Skip to article

Slabeste stand in picioare - 5 exercitii fara sa te misti

Slabeste stand in picioare - 5 exercitii fara sa te misti
Nu ai timp sa mergi la sala, la inot sau la jogging, dar vrei sa slabesti si sa ai un abdomen plat? Ei bine, poate nu ai incercat sa slabesti stand in picioare. Este o metoda excelenta de a arde mai rapid caloriile si de a pune muschii la treaba.

Cand ai o postura a corpului incorecta, iti aduci pelvisul in fata, ceea ce face ca talia sa para mai lata. Descopera cateva exercitii izometrice care te vor ajuta sa-ti intaresti muschii abdominali si gluteali. Nu vei slabi vazand cu ochii, dar vei obtine o silueta mai subtire si un corp tonifiat.


1. Lucreaza muschii gluteali stand in picioare

Intotdeauna ti-ai dorit sa ai fese ferme si bine conturate. Acum ai ocazia sa-ti indeplinesti visul cu ajutorul unor exercitii pe cat de simple, pe atat de eficiente. Muschii gluteali formeaza musculatura de la nivelul feselor si din spatele soldului, de aceea este bine sa ii lucrezi permanent, inclusiv atunci cand stai in picioare si astepti autobuzul.

Incordeaza muschii gluteali si coapsele in timp ce stai nemiscata in picioare. Mentine-i incordati timp de 10 secunde (nu uita sa respiri in tot acest timp) apoi relaxeaza muschii. Repeta acest exercitiu de 10 ori.

2. Lucreaza muschii abdominali

Abdomenul, una dintre cele mai predispuse zone la ingrasare, ajunge sa fie acoperit de un strat mai subtire sau mai gros de grasime. Sparge depozitele de grasime cu exercitii simple.

Incordeaza muschii abdominali ca si cum ai anticipa un pumn in stomac. Mentine-i incordati timp de 10 secunde, apoi relaxeaza-i. Repeta acest exercitiu de 10 ori. Dupa cateva saptamani, vei observa rezultatele: vei avea un abdomen mai plat si mai tonifiat, pregatit pentru a fi expus la plaja.

3. Exercitii pentru trunchi

Deoarece iti petreci majoritatea timpului aplecat deasupra unei tastaturi si intepenita pe un scaun, tinzi sa ai o pozitie incorecta si sa-ti curbezi coloana vertebrala. In fiecare dimineata si seara, fa exercitii pentru trunchi. Stai in picioare si intinde bine trunchiul, indreapta spatele, tine mainile la un unghi de 45 de grade si adu-ti umerii usor in spate. Tine capul sus si gatul intins.

Mentine aceasta pozitie in timp ce inspiri si expiri de 3 ori. Repeta apoi exercitiul de 3 ori.

4. Exercitii pentru piept

Un spate curbat si o postura incorecta a umerilor, vor da impresia ca ai bustul mai mic decat il ai in realitate. Nu-ti ascunde formele. Pune-le in valoare cu ajutorul unor exercitii usoare, care implica muschii abdominali, umerii si bratele.

Stai in picioare, in fata unui perete (la o distanta de jumatate de pas). Departeaza picioarele si, fara sa misti talpile de pe sol, lipeste-ti incheieturile mainilor de perete. Vei obtine o pozitie oblica, care iti va permite sa presezi antebratele de perete. Fa acest exercitiu timp de 30 se secunde-1 minut, apoi repeta-l de 3 ori.

5. Exercitii pentru intreg corpul

Acest exercitiu iti tonifiaza intens tot corpul, spun expertii. Stai cu picioarele departate si incordeaza muschii cvadriceps, partea anterioara a coapsei, precum si pe cei din partea posterioara. Incordeaza si muschii gluteali si abdomenul. Ridica bratele deasupra capului si indinde-le, dar nu le forta. Tine capul sus, spatele drept si pieptul inainte. Mentine timp de 3-5 minute, apoi relaxeaza muschii treptat, incepand cu bratele. Repeta exercitiul de 2 ori.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata Dieta de urgenta dupa sarbatori. Slabesti rapid, fara sa renunti la ciocolata
Te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori si vrei sa slabesti repede, fara sa faci insa prea multe eforturi si fara sa renunti la dulce? Iti propunem o dieta simpla si rapida, care te va ajuta sa scapi usor de kilogramele nedorite, fara sa te infometezi. In cateva zile, vei da jos cu siguranta
Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist Secretul pentru a controla foamea, dezvaluit de un nutritionist
Nutriționistul Cristian Mărgărit a dezvăluit care este secretul pentru a controla foamea. Nu este vorba despre niste reguli stricte, ci despre niste masuri mult mai simple, la care cu siguranta nu te-ai fi gandit ca au un efect atat de important in organismul tau. 
Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe