Skip to article

Supla la plaja: cum scapi de grasimea de pe fund

Fundul este una dintre zonele cele mai predispuse la acumularea grasimii si la producerea celulitei. In pargul verii, este indicat sa faci cateva exercitii simple care te ajuta sa scapi de depozitele de grasime de pe fese.

Insa nu doar sportul este necesar pentru a avea un posterior exemplar, ci si alimentatia.


Afla ce trebuie sa faci pentru a fi supla la plaja si a avea un posterior de nota 10!


A. Exercitii fizice pentru a scapa de grasimea de pe fund

Supla la plaja: cum scapi de grasimea de pe fund






1. Sarituri cu genoflexiuni

Un fund perfect se obtine cu ceva efort fizic. Poti combina doua exercitii foarte utile pentru muschii fesieri: sariturile si genuflexiunile. Partea buna este ca le poti realiza acasa, dimineata si seara. Fa o saritura, apoi coboara direct in genuflexiune. La inceput iti va fi destul de greu sa realizezi acest exercitiu, mai ales daca esti o persoana sedentara. Cu timpul, muschii se vor obisnui cu efortul si acest tip de exercitii pentru fund ti se va parea o joaca de copii.







Supla la plaja: cum scapi de grasimea de pe fund







2. Fandari cu greutati

Fandarile sunt excelente pentru intarirea muchilor fesieri si topirea depozitelor de grasime. Daca nu ai doua gantere la indemana, poti incerca sa folosesti doua sticle de 0,5 litri umplute cu apa.











Supla la plaja: cum scapi de grasimea de pe fund








3. Urcatul si coboratul scarilor

Renunta la plimbarile cu liftul, atat acasa, cat si la serviciu. Alege sa urci si sa cobori scarile. Nu este cea mai placuta activitate, insa trebuie sa te obisnuiesti cu ea daca vrei sa ai un fund bine definit la plaja.










Supla la plaja: cum scapi de grasimea de pe fund






4. Alergarile in aer liber

Alergarile in aer liber nu iti modeleaza doar fesele, ci intreg corpul, pentru ca sunt pusi in functiune o multime de muschi. Incepe cu alergari usoare si pe distante scurte. Pe masura ce corpul se obisnuieste cu aceasta activitate, iti va fi tot mai usor sa alergi si sa arzi grasimile depozitate in puncte cheie - abdomen, solduri, fese, picioare, brate.

Cand simti ca ai trecut la nivelul avansat, poti incepe sa faci sprinturi pe un teren de sport sau pe stadion.







B. Alimente care te ajuta sa scapi de grasimea de pe fund

Dupa cum stii, un corp armonios si lipsit de straturi de grasime se obtine prin mult sport si o alimentatie sanatoasa. Iata cateva dintre alimentele pe care ar trebui sa le incluzi in meniul tau zilnic.

1. Sparanghelul

Sparanghelul contine antioxidanti, fosfor, vitamina B si multa apa. Dupa exercitiile istovitoare, care te fac sa transpiri, este esential sa te hidratezi corespunzator. Include sparanghelul la masa de pranz sau la cina si bucura-te de un posterior sexy. O tulpina de sparanghel contine doar 4 calorii.

2. Apa

Apa este vitala pentru a scapa de grasimea depusa pe fund, solduri si abdomen. O dieta care nu este completata cu un consum mare de apa poate reduce si chiar stopa arderea grasimilor, iar eforturile tale devin zadarnice.

3. Pieptul de pui

Muschii sunt cei mai mari consumatori de energie din corpul tau, iar energia este produsa, intr-o proportie covarsitoare, de proteine. Daca nu-i oferi organismului tau suficiente proteine, muschii devin sedentari si nu reusesc sa functioneze la capacitate maxima, pentru a arde grasimea.

Include in meniul tau piept de pui, peste sau fructe de mare (bogate in omega 3, acid esential pentru eliminarea grasimii) si oua, printre altele.

4. Tarate de ovaz

Taratele de ovaz sunt bogate in fibre. Organismul nu poate digera fibrele si le elimina odata cu toxinele si grasimile din organism. Taratele de ovaz isi maresc de cateva ori volumul odata ce ajung in stomac si iti ofera sa senzatie de satietate pe termen lung.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui