Skip to article

12 sfaturi ca sa nu te ingrasi de Sarbatori. Ce culoare trebuie sa fie farfuriile si cum trebuie sa te imbraci

Sarmalele, caltabosii, fripturile, cozonacii, piftia – toate acestea suna delicios, pana iti daiseamna de efectul pe care il au asupra abdomenului tau. Chiar daca nu ar trebui sa te privezi de
preparatele traditionale de Craciun si Revelion, un consum putin mai mic si alegerile inteligente din punct de vedere alimentar te vor ajuta sa-ti mentii corpul in forma. Ce ar trebu facut ca sa nu te ingrasi de sarbatori?

Iata 12 sfaturi ca sa nu te ingrasi de Sarbatori. 

1. Mananca inainte de o masa bogata

Da, ai citit corect! Daca iti faci aparitia la un festin cu stomacul gol, sigur vei exagera cu mancatul. Asa ca, inainte cu o ora de a te aseza la masa festiva, consuma o gustare saraca in
calorii. O supa de legume este excelenta din acest punct de vedere intrucat nu iti va fi foame atunci cand vei avea in fata sarmalele delicioase sau friptura de porc, ceea ce inseamna ca nu te vei arunca asupra lor ca si cum ai fi postit o saptamana inainte. 

2. Imbraca-te pentru a impresiona

Lasa hainele lalai in care te simti confortabil pentru alta data. Alege in schimb skinny jeans ori o rochie care sa-ti scoata in evidenta trupul. Sunt sanse mici sa exagerezi cu mancatul daca porti haine stramte intrucat te vei simti inconfortabil mult mai repede. Daca reusesti ca la final sa nu simti nevoia de a largi gaura de la curea atunci esti intr-o forma de zile mari. 

3. Ai grija la portii in cazul mancarurilor grase

Vrei sa fii gazda perfecta? Foloseste-ti talentele si impiedica pe toata lumea, inclusiv pe tine, de la a exagera cu mancatul prin oferirea de portii individuale mici cu cele mai grase preparate din meniu. In acest fel, niciunul dintre invitati nu risca sa-i vina rau sau sa acumuleze kilograme in plus pana la finalul petrecerii. 

4. Nu-ti fie teama sa fii mofturos

Inainte de a te aseza la masa ar trebui sa ai in minte cateva preparate favorite pe care le vei degusta – insa nu-ti fie teama sa alegi altele in cazul in care gustul nu este cel asteptat. Adica nu mai lua a doua inghititura si astfel sa irosesti calorii pretioase pe ceva ce nu-ti place. Incearca ceva diferit, nu-i asa ca mai bine iti umpli burta cu ceva care iti place decat cu un preparat care nu este pe gustul tau?

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se