Skip to article

Tinem dieta impreuna: Joi- a doua zi

Cum te-ai descurcat cu dieta de ieri ? Nu are importanta daca nu ti-a iesit intocmai, continua cu a doua zi de regim, nu renunta.

Azi si acum te invitam sa tii dieta impreuna cu ele.ro. Vom asigura pana miercurea viitoare o repartizare zilnica a meselor si a activitatii sportive.

Nu te vei mai simti singura in lupta cu kilogramele, o intreaga comunitate de femei abia asteapta sa te incurajeze.

Incepem ziua cu o incalzire temeinica dupa care lucram bratele si abdomenul.

Facem cate 5 serii a cate 25 de abdomene. Alergam la final 15 minute pentru a pune in circulatie toti muschii.
Tinem dieta impreuna: Joi- a doua zi


La micul dejun mancam: Sandwich cu unt, o rosie, un bol de cereale cu lapte degresat.

Pranzul consta in: Ton cu lamaie si legume la gratar.

Cina: Fructe si iaurt degresat.

Bea multa apa intre mese si tine fructele aproape in cazul in care ti se face pofta de rontait. Pentru seara aranjeaza cu prietenii sa jucati un meci de tenis sau sa alergati impreuna 4-5 kilometri.

Atentie: Dupa ora 19:00 ne propunem sa nu mai mancam nimic, insa poti bea ceai neindulcit cat doresti.

Iti uram succes!

Anunta-ne cum te-ai descurcat!

Articole recomandate

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe