Skip to article

Slabeste patinand!

In timpul iernii foarte multe persoane acumuleaza kilogramele pierdute in perioada verii. Din pacate, iarna, posibilitatile de miscare fizica sunt destul de reduse, insa nu la zero.

De exemplu, patinajul este una dintre modalitatile prin care poti slabi mai repede. Mai mult decat atat, patinajul te va ajuta sa iti modelezi coapsele si fesele, astfel incat sa ai un corp de invidiat chiar si pe parcursul sezonului rece.




Despre patinaj


Acest sport a ajuns la rang de arta, insa majoritatea persoanelor il practica sub forma unui sport distractiv de iarna. Acesta ofera un antrenament excelent corpului si un tonus extraordinar. In acelasi timp, patinajul reprezinta o modalitate buna de a face exercitii cardio, desigur, in masura in care ai curaj sa fii foarte activa.

Atunci cand patinezi pentru prima oara este posibil fii nesigura si sa ai senzatia ca urmeaza sa cazi. Cu putin exercitiu de echilibru si un ajutor din partea unui prieten sau a unui instructor, vei descoperi ca patinajul este un sport placut si usor de practicat. Din acest motiv, evita sa mergi singura la patinoar mai ales daca este pentru prima oara.

Patinajul si slabitul

Patinajul poate fi asemanat cu un exercitiu de aerobic . Asadar, acesta ajuta la pierderea in greutate si la revenirea la o silueta perfecta. O sedinta de patinaj te poate ajuta sa arzi intre 250 si 800 de calorii pe ora, in functie de intensitatea cu care practici sportul.

Este de preferat sa practici sportul de aproximativ 2 - 3 ori pe saptamana pentru a avea rezultatele dorite.

Patinajul si tonusul muscular

Cu cat vei petrece mai mult timp pe gheata, cu atat tonusul tau muscular va fi mai bun. Prin simpla marire a masei musculare, sistemul tau imunitar va deveni mai puternic si iti va ajuta corpul sa lupte impotriva bolilor de sezon.

Patinajul iti creste rezistenta

Daca ai o rezistenta scazuta la efort, patinajul te va ajuta in aces sens. Ia patinajul ca pe o modalitate de distractie, ca pe un mod de a petrece mai mult timp in compania prietenilor sau a iubitului. Astfel, in timp ce tu te distrezi, corpul tau va reusi sa devina mai rezistent in fata efortului si vei depune din ce in ce mai mult efort, reusind in acest fel sa slabesti mai mult, mai repede si sa stimulezi cresterea masei musculare.

Patinajul si febra musculara

Pentru ca orice efort reprezinta un risc de a face febra musculara, ar fi bine sa previi aparitia acestei probleme. Singura optiune este sa iei o aspirina inainte de fiecare sedinta de patinaj, iar cand ajungi acasa fa-ti o baie cu apa fierbinte in care ai pus doua aspirine si o ceasca cu sare grunjoasa.

Sfaturi!

Pentru a economisi bani ar fi bine sa iti cumperi o pereche de patine. Acestea se gasesc in toate supermarketurile si au preturi cuprinse intre 100 si 300 de lei. In plus, avand patinele tale vei preveni aparitia ciupercilor si a altor afectiuni transmisibile la nivelul picioarelor.

De asemenea, alege sa mergi la patinoar dimineata devreme, cand este mai putin aglomerat.

Autor: Ana-Maria Dragota

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui