Skip to article

Weight Watchers - dieta si mod de viata

Metoda provine din Statele Unite ale Americii, unde a aparut in anii 1960. Mai mult decat un simplu regim, programul Weight Watchers este o maniera noua de a privi si de a accepta slabirea. Programul presupune un regim hipocaloric echilibrat, cuplat cu o dinamica de grup. Prin urmare, nu slabiti singur, ci insotit de moderatoare, fosti obezi (care actioneaza deci din proprie experienta) si alti "candidati" la slabire, pe care ii intanliti in cadrul reuniunilor de grup. In acest program nu exista interdictii, puteti manca orice, in cantitati rezonabile. Ce promite? Lucruri placute: ca veti slabi mancand mai bine si facand mai multa miscare si ca va veti mentine la noua greutate atinsa. Cum actioneaza? Reechilibrand alimentatia si practicand o activitate sportiva (chiar si una minima: 10 minute de mers pe jos zilnic, de pilda), pierdeti masa corporala grasa si castigati masa slaba. Puncte tari Regimul Weight Watchers este cu certitudine unul dintre cele mai echilibrate programe de slabire, de aceea este recunoscut si recomandat de numerosi medici, celor care doresc sa slabeasca. Dinamica de grup accentueaza efectele dietei; tendinta de a-l incalca dispare. Individul este confruntat cu o provocare, atat fata de sine insusi, cat si fata de ceilalti si trebuie sa faca fata unei incercari din care toti participantii vor sa iasa victoriosi. In cursul reuniunilor se discuta diverse informatii de ordin dietetic, astfel incat ceilalti membri ai grupului sa evite aceleasi greseli. Puncte slabe Costa. Dar cati bani am cheltuit deja pe manusile de masaj anticelulitic si diversele pilule miraculoase? Trebuie sa va expuneti privirilor celorlalti, atat din punct de vedere fizic cat si psihologic - lucru dificil sau imposibil pentru unii. Din dorinta de a remedia aceasta situatie, creatorii regimului au pus la punct un program prin corespondenta. Reuniunile grupeaza in general un numar mare de practicanti, astfel ca intrevederile sunt mai putin personalizate Ziua Weight WatchersMic dejun Ou fiert moale (pentru proteine) 1/8 bagheta sau o felie de paine integrala cu margarina (pentru zaharuri lente si grasimi) Fruct (pentru vitamine si fibre) Ceai sau cafea Masa principala - de preferinta la pranz, dat fiind continutul sau bogat in proteine si grasimi, dar poate fi si cea de seara Cruditati ( sfecla, rosii, morcovi rasi, castravete, sparanghel, etc.) asezonate cu doua lingurite de vinegreta Carne (Pasare, vita, vitel) Legume fierte ( alternati fasole verde, mazare, fasole oloaga, paste cu tomate, tocana de legume) si/sau feculente ( cartof, orez, paste etc.) Desert ( fruct proaspat, iaurt degresat) Un pahar de vin bun (facultativ) 1/8 bagheta Apa Gustare - in cursul diminetii sau dupa amiaza Paine uscata in cuptor cu branza sau un fruct Ceai Cina - meniul poate fi schimbat cu cel al pranzului O ciorba fara cartofi Peste (morun, merlan) Sau o felie de jambon Sau 2 oua Sau o portie mica de carne O portie mica de feculente sau de paine Un iaurt Un fruct Sfatul Ele.ro Aceasta dieta echilibrata poate fi urmata de oricine. bunele obisnuinte alimentare deprinse in perioada slabirii vor putea fi mentinute toata viata. Atentie totusi la persoanele hipercolesterolemice: ele trebuie sa inlocuiasca oul printr-un alt aliment bogat in proteine: jambon slab, branza proaspata slaba, etc.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!