Skip to article

Slabeste pe termen lung cu un mic dejun copios!

Nu este usor sa urmezi un regim slab in calorii pe termen lung. Inamicul numarul 1 este foamea. Pentru a o controla mai bine, tot ce trebuie sa faci e sa repartizezi mai bine putinele calorii pe care ai voie sa le consumi, atacand fiecare zi prin consumarea a 50% din calorii la micul dejun.

Pentru a slabi, conteaza pe micul dejun

Care este cea mai buna tactica pentru a slabi? Mananca mai putin, dar mai ales mananca mai bine! Se pare ca micul dejun este un element cheie in repartitia caloriilor pe intreaga zi.

Potrivit unui studiu cu rezultate impresionante pe termen lung, este de preferat sa consumi jumatate din caloriile permise de regim la micul dejun. De ce? Aceasta repartitie calorica permite obtinerea satietatii si evitarea poftelor care duc la rontait excesiv de-a lungul zilei. Aceste pofte compulsive sunt in general responsabile de esecurile dietelor hipocalorice.

Dieta hipocalorica: o demonstratie convingatoare

Iata care au fost conditiile si concluziile acestui studiu.

Slabeste pe termen lung cu un mic dejun copios!

O suta de femei obeze si sedentare au urmat un regim hipocaloric, dar cu o distributie diferita a hidratilor de carbon (zaharuri simple si complexe). Jumatate dintre ele a luat un mic dejun lejer (290 calorii din cele 1085 calorii totale autorizate pe zi), iar cealalta jumatate a luat un mic dejun copios (610 calorii din 1240 permise pe zi). Acest mic dejun copios a fost alcatuit din 58 g glucide, 47 g proteine si 22 g lipide.

Patru luni mai tarziu, femeile care au luat micul dejun lejer au pierdut 12,7 kg, spre deosebire de cele care au mancat pe saturate de dimineata: 9.5 kg. In schimb, tendinta se inverseaza dupa 8 luni de regim: femeile din grupul 1 au pus la loc 8.2 kg in medie, iar cele cu micul dejun copios au continuat sa scada in greutate, in medie cu 7.5 kg.

La finalul celor 8 luni, femeile care au mancat bine de dimineata au pierdut 21% din greutatea lor corporala, iar cele cu micul dejun usor au slabit doar cu 4.5%.

In concluzie: mananca bine la micul dejun! Fa-ti timp dimineata si ia masa in liniste, in acest fel vei ataca ziua cu o senzatie durabila de satietate, indispensabila pentru a slabi pe termen lung.

Articole recomandate

Scapa de burta in doar 10 zile. Remediul natural care imbunatateste digestia si te scapa de grasimea de pe abdomen! Scapa de burta in doar 10 zile. Remediul natural care imbunatateste digestia si te scapa de grasimea de pe abdomen!
Orice femeie viseaza sa slabeasca cat mai repede si sa aiba un abdomen perfect! Acest vis poate deveni realitatea cu ajutorul unui remediu natural, care te ajuta sa topesti grasimea de pe burta fara a face exercitii si fara diete. Remediul natural este de fapt o bautura realizata din scortisoara si
Cum sa slabesti in vacanta, fara sa faci sport si fara sa te infometezi Cum sa slabesti in vacanta, fara sa faci sport si fara sa te infometezi
Vacantele sunt unul dintre cele mai asteptate momente. Iti ofera ocazia sa te odihnesti si sa te deconectezi de la munca, sa vezi lucruri noi si sa intalnesti alti oameni. Vacanta poate fi insa si un bun prilej de a-ti intra in forma. Desi foarte multe persoane tin diete inainte de merge in
Cum sa scapi de celulita: tratamente care chiar functioneaza Cum sa scapi de celulita: tratamente care chiar functioneaza
Indiferent de vârstă sau de greutate, celulita afectează peste 90% din femeile de peste 20 de ani. Stilul de viață își pune amprenta asupra corpului nostru, însă din fericire tehnologia ne vine în ajutor prin tratamentele cu radiofrecvența
Dieta de 3 zile! Scapa de 5 kilograme mancand pe saturate Dieta de 3 zile! Scapa de 5 kilograme mancand pe saturate
Vrei sa arati fabulos in doar 3 zile? Poti apela la o dieta rapida, care te poate scapa de 5 kilograme in timp-record. Iata meniul complet: Ziua 1 Micul dejun: o ceasca de cafea simpla sau ceai neindulcit, jumatate de grepfruit proaspat sau suc, o felie de paine cu o lingurita de unt de arahide.
Cum sa slabesti cu ajutorul mintii: 3 reguli de aur pentru a controla pofta de mancare si consumul emotional Cum sa slabesti cu ajutorul mintii: 3 reguli de aur pentru a controla pofta de mancare si consumul emotional
Un hipnoterapeut a dezvăluit cum poti pierde in greutate folosind doar mintea. Este vorba despre Malminder Gill, o practicantă din Harley Street, care sustine ca dietele nu ajuta la slabit. Experta sustine ca mintea este principalul motor in cadrul unei cure de slabire si ca tehnica ei
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda