Skip to article

Stabilizarea greutatii dupa un regim de slabire

Dupa ce ai depus toate eforturile pentru a ajunge la greutatea mult-visata, ar fi pacat sa recapeti acele kilograme atat de neplacute cu care te-ai luptat timp de o saptamana, doua, sau chiar mai mult timp.

Urmeaza cateva sfaturi simple si eficiente pentru a tine departe kilogramele pierdute cu ajutorul dietei pe care tocmai ai incheiat-o:

Stabilizarea greutatii dupa un regim de slabireExista regimuri care favorizeaza stabilizarea greutatii corporale dupa incheierea lor?

Bineinteles. Regimurile stricte, cum ar fi cele hiperproteice, dieta cu supa de varza sau dieta bazata exclusiv pe fructe, te pun in pericolul de a acumula si mai multe kilograme decat aveai initial, odata ce zilele de dieta au incetat. Opteaza pentru regimurile mai lejere, care sa iti ofere nu numai un anumit numar de calorii zilnic, dar si o diversitate din punct de vedere nutritiv.

Cele mai indicate diete in acest sens sunt dieta mediteraneana si regimul Atkins care nu numai ca te ajuta sa slabesti dar iti si formeaza o serie de deprinderi alimentare sanatoase. Secretul pentru a nu te ingrasa la loc dupa un regim de slabire este ca procesul de eliminare a kilogramelor in plus sa se faca in mod lent, pe o perioada mai lunga de timp, fara variatii bruste de greutate.

Ce obisnuinte alimentare trebuie sa pastrezi din timpul dietei?

Trebuie sa ai in continuare o alimentatie diversificata, bogata in fructe si legume proaspete. Bea in continuare la fel de multe lichide. Introducerea alimentelor interzise in timpul dietei se va face treptat, de preferat cate un aliment nou la doua trei zile, pentru a-i da organismului tau ragazul de a se obisnui cu noul mod de alimentatie. Aceasta nu inseamna insa ca trebuie sa revii in totalitate la alimentatia dinaintea regimului de slabire, alimentatie care de fapt te-a facut sa acumulezi acele kilograme in plus.

Stabilizarea greutatii dupa un regim de slabireConsuma dulciuri si produse de patiserie nu mai mult de doua ori pe saptamana, si atunci in cantitati moderate. Invata sa gatesti cat mai natural cu putinta, preferand gatitul in aburi sau la gratar mancarurilor cu sos si foarte bogate in grasimi.

Care sunt greselile pe care trebuie sa le eviti?

Principala eroare este aceea de a te intoarce la alimentatia pe care o aveai inainte de inceperea regimului.

Nu combina mai multe alimente bogate in grasimi sau glucide la aceeasi masa.

Fii atenta la semnalele emise de corpul tau: opreste-te din mancat atunci cand s-a instalat senzatia de satietate.

Pastreaza in continuare activitatea fizica din timpul dietei.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!