Skip to article

Slabeste stand in picioare - 5 exercitii fara sa te misti

Slabeste stand in picioare - 5 exercitii fara sa te misti
Nu ai timp sa mergi la sala, la inot sau la jogging, dar vrei sa slabesti si sa ai un abdomen plat? Ei bine, poate nu ai incercat sa slabesti stand in picioare. Este o metoda excelenta de a arde mai rapid caloriile si de a pune muschii la treaba.

Cand ai o postura a corpului incorecta, iti aduci pelvisul in fata, ceea ce face ca talia sa para mai lata. Descopera cateva exercitii izometrice care te vor ajuta sa-ti intaresti muschii abdominali si gluteali. Nu vei slabi vazand cu ochii, dar vei obtine o silueta mai subtire si un corp tonifiat.


1. Lucreaza muschii gluteali stand in picioare

Intotdeauna ti-ai dorit sa ai fese ferme si bine conturate. Acum ai ocazia sa-ti indeplinesti visul cu ajutorul unor exercitii pe cat de simple, pe atat de eficiente. Muschii gluteali formeaza musculatura de la nivelul feselor si din spatele soldului, de aceea este bine sa ii lucrezi permanent, inclusiv atunci cand stai in picioare si astepti autobuzul.

Incordeaza muschii gluteali si coapsele in timp ce stai nemiscata in picioare. Mentine-i incordati timp de 10 secunde (nu uita sa respiri in tot acest timp) apoi relaxeaza muschii. Repeta acest exercitiu de 10 ori.

2. Lucreaza muschii abdominali

Abdomenul, una dintre cele mai predispuse zone la ingrasare, ajunge sa fie acoperit de un strat mai subtire sau mai gros de grasime. Sparge depozitele de grasime cu exercitii simple.

Incordeaza muschii abdominali ca si cum ai anticipa un pumn in stomac. Mentine-i incordati timp de 10 secunde, apoi relaxeaza-i. Repeta acest exercitiu de 10 ori. Dupa cateva saptamani, vei observa rezultatele: vei avea un abdomen mai plat si mai tonifiat, pregatit pentru a fi expus la plaja.

3. Exercitii pentru trunchi

Deoarece iti petreci majoritatea timpului aplecat deasupra unei tastaturi si intepenita pe un scaun, tinzi sa ai o pozitie incorecta si sa-ti curbezi coloana vertebrala. In fiecare dimineata si seara, fa exercitii pentru trunchi. Stai in picioare si intinde bine trunchiul, indreapta spatele, tine mainile la un unghi de 45 de grade si adu-ti umerii usor in spate. Tine capul sus si gatul intins.

Mentine aceasta pozitie in timp ce inspiri si expiri de 3 ori. Repeta apoi exercitiul de 3 ori.

4. Exercitii pentru piept

Un spate curbat si o postura incorecta a umerilor, vor da impresia ca ai bustul mai mic decat il ai in realitate. Nu-ti ascunde formele. Pune-le in valoare cu ajutorul unor exercitii usoare, care implica muschii abdominali, umerii si bratele.

Stai in picioare, in fata unui perete (la o distanta de jumatate de pas). Departeaza picioarele si, fara sa misti talpile de pe sol, lipeste-ti incheieturile mainilor de perete. Vei obtine o pozitie oblica, care iti va permite sa presezi antebratele de perete. Fa acest exercitiu timp de 30 se secunde-1 minut, apoi repeta-l de 3 ori.

5. Exercitii pentru intreg corpul

Acest exercitiu iti tonifiaza intens tot corpul, spun expertii. Stai cu picioarele departate si incordeaza muschii cvadriceps, partea anterioara a coapsei, precum si pe cei din partea posterioara. Incordeaza si muschii gluteali si abdomenul. Ridica bratele deasupra capului si indinde-le, dar nu le forta. Tine capul sus, spatele drept si pieptul inainte. Mentine timp de 3-5 minute, apoi relaxeaza muschii treptat, incepand cu bratele. Repeta exercitiul de 2 ori.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme
Un studiu realizat recent de Ipsos, care a acoperit 30 de tari, a aratat ca, la nivel global, oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme in timpul pandemiei de coronavirus.  La nivelul celor 30 de țări monitorizate, o treime (31%) dintre respondenți au câștigat în
Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie
Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a