Skip to article

5 alimente de care nutritionistii nu s-ar atinge niciodata! Afla ce pericole ascund si cum iti pot afecta sanatatea

5 alimente de care nutritionistii nu s-ar atinge niciodata! Afla ce pericole ascund si cum iti pot afecta sanatatea 5 alimente de care nutritionistii nu s-ar atinge niciodata!
Multe alimente considerate sanatoase ascund mari pericole. Nutritionistii avertizeaza ca orezul expandat sau sosurile pentru salate contin ingrediente extrem de nocive, care iti pot provoca boli grave.

Iata cateva dintre produsele de care specialistii in nutritie nu s-ar atinge niciodata:

1. Rondelele crocante de orez expandat

Desi foarte multe persoane le integreaza in diete, deoarece contin putine calorii, feliile crocante de orez expandat au un indice glicemic foarte mare, ceea ce le transforma in adevarati carbohidrati, ce vor creste nivelul de zahar in sange foarte mult.

9 alimente pe care nu ar trebui sa le pastrezi in frigider!

2. Sosurile pentru salate

Fara grasimi, sosurile pentru salate sunt un exemplu perfect de mancare sanatoasa. Salata se combina cel mai bine cu otetul, care ajuta la controlul de zahar din sange, si cu uleiuri vegetale (pline de acizi grasi esentiali si, uneori, antioxidanti). Cu toate acestea, multe restaurante folosesc tot felul de sosuri pentru asezonarea salatelor, care contin grasimi, zahar sau sirop de fructoza de porumb.

3. Seitanul

Seitanul, originar din Asia, este un substitut de carne comun pentru mancarurile vegetariene. Spre deosebire de multi alti inlocuitori ai carnii, seitanul nu este derivat din soia, ci este facut in intregime din gluten de grau.

5 alimente care grabesc arderile! Scapa de depozitele de grasime rapid si usor

Glutenul de grau, la randul sau, este o proteina foarte alergenica, care se gaseste in mod natural insa in cantitati mici in produsele pe baza de grau. Astfel, consumul de Seitan poate prezenta un risc crescut de aparitie a alergiilor sau a intolerantei la gluten.

4. Pestele

Consumul de peste prezinta un raport risc/beneficiu in ceea ce priveste grasimile bune de omega-3 si cantitatea de mercur pe care o contine.

Desi are un continut mare de omega-3 grasimi, rechinul contine aproape de trei ori cantitatea de mercur pe care o are tonul. Somonul este cel mai bun peste in ceea ce priveste acest raport.

5. Soia

Chiar daca este laudata pentru beneficiile sale uimitoare, nu toata soia este buna pentru sanatate. Desi reduce colesterolul si este saraca in grasimi si proteine, soia poate fi extrem de periculoasa pentru sanatate. Proteinele din soia, izolatul proteic din soia, sunt prezente in circa 60% din alimentele procesate de pe piata si s-a dovedit ca pot afecta fertilitatea.

Cinci alimente care iti imbatranesc pielea mult mai repede

Specialistii in nutritie atrag, de asemenea, atentia ca 92 la suta din produsele de soia din supermarketuri sunt modificate genetic. Cercetatorii sustin ca este indicat sa mancam soia ecologica si nu mai mult de trei portii pe saptamana. Aceasta poate fi inlocuita cu fasole, nuci sau seminte incoltite, cum ar fi quinoa sau mei.

Articole recomandate

5 alimente care grabesc arderile! Scapa de depozitele de grasime rapid si usor 5 alimente care grabesc arderile! Scapa de depozitele de grasime rapid si usor
Pentru a scapa de depozitele de grasime cat mai rapid, metabolismul tau are nevoie de un impuls. Cel mai simplu mod de a grabi arderile sunt cateva alimente-minune, care te vor ajuta sa scapi de kilogramele in plus cat ai clipi. Iata cateva dintre acestea si cum functioneaza ele: 1. Ardeiul iute
Cele mai bune si cele mai rele 5 alimente pentru dintii nostri Cele mai bune si cele mai rele 5 alimente pentru dintii nostri
Alimentele ne pot fi aliati de toata increderea sau inamici atunci cand vine vorba de a ne pastra dintii sanatosi cat mai mult timp. De aceea este important sa stim ce alimente sa consumam sau sa evitam pentru a preveni dureri, patari ale smaltului, chiar ruperea dintilor. In calitate de specialist
5 alimente care contin mai multe fibre decat un mar 5 alimente care contin mai multe fibre decat un mar
Se spune ca un mar de dimensiune medie consumat zilnic te tine departe de doctor. Daca un mar contine 2 grame de fibre, iata ca natura ne pune la dispozitie si alte alimente care, conform specialistilor in nutritie, contin mult mai multe. Hai sa le descoperim impreuna in continuare!FasoleaTopul
5 alimente cu care poti sa te ineci 5 alimente cu care poti sa te ineci
Poate nu ti-a trecut vreodata prin minte, dar unele alimente pe care le servesti la masa pot duce la moartea ta subita. Ei bine, asfixiile mecanice accidentale cu alimente nu sunt chiar atat de rare pe cat ai crede. Statistica indica o medie anuala de peste 80 de cazuri in fiecare judet din Romania
Cinci alimente care iti imbatranesc pielea mult mai repede Cinci alimente care iti imbatranesc pielea mult mai repede
Pielea noastra are de suferit din cauza obiceiurilor pe care le avem, cele alimentare putand sa se dovedeasca nocive pentru sanatatea ei. Unele alimente si bauturi o imbatranesc mai repede decat in mod normal."Trebuie sa tinem minte ca, atunci cand e vorba de piele, ceea ce inghitim este la fel de
10 super-alimente incredibile pentru silueta ta: Vinul si cartofii prajiti pot topi kilogramele in plus 10 super-alimente incredibile pentru silueta ta: Vinul si cartofii prajiti pot topi kilogramele in plus
Probabil ca nu te-ai gandit vreodata ca vei slabi mancand tocmai cartofi prajiti, oua ochiuri sau savurand vin. Pe langa alte super-alimente responsabile cu intarirea oaselor, prevenirea bolilor cronice si a altor deficiente, cele trei produse de mai sus te pot ajuta sa slabesti daca le mananci