Skip to article

7 schimbari minore care te ajuta sa fii mai sanatoasa. Ai grija de tine!

7 schimbari minore care te ajuta sa fii mai sanatoasa. Ai grija de tine!
Cu siguranta iti imaginezi ca trebuie sa petreci ore bune la sala si sa faci schimbari majore in dieta ta pentru a-ti imbunatati starea de sanatate. Specialistii in nutritie spun, insa, ca nici pe departe modificarile ritmului zilnic nu trebuie sa fie atat de dramatice.

1. Foloseste mai des ata dentara

Stomatologii sunt de parere ca folosirea cu regularitate a atei dentare este una dintre cele mai simple si mai rapide moduri de a elimina bacteriile care ajung in organism. Placa bacteriana se constituie exact in acele zone ale gurii in care accesul periutei de dinti este mai dificil. In cazul in care placa se acumuleaza, dintele este distrus usor-usor. Studiile au aratat ca bacteriile din gura pot creste riscul de diabet zaharat si de hipertensiune arteriala.

Arde grasimea de pe burta fara niciun efort! 3 ponturi care dau rezultate rapid

2. Mananca la fiecare doua-trei ore

Daca iti imaginezi ca vei avea o talie de viespe si coapse mai subtiri facand foamea cat e ziua de lunga gresesti! Nu faci decat sa iti dai peste cap metabolismul, sustin nutritionistii. Acestia incurajeaza femeile sa manance atunci cand le este foame, adica trei mese principale pe zi si cel putin doua gustari intermediare. In acest fel esti mereu satula si eviti riscul de a avea un apetit crescut exact la orele serii.

3. Fa-ti cafeaua acasa

Daca te-ai obisnuit sa iti bei cafeaua de dimineata intr-un local sau la o terasa, expertii te indeamna sa iti regandesti ritualul. Nu doar ca vei economisi bani, dar si sute de calorii. Atunci cand iti bei cafeaua acasa esti mai putin tentata sa o combini cun croissant proaspat sau cu o gogoasa, asa cum se intampla atunci cand mergi intr-o cafenea.

5 cele mai bune alimente care te scapa de burta. Afla cum poti avea un abdomen perfect!

4. Poarta un pedometru

Antrenorii de fitness sunt de parere ca fiecare dintre noi ar trebui sa avem cu noi un pedometru. In acest fel devii constienta de cat de mult mergi pe jos, iar acest instrument poate deveni o provocare pentru tine. Vei fi mai determinata sa faci mai multa miscare, eventual sa vii pe jos de la serviciu sau sa dai o tura prin parc dupa orele de program.

5. Fa exercitii Kegel

Expertii sustin ca una din patru femei de peste 18 ani intampina episoade sporadice de incontinenta urinara. De aceea, este indicat sa faci cat mai des exercitii Kegel. Vei constata ca ele isi merita efortul. Aceste exercitii, care presupun contractarea muschiului pubo-coccigian, pot fi facute oriunde, si acasa, atunci cand gatesti, dar si cand stai la rand intr-un magazin.

Dieta cu pepene galben te scapa rapid de 5 kilograme. Afla meniul complet!

6. Fa-ti singura complimente

Cheia pentru a te simti bine, increzatoare si mandra de corpul, in ciuda eventualelor defecte, este sa te autocomplimentezi, sustin psihologii. Minuneaza-te de abilitatile corpului tau. Concentreaza-te pe ceea ce poate face mai degraba decat pe modul in care arata.

7. Verifica-ti nivelul vitaminei D

Data viitoare cand ajungi la cabinetul medicului cere un simplu test de sange pentru a evalua nivelul de vitamina D. S-au constatat ca multe femei au un nivel scazut al acestei vitamine esentiale, ceea ce poate duce la cresterea riscului de cancer, dar si al maladiei Alzheimer. Daca observi o deficienta de vitamina D nu trebuie decat sa faci o cura de cateva luni pentru a readuce echilibrul in organismul tau.

Autor: Gabriela Jianu

Articole recomandate

Vedete vesnic bolnave. Cine se plange incontinuu de probleme de sanatate! Vedete vesnic bolnave. Cine se plange incontinuu de probleme de sanatate!
Problemele de sanatate nu le ocolesc nici pe vedete, din contra, unele dintre ele parca sunt abonate la clinicile si spitalele la care ajung de multe ori in stare grava.Iata care sunt vedetele vesnic suferinde care isi expun problemele de sanatate la televizor.Oana Lis ii plage de mila lui Viorel
Sanatatea ta in zilele delicate - stii ce sa faci ca sa iti mentii sanatatea intima, vara? Sanatatea ta in zilele delicate - stii ce sa faci ca sa iti mentii sanatatea intima, vara?
Abordam astazi un subiect personal: protectia femeii in zilele delicate. Multe dintre noi au incercat, de-a lungul timpului, mai multe variante de tampoane interne si absorbante pentru protectia optima dorita in acele cateva zile pe luna, fara a se intreba neaparat ce efect au aceste produse asupra
6 obiceiuri nocive pentru sanatatea si silueta ta. Renunta la ele ACUM! 6 obiceiuri nocive pentru sanatatea si silueta ta. Renunta la ele ACUM!
Cu totii avem vicii si obiceiuri de care ne este rusine, insa unele dintre acestea chiar ar trebui controlate. Afla si tu care sunt cele mai daunatoare lucruri pe care le faci si pregateste-te sa renunti la ele.Iata cele mai nocive 6 obiceiuri de care trebuie sa te dezobisnuiesti cat mai repede,
Ce spune aspectul limbii despre sanatatea ta. Afla de ce boli suferi! Ce spune aspectul limbii despre sanatatea ta. Afla de ce boli suferi!
Orice modificari care survin la nivelul aspectului limbii tale pot indica probleme de sanatate. Acorda-i, asadar, o atentie sporita pentru a sesiza din timp schimbarile care tradeaza o varietate de afectiuni. Iata, mai concret, ce spune aspectul limbii tale despre sanatatea ta!1. Limba ta este
Trigliceridele si colesterolul, inamicii sanatatii tale. Afla care sunt pericolele la care te expui! Trigliceridele si colesterolul, inamicii sanatatii tale. Afla care sunt pericolele la care te expui!
Trigliceridele alaturi de colesterol formeaza profilul lipidic al organismului. Trigliceridele sunt o forma de grasime in sange, care provine fie din alimentatie, fie este produsa de organismul nostru. De exemplu, caloriile continute de alimente sunt transformate in trigliceride pentru a ne oferi