea vor ramane departe de tine pentru totdeauna. Incearca sa elimini aproximativ 300 de calorii zilnic - vei vedea cat de usor este, si nici nu vei simti ca esti la dieta.

Trucuri in bucatarie

Pentru mancaruri mai slabe - si pentru a elimina 115 calorii - inlocuieste lingura aceea de ulei de masline cu un spray de gatit cu ulei de masline sau canola.

Pentru legume sote sau peste, inlocuieste lingura de unt cu 1 /4 ceasca de supa si vei mai elimina alte 100 de calorii. Inlocuieste smantana grasa din sosuri cu aceeasi cantitate de lapte slab amestecat cu 2 linguri de faina - inca 150 kcal.

Schimba farfuriile

Cu cat e farfuria mai mare, cu atat mai mult vei fi tentata sa mananci. Alege un bol de inghetata mai mic si inlocuieste farfuria mare intinsa cu una mica - poti economisi pana la 300 kcal pe zi. Mananci in oras? Injumatateste antreul si pune-l intr-o punguta la pachet de indata ce soseste mancarea.

Renunta la bauturile dulci

Una din cele mai simple metode de a descoperi caloriile ascunse este sa te uiti la bauturile pe care le consumi. Bauturile acidulate precum si cele asa-zis naturale pot adauga un plus de 300 de calorii meniului tau zilnic. Inlocuieste sucurile de fructe cu sucurile naturale, si in loc de bauturi dulci alege un ceai aromat cu indulcitor dietetic.

Pacaleste-ti poftele

In loc de obisnuita inghetata plina de calorii, consuma aceeasi cantitate dintr-o inghetata saraca in grasimi. Da, stiu, o inghetata dietetica nu e acelasi lucru ca o Nirvana dar, daca nu poti trai fara ea, amesteca doua linguri din cea din urma, intr-un bol cu inghetata dietetica si nu numai ca vei avea parte de gustul delicios dar vei si economisi vreo 250 kcal.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism