Skip to article

Trucuri impotriva senzatiei de foame

In timpul unei diete, cel mai mare inaimc al tau este senzatia de foame care te poate chinui mai ales la inceputul perioadei regimului de slabire.

Urmeaza sfaturile noastre pentru a face fata senzatiei de foame ce poate aparea in aceasta perioada dificila.

Bea un pahar mare de apa si asteapta zece minute, timp in care senzatia de foame se va diminua. Daca si dupa cele 10 minute te mai chinuie foamea, mananca un fruct (nu banane, pere sau struguri) sau un iaurt slab.

Alege apa minerala sau plata cu un continut sporit de magneziu, ce are proprietatea de a-ti reduce senzatia de foame excesiva;

Trucuri impotriva senzatiei de foame Ia 2 gustari intre mese, alcatuite in principal din alimente usoare dar bogate in vitamine, evitand in acelasi timp lipidele si zaharurile cu ardere rapida. Ai la dispozitie mai multe variante de gustari care taie pofta de mancare ;

Mananca cate un mar inainte de fiecare masa importanta a zilei. Datorita aportului mare de fibre, apetitul tau se va diminua;

In timpul mesei, consuma intai alimentele bogate in fibre care te vor ajuta sa te saturi mai repede: supa, salatele. Abia apoi treci la celelalte feluri de mancare pe baza de proteine sau lipide;

Alege alimentele care se digera intr-o perioada mai mare de timp: zaharurile lente si fibrele;


Nu consuma alcool deoarece acesta iti va spori pofta de mancare;
La micul dejun, care trebuie sa fie cea mai consistenta masa a zilei, mananca cereale integrale care iti vor garanta senzatia de satietate pana la urmatoarea masa a zilei;

Pentru masa de pranz, opteaza pentru proteine - carne slaba de pui, vita, peste - iar ca garnitura orez, de preferat cel brun sau cel integral, paste (dar fara adaos de sosuri cu grasimi) si salate cu putin ulei de masline.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!