Skip to article

Top 10 tips de nutritie si fitness

Fii realista

Stabileste-ti 2 sau 3 sarcini pe care le poti face in fiecare zi. De exemplu "Voi incerca sa ajung sa slabesc aproximativ 1 kg saptamanal. Voi merge pe jos minimum 30 de minute, 5 zile pe saptamna." Evita sa iti propui sa faci lucruri grele, fanteziste, in privinta slabitului pentru ca te vei deprima si te vei simti mult mai frustrata.

Pregateste-te

Renunta la mancarea de tip fast-food, snacks-uri si altele la fel de nesanatoase, inloucindu-le cu legume, fructe proaspete si de asmenea , din lichidele consumate zilnic , apa sa fie predominanta.
Cumpara-ti o incaltaminte comoda,lejera si cauta-ti cele mai confortabile haine pentru o plimbare. In incercarea de a-ti schimba modul de viata, daca esuezi in planificarea acestui lucru, iti planifici sa esuezi.

Obtine-ti un suport moral

Persoanele dragi sau chiar animalutul tau de casa preferat pot constitui un sprijin moral eficient atunci cand incerci sa pierzi din greutate.

Fa-ti notite zilnice

Cercetarile arata ca daca tii o evidenta zilnica a exercitiilor fizie, a restrictiilor alimentare, ai mai multe sanse sa reusesti. Scrie-l simplu sau daca ai inspiratie, da-i o forma artistica asemeni unui roman. Toate acestea au rolul te a te organiza si concetra asupra acestei probleme.

Recompenseaza-te cu ceea ce iti place

Te poti rasfata, ocazional, cu mancarurile preferate, cu o noua pereche de jeans si pantofi la moda, escapade in weekend, dar toate acestea le meriti pe deplin dupa ce iti indeplinesti obiectivele.

Cumpara-ti un pedometru

Un pedometru este un aparat care masoara numarul pasilor pe care ii faci intr-o zi. Poarta-l in fiecare zi acasa, la servici si in timp ce faci exercitiile fizice.

Obiectivul este sa faci 10 000 de pasi (sau chiar mai multi) zilnic. Retine: la 2500 de pasi(aproximativ 1 km si jumatate) consumi in jur intre 100 si 125 de calorii.

Pe parcursul regimului trebuie sa arzi 300 de calorii in plus fata de cele 200 pe care le scazi din consumul zilnic. Cele 500 de calorii pe care le vei pierde reprezinta aproximativ un kilogram dat jos saptamanal, mentinand un regim sanatos.

Top 10 tips de nutritie si fitnessNu evita micul dejun

Studiile arata ca cei mai multi care au resuit sa slabeasca nu au evitat micul dejun deloc. Incearca sa mentii un echilibru intre proteine, carbohidrati si grasimi.

Iata cateva exemple: un ou(fiert sau prajit), zmeura si o felie de paine toast sau un iaurt ori milkshake cu fucte.

Renunta la a manca seara

Daca vei consuma multe calorii seara dupa ora 20:00, se vor cumula pentru dimineata urmatoare. Asigura-te ca ai o cina sanatoasa care sa contina proteine, legume si fructe.

Elimina consumul de zaharuri

Zaharurile prelucrate au valorie nutritive extinse. Cum putem identifica aceste zaharuri? Au culoarea alba: zaharul, pastele, orezul, painea, etc. si nu sunt altceva decat o problema, dereglandu-ti apetitul.

Ia o gustare dupa-amiaza

Aceasta iti va potoli apetitul si iti va oferi energie pentru restul zilei. O astfel de gustare ar trebui sa contina:un sandwich cu unt de arahide sarac in grasimi, cateva felii de branza dietetica sau un mar, ori incearca branza saraca in grasimi cu o felie de paine pregatite la microunde.

Articole recomandate

Cum prepari corect aluatul pentru clatite Cum prepari corect aluatul pentru clatite
Tinerele gospodine nu dau gres cu un astfel de preparat. E simplu de facut, contine ingrediente pe care oricine le are in bucatarie si efortul nu e prea mare, mai ales atunci cand pregatesti o cantitate mai mica. Cu branza de vaci sau dulceata, sarate sau dulci,  clatitele  reprezinta
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
Dieta Armatei - slabeste in 3 zile 4 kilograme. Iata meniul complet Dieta Armatei - slabeste in 3 zile 4 kilograme. Iata meniul complet
Vrei sa slabesti rapid si usor? Poti urma o dieta fulger, numita Dieta Armatei sau Ceveland. Aceasta dureaza trei zile si te ajuta sa scapi de 4 kilograme in doar trei zile.  Este o dieta destul de restrictiva, care se bazeaza pe consumul a 900-1.200 de calorii pe zi, impartite in trei mese.
STUDIU: O ceasca cu cafea pe zi te poate ajuta sa slabesti STUDIU: O ceasca cu cafea pe zi te poate ajuta sa slabesti
O ceașcă cu cafea pe zi te ajută să slăbești. Un studiu recent a relevat faptul că consumul de cafea poate ajuta la reducerea kilogramelor.  Universitatea din Nottingham a dezvăluit într-un studiu că a bea o ceașcă de cafea poate
Deliciu de vara: supa crema de varza rosie cu branza Deliciu de vara: supa crema de varza rosie cu branza
Dupa o vara calduroasa si plina de excese de vacanta, un deliciu culinar ne va face trecerea catre meniul de toamna mult mai usoara. Dan Țonescu, Corporate Chef al Grupului City Grill, ne prezintă o rețetă de sezon care ne va încânta papilele la final de vară.
Link-uri recomandate:designer interior onlinedesigner interior bucurestinikydecor.romobilier living preturiclassic interior design
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda