Skip to article

Slabire - mizeaza pe alimentele potrivite

Slabire - mizeaza pe alimentele potrivite
Alimentele bogate in vitamine, minerale, acizi grasi, aminoacizi si fitonutrienti au efect pe termen scurt si mediu asupra sanatatii si siluetei. Asadar, daca vrei sa slabesti, opteaza pentru o dieta compusa din alimentele urmatoare!

Suc de rodie

Atu nutritie

In afara de faptul ca sunt antioxidanti puternici, polifenolii din sucul de rodie se dovedesc antiinflamatori puternici si protectori contra bolilor degenerative (boli cardiovasculare, boala Alzheimer, cancere).

Atu slabit

Polifenolii din rodie maresc viteza de eliminare a grasimilor din tesutul adipos si nivelul de ardere celulara. Ei dinamizeaza deci metabolismul in favoarea arderilor. Sunt si antiiflamatorii, jucand si un rol in evitarea formarii de celulita.

Apa minerala

Atu nutritie

Apa contine zero calorii, zero zahar, zero grasimi. Ea contine totusi minerale importante, in special magneziu si calciu

Atu slabit

Magneziul este, alaturi de oxigen, un element mineral fundamental ce permite transformarea caloriilor in energie. Cand celulele duc lipsa de magneziu, zaharurile si grasimile nu pot produce energie. In acest caz, ele recircula prin sange si se depun sub forma de trigliceride in tesutul adipos.

Ghimbir

Atu nutritie

Capacitati preventive contra artrozei, bolii Alzheimer si cancerelor.

Atu slabit

Ghimbirul favorizeaza secretiile salivare si functionarea intestinala, ameliorand digestia si efectul de satietate al alimentelor. El ajuta la infranarea proceselor inflamatorii, care se dovedesc redutabile in cazurile de supraponderabilitate.

Algele

Atu nutritie

Algele sunt putin calorice, bogate in proteine si iod, unele chiar in calciu. Iodul este necesar pentru sinteza de hormoni tiroidieni, acestia influentand puternic dezvoltarea cerebrala, capacitatile intelectuale si metabolismul.

Atu slabit

O glanda tiroida lenesa reduce arderile metabolismului bazal. Chiar si fara hipotiroidie, lipsa de iod este un factor de ingrasare.

Curcuma

Atu nutritie

Foloseste curcuma in loc de sare si vei beneficia de nutrientii sai antiinflamatori si antioxidanti, ce favorizeaza digestia, sunt antidiabetici si protectori contra bolilor degenerative.

Atu slabit

Curcuma optimizeaza absorbtia zaharului in celule, favorizand metabolismul energetic contra transformarii in trigliceride si stocarea sub forma de grasimi.

Pestele gras

Atu nutritie

Hering, macrou, sardine, ansoa, somon, platica, rosioara, calcan contin atat proteine, cat si minerale precum zincul, magneziul, calciul (mai ales sardinele cu oase).

Atu slabit

Acizii grasi omega-3 din pesti contribuie la aportul necesar pentru orientarea metabolismului spre producerea de energie in loc de stocare. Aportul proteic si mineral, in special cel de zinc, contribuie la dezvoltarea masei musculare.

Ceaiul verde

Atu nutritie

Ceaiul verde nu contine nicio calorie, insa are o concentratie mare de polifenoli, pigmenti antioxidanti si antiinflamatorii, capabili sa protejeze organismul de boli, in special de cele cardiovasculare si de cancere.

Atu slabit

Ceaiul verde favorizeaza printr-o multime de mecanisme echilibrul ponderal. El are actiune diurectica, contra retentiei de apa, si grabeste procesul de eliminare a grasimilor din tesutul adipos. Consuma zilnic 2-3 cani de ceai verde, infuzat minimum 8 minute in apa mineralizata (minimum 70 mg/l magneziu).

Autor: Nuage

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism