Skip to article

Slabire - mizeaza pe alimentele potrivite

Slabire - mizeaza pe alimentele potrivite
Alimentele bogate in vitamine, minerale, acizi grasi, aminoacizi si fitonutrienti au efect pe termen scurt si mediu asupra sanatatii si siluetei. Asadar, daca vrei sa slabesti, opteaza pentru o dieta compusa din alimentele urmatoare!

Suc de rodie

Atu nutritie

In afara de faptul ca sunt antioxidanti puternici, polifenolii din sucul de rodie se dovedesc antiinflamatori puternici si protectori contra bolilor degenerative (boli cardiovasculare, boala Alzheimer, cancere).

Atu slabit

Polifenolii din rodie maresc viteza de eliminare a grasimilor din tesutul adipos si nivelul de ardere celulara. Ei dinamizeaza deci metabolismul in favoarea arderilor. Sunt si antiiflamatorii, jucand si un rol in evitarea formarii de celulita.

Apa minerala

Atu nutritie

Apa contine zero calorii, zero zahar, zero grasimi. Ea contine totusi minerale importante, in special magneziu si calciu

Atu slabit

Magneziul este, alaturi de oxigen, un element mineral fundamental ce permite transformarea caloriilor in energie. Cand celulele duc lipsa de magneziu, zaharurile si grasimile nu pot produce energie. In acest caz, ele recircula prin sange si se depun sub forma de trigliceride in tesutul adipos.

Ghimbir

Atu nutritie

Capacitati preventive contra artrozei, bolii Alzheimer si cancerelor.

Atu slabit

Ghimbirul favorizeaza secretiile salivare si functionarea intestinala, ameliorand digestia si efectul de satietate al alimentelor. El ajuta la infranarea proceselor inflamatorii, care se dovedesc redutabile in cazurile de supraponderabilitate.

Algele

Atu nutritie

Algele sunt putin calorice, bogate in proteine si iod, unele chiar in calciu. Iodul este necesar pentru sinteza de hormoni tiroidieni, acestia influentand puternic dezvoltarea cerebrala, capacitatile intelectuale si metabolismul.

Atu slabit

O glanda tiroida lenesa reduce arderile metabolismului bazal. Chiar si fara hipotiroidie, lipsa de iod este un factor de ingrasare.

Curcuma

Atu nutritie

Foloseste curcuma in loc de sare si vei beneficia de nutrientii sai antiinflamatori si antioxidanti, ce favorizeaza digestia, sunt antidiabetici si protectori contra bolilor degenerative.

Atu slabit

Curcuma optimizeaza absorbtia zaharului in celule, favorizand metabolismul energetic contra transformarii in trigliceride si stocarea sub forma de grasimi.

Pestele gras

Atu nutritie

Hering, macrou, sardine, ansoa, somon, platica, rosioara, calcan contin atat proteine, cat si minerale precum zincul, magneziul, calciul (mai ales sardinele cu oase).

Atu slabit

Acizii grasi omega-3 din pesti contribuie la aportul necesar pentru orientarea metabolismului spre producerea de energie in loc de stocare. Aportul proteic si mineral, in special cel de zinc, contribuie la dezvoltarea masei musculare.

Ceaiul verde

Atu nutritie

Ceaiul verde nu contine nicio calorie, insa are o concentratie mare de polifenoli, pigmenti antioxidanti si antiinflamatorii, capabili sa protejeze organismul de boli, in special de cele cardiovasculare si de cancere.

Atu slabit

Ceaiul verde favorizeaza printr-o multime de mecanisme echilibrul ponderal. El are actiune diurectica, contra retentiei de apa, si grabeste procesul de eliminare a grasimilor din tesutul adipos. Consuma zilnic 2-3 cani de ceai verde, infuzat minimum 8 minute in apa mineralizata (minimum 70 mg/l magneziu).

Autor: Nuage

Articole recomandate

Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta
Sedentarismul este unul dintre principalii factori de risc de mortalitate la nivel mondial. De fapt, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), se estimează că lipsa miscarii fizice este principala cauză „a aproximativ 21% -25% din cancerele de
Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme
Un studiu realizat recent de Ipsos, care a acoperit 30 de tari, a aratat ca, la nivel global, oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme in timpul pandemiei de coronavirus.  La nivelul celor 30 de țări monitorizate, o treime (31%) dintre respondenți au câștigat în
Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie