Skip to article

Slabeste pe termen lung cu un mic dejun copios!

Nu este usor sa urmezi un regim slab in calorii pe termen lung. Inamicul numarul 1 este foamea. Pentru a o controla mai bine, tot ce trebuie sa faci e sa repartizezi mai bine putinele calorii pe care ai voie sa le consumi, atacand fiecare zi prin consumarea a 50% din calorii la micul dejun.

Pentru a slabi, conteaza pe micul dejun

Care este cea mai buna tactica pentru a slabi? Mananca mai putin, dar mai ales mananca mai bine! Se pare ca micul dejun este un element cheie in repartitia caloriilor pe intreaga zi.

Potrivit unui studiu cu rezultate impresionante pe termen lung, este de preferat sa consumi jumatate din caloriile permise de regim la micul dejun. De ce? Aceasta repartitie calorica permite obtinerea satietatii si evitarea poftelor care duc la rontait excesiv de-a lungul zilei. Aceste pofte compulsive sunt in general responsabile de esecurile dietelor hipocalorice.

Dieta hipocalorica: o demonstratie convingatoare

Iata care au fost conditiile si concluziile acestui studiu.

Slabeste pe termen lung cu un mic dejun copios!

O suta de femei obeze si sedentare au urmat un regim hipocaloric, dar cu o distributie diferita a hidratilor de carbon (zaharuri simple si complexe). Jumatate dintre ele a luat un mic dejun lejer (290 calorii din cele 1085 calorii totale autorizate pe zi), iar cealalta jumatate a luat un mic dejun copios (610 calorii din 1240 permise pe zi). Acest mic dejun copios a fost alcatuit din 58 g glucide, 47 g proteine si 22 g lipide.

Patru luni mai tarziu, femeile care au luat micul dejun lejer au pierdut 12,7 kg, spre deosebire de cele care au mancat pe saturate de dimineata: 9.5 kg. In schimb, tendinta se inverseaza dupa 8 luni de regim: femeile din grupul 1 au pus la loc 8.2 kg in medie, iar cele cu micul dejun copios au continuat sa scada in greutate, in medie cu 7.5 kg.

La finalul celor 8 luni, femeile care au mancat bine de dimineata au pierdut 21% din greutatea lor corporala, iar cele cu micul dejun usor au slabit doar cu 4.5%.

In concluzie: mananca bine la micul dejun! Fa-ti timp dimineata si ia masa in liniste, in acest fel vei ataca ziua cu o senzatie durabila de satietate, indispensabila pentru a slabi pe termen lung.

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda