Skip to article

Slabeste pe termen lung cu un mic dejun copios!

Nu este usor sa urmezi un regim slab in calorii pe termen lung. Inamicul numarul 1 este foamea. Pentru a o controla mai bine, tot ce trebuie sa faci e sa repartizezi mai bine putinele calorii pe care ai voie sa le consumi, atacand fiecare zi prin consumarea a 50% din calorii la micul dejun.

Pentru a slabi, conteaza pe micul dejun

Care este cea mai buna tactica pentru a slabi? Mananca mai putin, dar mai ales mananca mai bine! Se pare ca micul dejun este un element cheie in repartitia caloriilor pe intreaga zi.

Potrivit unui studiu cu rezultate impresionante pe termen lung, este de preferat sa consumi jumatate din caloriile permise de regim la micul dejun. De ce? Aceasta repartitie calorica permite obtinerea satietatii si evitarea poftelor care duc la rontait excesiv de-a lungul zilei. Aceste pofte compulsive sunt in general responsabile de esecurile dietelor hipocalorice.

Dieta hipocalorica: o demonstratie convingatoare

Iata care au fost conditiile si concluziile acestui studiu.

Slabeste pe termen lung cu un mic dejun copios!

O suta de femei obeze si sedentare au urmat un regim hipocaloric, dar cu o distributie diferita a hidratilor de carbon (zaharuri simple si complexe). Jumatate dintre ele a luat un mic dejun lejer (290 calorii din cele 1085 calorii totale autorizate pe zi), iar cealalta jumatate a luat un mic dejun copios (610 calorii din 1240 permise pe zi). Acest mic dejun copios a fost alcatuit din 58 g glucide, 47 g proteine si 22 g lipide.

Patru luni mai tarziu, femeile care au luat micul dejun lejer au pierdut 12,7 kg, spre deosebire de cele care au mancat pe saturate de dimineata: 9.5 kg. In schimb, tendinta se inverseaza dupa 8 luni de regim: femeile din grupul 1 au pus la loc 8.2 kg in medie, iar cele cu micul dejun copios au continuat sa scada in greutate, in medie cu 7.5 kg.

La finalul celor 8 luni, femeile care au mancat bine de dimineata au pierdut 21% din greutatea lor corporala, iar cele cu micul dejun usor au slabit doar cu 4.5%.

In concluzie: mananca bine la micul dejun! Fa-ti timp dimineata si ia masa in liniste, in acest fel vei ataca ziua cu o senzatie durabila de satietate, indispensabila pentru a slabi pe termen lung.

Articole recomandate

Slabeste cu RainzProtocol, noua Metoda Revolutionara de Slabit Slabeste cu RainzProtocol, noua Metoda Revolutionara de Slabit
Poate te intrebi cum poti să slăbești rapid prin metoda Online Training? Online Training (RainzProtocol) "> Online Training (RainzProtocol) este o metodă inovativă care nu doar că ușurează parcurgerea programelor de slăbit ci oferă
Uita de foame: 13 alimente care taie pofta de mancare Uita de foame: 13 alimente care taie pofta de mancare
E greu la dieta – mereu ti-e pofta de cate ceva si-ti vine sa te urci pe pereti, pentru ca ai taiat portiile la jumatate si simti ca o sa-ti fie foame pe viata. Nu si daca faci alegeri destepte si alegi mancaruri sanatoase, gustoase si care aduc rapid senzatia de satietate. 1. Avocado
Mancarea libaneza si beneficiile sale sanatoase Mancarea libaneza si beneficiile sale sanatoase
Preparatele libaneze fac parte din bucataria mediteraneeana. Bucataria mediteraneeana include multe ingrediente sanatoase cum ar fi cereale integrale, fructe, legume, amidonoase, peste si fructe de mare proaspete; grasimea animala este folosita foarte putin la gatit. Carnea de pui se regaseste mai
Dieta lui Dumnezeu face furori. Slabesti usor si nu te mai ingrasi niciodata Dieta lui Dumnezeu face furori. Slabesti usor si nu te mai ingrasi niciodata
Dieta lui Dumnezeu a luat nastere in Statele Unite ale Americii. Un nutriţionist pe nume Jordan Rubin a făcut o dietă, pe care a denumit-o şi ”dieta lui Dumnezeu”, după ce s-a inspirat din Vechiul Testament. ”Majoritatea oamenilor slăbesc
Dieta colorata, cea mai noua cura de slabire care face furori printre femei Dieta colorata, cea mai noua cura de slabire care face furori printre femei
Dieta colorata este cea mai noua cura de slabire, care face furori printre femeie. Este vorba despre un regim ce presupune consumul alimentelor grupate pe șase categorii, în funcție de culoare.  Fiecare zi a săptămânii este dedicată unei culori, la alegere:
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda