Skip to article

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta

10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago. 

Restrictionarea a ceea ce mananc este o solutie temporata. Importanta este alegerea sanatoasa a alimentelor si un stil de viata cat mai echilibrat pentru mentinerea greutatii ideale. 
Iata cateva sfaturi de la femeile care nu se ingrasa, desi nu tin dieta: 

Prioritizeaza proteina 

O regula a mentinerii greutatii este adaugarea unei proteine la fiecare masa. Proteina metabolizeaza lent, ceea ce inseamna ca va mentine senzatia de saturatie mai mult timp. 
Ca un plus, proteina mentine zaharurile din sange stabile pentru cea mai buna pierdere de grasime. 

Mananca la masa 

Suntem ocupati si mereu ajungem sa mancam pe unde apucam, fara sa ne asezam la masa. Este foarte important sa mancam in tihna cel putin o masa pe zi. Mancatul aiurea, pe graba, facand in acelasi timp si alte lucruri poate duce la supraalimentare. 

Aleg gustari sanatoase

Rontaitul intre mese poate duce la cresterea in greutate. Daca alegi insa gustari sanatoase, care sa iti mentina nivelul de energie, nu vei avea probleme cu kilogramele in plus. 

Mesteca bine mancarea

Masticarea este prima parte a procesului digestiv, desi nu primeste foarte multa atentie. Buna mestecare a alimentelor poate ajuta enzimele din saliva sa dizolve mai bine mancarea si sa fie mai usor de digerat. De asemenea, mestecatul poate ajuta la evitarea supraalimentarii, care duce la cresterea in greutate. Creierul are nevoie de aproximativ 20 de minute pentru a-si da seama ca stomacul este plin. 

Folosesc farfurii mici 

Folosirea unor farfurii mai mici ajuta la un consum mai redus de alimente. Trebuie sa fim foarte atenti la cantitatea de mancare pe care o mancam la fiecare masa. 

Nu se priveaza 

Mancarea nu ar trebui impartita in produse bune si rele. Intr-un studiu al Universitatii din Toronto s-a demonstrat ca femeile care au fost private de ciocolata o saptamana au experimentat mai multe pofte si aveau sanse sa manance mai multa ciocolata. Nu trebuie sa te privezi si sa spui ca un aliment este rau si poate ingrasa. Pentru o relatie fericita cu mancarea sterge acest cuvant din vocabular. 

Bea apa 

Pentru a-ti mentine greutatea ideala este foarte important sa te hidratezi. Senzatia de foame poate fi confundata foarte usor cu senzatia de sete. 

Nu consuma alimente dietetice 

Alimentele cu etichete cu continut scazut de grasimi sau continut scazut de calorii suna bine doar in teorie. Problema este ca deseori acestea sunt prelucrate puternici si bogate in carbohidrati. 
Acestia se vor transforma in zahar in corp, contribuind la cresterea in greutate. Mai mult, producatorii imbunatesc aceste produse dupa indepartarea grasimilor prin pomparea acestora cu zahar, sare si alti aditivi. 

Se odihnesc 

Daca vrei sa ai o greutate normala, cercetarile au aratat ca este foarte important sa dormi 8 ore pe noapte. Lipsa de somn are efecte hormonale care duc la cresterea in greutate si modificarea apetitului. 

Nu se invinovatesc 

Daca tocmai ai mancat un hamburger pe care l-ai asezonat si cu cartofi prajiti, nu te plange. Treci peste aceasta exgerare si promite-ti ca la urmatoarea masa vei manca mai sanatos. 
Compasiunea de sine poate duce la o relație mai bună cu alimentele și la un IMC mai sănătos, dezvăluie noi cercetări de la Universitatea din Waterloo din Canada.

Stima de sine mai scăzută poate duce la o alimentație dezordonată are provoacă creștere în greutate. „Tratează-te ca și cum ai trata o persoană iubită: cu încurajare și afirmare”, spune dr. Shemek.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism