Skip to article

Topeste grasimea prin 6 strategii!

Cercetarile recente arata ca lucrul cel mai important atunci cand incerci sa slabesti e numarul caloriilor si controlarea lor. Astfel, pentru o scadere in greutate optima e musai sa consumi maximum 1 600 calorii. Iata care sunt strategiile prin care poti realiza acest lucru!

1. Redu portiile acasa

Statisticile spun ca portiile s-au marit considerabil in ultimii ani, atat la restaurant, cat si in casele oamenilor. De aceea, macar acasa, redu portiile la jumatate.

2. Renunta la sucurile indulcite

Oamenii care elimina sucul dulce din dieta zilnica slabesc mai mult intr-un interval de 6 luni decat aceia care reduc caloriile din mancarea solida: aceasta este concluzia unui studiu. Cercetatorii speculeaza ca aceste calorii lichide nu sunt atat de satioase, si foamea se instaleaza apoi repede.

3. Mananca proteine la fiecare masa

Specialistii spun ca dieta zilnica ar trebui sa contina minimum 25% proteine (cam 100 g proteine la o dieta de 1 600 calorii). Proteinele mentin senzatia de satietate pe termen lung, mai mult decat carbohidratii si grasimile.

Surse excelente de proteine: pui, ton, branza, soia.

4. Incepe cu ciorba

Studiile arata ca vei manca cu aproximativ 20% mai putine calorii daca iti incepi masa cu cu o supa/ciorba, in loc sa te repezi direct la felul principal.

5. Bea sucuri de legume

Sucurile de legume, preparate in casa din vegetale proaspete, calmeaza apetitul si te ajuta sa-ti controlezi poftele.

6. Fa-ti singura sandvisurile

Pentru a sti ce si cum mananci, fa-ti singura pachetelul pentru serviciu. Calculeaza-ti caloriile si fa-ti un sandvis care sa contina maximum 400 calorii.

Articole recomandate

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe