Skip to article

Ce sa mancam in timpul postului si sa fie satios

Postul este o perioadă destul de grea din punct de vedere alimentar pentru cei care vor să-l țină. Postul necesită tărie de caracter, dar și voință. Așadar, vă vom prezenta câteva rețete de post foarte sățioase, gustoase și care nu încalcă nicio regulă în ceea ce privește alimentele nepermise. Rețetele noastre sunt puțin mai deosebite decât cele cu care erați obisnuite, tocmai pentru a mai schimba puțin meniul.

Gulii umplute cu orez

Această rețetă este o variantă de post a ardeilor sau a doveleceilor umpluți. Tot ce trebuie să faci este să cureți guliile, să le umplii cu orez (poți adăuga și alte legume dacă vrei) și le pui la fiert. Această compoziție, pe lângă faptul că este extrem de sățioasă, este și foarte bună pentru sănătate (sunt recomandate pentru cei care își doresc să aibă o inimă sănătoasă, dar și pentru sistemul nervos).

Budincă făcută din fulgi de ovăz și fructe confiate

Chiar dacă nu pare prea sățioasă la prima vedere, această salată ține de foame mai mult decât credeți. Tot ce vă trebuie este lapte de soia (care nu este de dulce), ovăzul și fructele confiate. Aceste cereale și fructe conțin foarte multe vitamine, fibre, dar și proteine. Sunt sățioase și ajută sănătatea să se mențină.

Bruschete cu pate de ciuperci și acoperite cu sos de roșii

Băgați pâinea la cuptor pentru 15 minute. În acest timp, băgați pulpa de la roșii la blender. După aceasta, băgați și ciupercile. Puneți pateul de ciuperci pe bruschete și adăugați, peste, pasta de roșii.Aceste bruschete vor ține de foame și vă vor aduce un aport de vitamine considerabil.

Orez cu curry și cu grătar de tofu afumat

Orezul cu curry se prepară în aceeși modalitate ca și pilaful. În afară de asta, veți afuma tofu și îl veți incorpora în orezul cu cuury. Este sănătos, de post și, cel mai important, sățios.

Salată de spanac și cu avocado

Combinația este una foarte bună și care are un gust de-a dreptul exploziv. Vă va ține de foame mai mult decât credeți și este și extrem de sănătos. Spanacul nu trebuie să îl fierbeți, ci îl consumați așa, doearece își va păstra tot aportul de vitamine, fibre, dar și de proteine. Este o variantă sănătoasă pentru post și poate fi luată și ca o gustare la birou.

Rulada cu spanac și porumb

Vă trebuie o foaie de plăcintă sau o foaie din aluatul de gogoși (atenție să nu fie de dulce) și, înăuntru, adăugați porumbul și spanacul. Băgați totul la cuptor și lăsați acolo până în momentul în care foaia de plăcintă sau coca devine rumenă.Acum, vă vom reaminti și rețetele mai simple, rețetele cu care toți am fost crescuți.Mazăre și salată de ardei copți- este sănătoasă, sățioasă și vă dă energia de care aveți nevoie. Ciorbă de legume- cu cât legumele sunt mai multe, cu atât vitaminele sunt mai multe, iar ciorba este mai sățioasă. Legume făcute la abur- cu toții știm că legumele sunt sățioase, așa că preparați-le.

Articole recomandate

Dieta dupa Paste: Slabeste 8 kilograme in 7 zile. Meniul complet Dieta dupa Paste: Slabeste 8 kilograme in 7 zile. Meniul complet
Ai acumulat cateva kilograme cu ocazia sarbatorilor pascale si vrei sa scapi cat mai repede de ele? Iata o dieta rapida, care te poate ajuta sa slabesti pana la 8 kilograme in doar 7 zile.  Dieta este una simpla, usor de tinut, si are la baza o supa: Cum se prepara supa: 1 cub concentrat
Vrei sa mananci fara sa te ingrasi? Acestea sunt alimentele de la care NU FACI burta! Vrei sa mananci fara sa te ingrasi? Acestea sunt alimentele de la care NU FACI burta!
Faci parte din acea categorie de oameni care ar vrea sa poata manca fara sa se ingrase? Nu esti singurul! Iata care sunt alimentele pe care sa le mananci fara sa te ingrasi. Nu faci burta de la ele! 1. Mazare dulce (35 calorii) Sunt sarace in calorii insa bogate in fibre si proteina vegetala. 2.
10 sfaturi usor de pus in practica pentru a nu acumula kilograme in perioada Sarbatorile Pascale 10 sfaturi usor de pus in practica pentru a nu acumula kilograme in perioada Sarbatorile Pascale
Mesele de sărbători sunt mereu un prilej de a petrece timp alături de cei dragi și, bineînțeles, de a gusta tot felul de mâncăruri delicioase, dar cu un efect nu tocmai plăcut: kilogramele
Nu vrei sa-ti strici dieta de Paste? Iata o reteta de cozonac delicios si cu (mai) putine calorii Nu vrei sa-ti strici dieta de Paste? Iata o reteta de cozonac delicios si cu (mai) putine calorii
Daca esti la dieta sau ai un stil de viata care nu include excesele alimentare si totusi nu vrei sa renunti la preparatele traditionale de Paste, poti sa incerci variantele lor mai sanatoase. De exemplu, un cozonac vegan, o reteta reinventata de expertii de la Vegis.ro, unde ingredientele
Ce sa mancam in timpul postului si sa fie satios Ce sa mancam in timpul postului si sa fie satios
Postul este o perioadă destul de grea din punct de vedere alimentar pentru cei care vor să-l țină. Postul necesită tărie de caracter, dar și voință. Așadar, vă vom prezenta câteva rețete de post foarte sățioase, gustoase
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda