Skip to article

Slabire - mizeaza pe alimentele potrivite

Slabire - mizeaza pe alimentele potrivite
Alimentele bogate in vitamine, minerale, acizi grasi, aminoacizi si fitonutrienti au efect pe termen scurt si mediu asupra sanatatii si siluetei. Asadar, daca vrei sa slabesti, opteaza pentru o dieta compusa din alimentele urmatoare!

Suc de rodie

Atu nutritie

In afara de faptul ca sunt antioxidanti puternici, polifenolii din sucul de rodie se dovedesc antiinflamatori puternici si protectori contra bolilor degenerative (boli cardiovasculare, boala Alzheimer, cancere).

Atu slabit

Polifenolii din rodie maresc viteza de eliminare a grasimilor din tesutul adipos si nivelul de ardere celulara. Ei dinamizeaza deci metabolismul in favoarea arderilor. Sunt si antiiflamatorii, jucand si un rol in evitarea formarii de celulita.

Apa minerala

Atu nutritie

Apa contine zero calorii, zero zahar, zero grasimi. Ea contine totusi minerale importante, in special magneziu si calciu

Atu slabit

Magneziul este, alaturi de oxigen, un element mineral fundamental ce permite transformarea caloriilor in energie. Cand celulele duc lipsa de magneziu, zaharurile si grasimile nu pot produce energie. In acest caz, ele recircula prin sange si se depun sub forma de trigliceride in tesutul adipos.

Ghimbir

Atu nutritie

Capacitati preventive contra artrozei, bolii Alzheimer si cancerelor.

Atu slabit

Ghimbirul favorizeaza secretiile salivare si functionarea intestinala, ameliorand digestia si efectul de satietate al alimentelor. El ajuta la infranarea proceselor inflamatorii, care se dovedesc redutabile in cazurile de supraponderabilitate.

Algele

Atu nutritie

Algele sunt putin calorice, bogate in proteine si iod, unele chiar in calciu. Iodul este necesar pentru sinteza de hormoni tiroidieni, acestia influentand puternic dezvoltarea cerebrala, capacitatile intelectuale si metabolismul.

Atu slabit

O glanda tiroida lenesa reduce arderile metabolismului bazal. Chiar si fara hipotiroidie, lipsa de iod este un factor de ingrasare.

Curcuma

Atu nutritie

Foloseste curcuma in loc de sare si vei beneficia de nutrientii sai antiinflamatori si antioxidanti, ce favorizeaza digestia, sunt antidiabetici si protectori contra bolilor degenerative.

Atu slabit

Curcuma optimizeaza absorbtia zaharului in celule, favorizand metabolismul energetic contra transformarii in trigliceride si stocarea sub forma de grasimi.

Pestele gras

Atu nutritie

Hering, macrou, sardine, ansoa, somon, platica, rosioara, calcan contin atat proteine, cat si minerale precum zincul, magneziul, calciul (mai ales sardinele cu oase).

Atu slabit

Acizii grasi omega-3 din pesti contribuie la aportul necesar pentru orientarea metabolismului spre producerea de energie in loc de stocare. Aportul proteic si mineral, in special cel de zinc, contribuie la dezvoltarea masei musculare.

Ceaiul verde

Atu nutritie

Ceaiul verde nu contine nicio calorie, insa are o concentratie mare de polifenoli, pigmenti antioxidanti si antiinflamatorii, capabili sa protejeze organismul de boli, in special de cele cardiovasculare si de cancere.

Atu slabit

Ceaiul verde favorizeaza printr-o multime de mecanisme echilibrul ponderal. El are actiune diurectica, contra retentiei de apa, si grabeste procesul de eliminare a grasimilor din tesutul adipos. Consuma zilnic 2-3 cani de ceai verde, infuzat minimum 8 minute in apa mineralizata (minimum 70 mg/l magneziu).

Autor: Nuage

Articole recomandate

Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci Mare atentie la aceste alimente de post. Ce nu este bine sa mananci
Nutritionistul Mihaela Bilic atrage atentia asupra unor anumite alimente de post. Unele pot fi foarte periculoase pentru sanatate, asadar este important sa fim foarte atenti atunci cand incepem sa tinem post.  ”A început Postul Crăciunului, haideți să vedem care sunt
Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate Mancarurile pe care nu trebuie sa le reincalzesti niciodata. Devin toxice si periculoase pentru sanatate
Foarte multi romani fac o greseala majora, fara sa isi dea seama. Reincalzesc diverse mancaruri fara sa stie ca multe dintre alimente pot deveni toxice in timpul acestui proces.  Astfel, de acum inainte ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a reincalzi anumite preparate la cuptorul
Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic Paine alba sau neagra? Care ingrasa mai putin. Raspunsul nutritionistului Mihaela Bilic
Foarte multe persoane nu pot renunta la paine si de multe ori consuma acest aliment in exces. Cum pe piata exista numeroase produse de panificatie, multi se intreaba care paine este mai sanatoasa sau care ingrasa mai putin.  Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat recent, intr-o postare pe
Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore Ohvaz: 98% din comenzi livrate in sub 24 de ore
Ohvaz este un producator local de ovaz cu lapte de migdale, budinca de chia, limonada artizanala si alte cateva bunatati. Totul fara zahar, fara conservanti, fara chimicale de nici un fel. Toate produsele Ohvaz pot fi comandate online prin site-ul lor, iar cea mai recenta statistica arata un
Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma Nutritionistul Mihaela Bilic: "Produsele expirate nu sunt obligatoriu si stricate". Ce alimente se mai pot consuma
Nutritionistul Mihaela Bilic a oferit cateva lamuriri asupra produselor expirate si a explicat ca unele alimente pot fi consumate totusi chiar daca a trecut termenul lor de valabilitate. Intr-o postare pe pagina sa de Facebook, specialistul in nutritie a exemplificat si a aratat ca putem avea