Skip to article

10 trucuri extrem de simple ca sa nu te ingrasi de Sarbatori. Nu iei niciun kilogram in plus daca faci aceste lucruri

Mesele de sarbatori sunt intotdeauna bogate, pline de calorii si cu greu te poti abtine in fata atator bunatati. Totusi, nutritionistii spun ca este posibil sa mananci aproape tot ceea ce iti doresti de Craciun si de Anul Nou, fara sa pui niciun kilograme pe tine. 

Tot ceea ce trebuie sa faci este sa tii cont de cateva sfaturi simple. Trebuie sa alegi deserturi sanatoase si sa nu stai prea mult timp la masa. Iata top 10 sfaturi pe care le ofera nutritionistii pentru a nu te ingrasa de Sarbatori:

Pune deserturile preferate intr-o singura farfurie 

Pentru a nu fi tentat sa mananci din prea multe deserturi, pune-ti pe o farfurie medie din toate deserturile care iti fac cu ochiul. Nu depasi insa suprafata farfuriei si nu le pune unele peste celalate. Mananca strict ce ai pus in farfurie. 

Activitatea fizica, extrem de importanta 

In perioada sarbatorilor si nu numai, activitatea fizica este foarte importanta. Aceasta trebuie sa fie cat mai intensa in zilele de dinainte de Craciun. De asemenea, cand simti ca ai ajuns la satietate si ai mancat cam mult, fa un antrenament complet de exercitii aerobice, precum mersul pe jos, alergarea, plimbari cu bicicleta si o rutina de exercitii musculare. Toate aceste activitati le poti face acasa, timp de 20 de minute. 

Tine ceaiul verde aproape de tine 

Prepara o sticla cu ceai verde si bea zilnic din el, astfel incat organismul sa ramana hidratata si sa profite de beneficiile acestuia pentru a accelera metabolismul si pentru a preveni cresterea in greutate. 

Nu sta asezat prea mult la masa 

Incearca sa nu stai prea mult timp la masa de Craciun, pentru ca vei avea tendinta sa mananci mai mult. Indreapta-ti atentia catre oaspeti, spre darurile oferite, distreaza-te si danseaza, pentru a consuma cat mai multe calorii. 

Mananca fructe inainte de masa 

Înainte de cina de Crăciun, mananca un fruct, de preferință o pară, un măr sau o banană. Fructele au un conținut ridicat de fibre care ajută la reducerea foamei, simțind o senzație mai mare de sațietate și, ca o consecință, un consum mai mic de alimente in timpul mesei. 

Alege deserturi sanatoase 

Este adevărat că am menționat că poti mânca deserturile care incap pe o farfurie, cu toate acestea, este preferabil să alegi unele cat mai sănătoase. Pentru a face acest lucru, trebuie să alegi deserturi care conțin fructe de exemplu.

Foloseste cat mai putin zahar

Este important sa folosesti doar jumătate din cantitatea de zahăr indicată în rețete, pentru a reduce cat mai mult din calorii. 

Evita grasimile 

Nu manca unt, margarina sau alimente prajite pentru ca astfel de alimente au un exces de calorii. 

Invata sa realizezi cat mananci 

Este esential ca in perioada sarbatorilor sa realizezi cat mananci si sa inveti sa te opresti, oricat de mare ar fi tentatia. Atentie la cat mananci pe parcursul zilei si incearca sa nu mananci foarte mult seara. 

Nu sari peste mese 

Deși este ultima noastră sugestie, acesta este un sfat de aur! Nu sari peste mesele principale ale zilei.  Dacă organismul rămâne fără să mănânce, este natural ca la sfârșitul zilei să crească senzația de foame și sa nu mai ai un control asupra alimentelor. 


Articole recomandate

Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui