Skip to article

Dieta 10X10: slabeste in 10 zile 10 kilograme

Dieta 10X10 este o cura de slabire usoara, care nu impune foarte multe restrictii. Urmand aceasta dieta vei putea slabi in 10 zile pana la 10 kilograme.

Pe durata dietei va trebui sa elimini insa din alimentatia ta urmatoarele alimente: făina, dulciurile (inclusiv îndulcitorii), produsele lactate grase, cârnații, mezelurile, pateul, creveții, calamarii, cerealele, sucurile (inclusiv cele de fructe), alcoolul, legumele bogate în amidon (cartofi, sfeclă, morcovi, etc.), fasolea, porumbul, produsele fast-food. Iată meniul complet, pe zile. După ce se termină prima săptămâna, se reia procesul până la zece zile.

Luni

Micul dejun: unul sau două ouă moi, o salată de legume proaspete (roșii, castraveți, varză chinezească, semințe germinate, ierburi) cu ulei de măsline. Ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: 45 de grame de brânză slabă între două frunze de salată verde.
Prânz: piept de pui la grătar, salată de legume proaspete (roșii, castraveți, salată verde, ridichi, semințe germinate) cu ulei de măsline. Ceai verde sau cafea fără lapte și fără zahăr.
Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Cină: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, legume coapte (roșii, dovlecei, vinete, conopidă) cu ierburi și brânză slabă rasă.

Marți

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii și ierburi, iaurt natural cu fructe proaspete de pădure, ceai verde sau cafea fără lapte sau zahăr.
Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Prânz: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, iahnie de legume (dovlecei, roșii, broccoli, praz). Gustare: roșii sau castraveți umpluți cu 45 de grame de brânză frecată cu ierburi.
Cină: vită la grătar, salată de legume (castraveți, roșii, spanac, rucola, avocado) cu ulei de măsline, ceai verde fără zahăr.

Miercuri

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii și ierburi, 45 de grame de brânză slabă, între două felii de țelină, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete.
Prânz: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, supă de legume (praz, broccoli, roșii, ierburi). Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Cină: file de porc la grătar, varză pe abur cu ulei de măsline, ceai verde.

Joi

Micul dejun: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete, unul sau două ouă fierte, ceai verde sau cafea fără lapte și zahăr.
Gustare: 45 de grame de brânză slabă între două felii de țelină.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, salată de legume (castraveți, varză, ridichi, ierburi) cu ulei de măsline.
Cina: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete.

Vineri

Micul dejun: brânză de vaci slabă, fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: salată Caesar cu piept de pui la grătar sau fiert.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, salată de legume (castraveți, varză, ridichi, ierburi) cu ulei de măsline. Gustare: 3 sau 4 sushi (roll) dietetice.
Cină: vită la grătar, sparanghel gătit pe abur cu brânză slabă, rasă, ceai verde fără zahăr.

Sâmbată

Micul dejun: brânză de vaci slabă, fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: piept de pui, salată „Salsa" din legume proaspete.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, supă-cremă de ciuperci. Gustare: 45 de grame de brânză, slabă, rasă, între două felii de țelină.
Cină: piept de pui la grătar, sparanghel gătit pe aburi cu brânză slabă rasă, ceai verde fără zahăr.

Duminică

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii, ierburi, iaurt natural cu fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte. Gustare: salată „Caesar" cu dressing dintr-o linguriță de ulei de măsline, suc de lămâie și mirodenii.
Cină: piept de pui la grătar, cremă guacamole, ceai verde fără zahăr.

Dieta este alcătuită din multe proteine. Astfel, se stimulează doar arderea țesutului adipos, și nu și a masei musculare. Pentru a nu acumula kilograme după această dietă va trebui să introduceți cu atenție alte produse alimentare. De asemenea, important este ca cina să rămână una foarte ușoară: proteine slabe și legume ce nu conțin amidon.

Articole recomandate

Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara Cele mai comune greseli pe care le faci la masa de seara
De obicei, micul dejun si pranzul sunt consumate pe fuga, ceea ce transforma masa de seara in cea mai importanta masa a zilei. Mare greseala, spun nutritionistii! Ce alte greseli faci, probabil, si tu la masa de seara? Iata cateva exemple explicate de dr. J. Cheskin, directorul Centrului de
Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile Dieta cu lamaie: slabeste 10 kilograme in 16 zile
Dieta cu lamaie este recomandata persoanelor care nu pot tine o dieta restrictiva. Aceasta dieta este usor de urmat si te ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 16 zile.  În prima zi se va bea zeama de la o lămâie, în a doua zi, sucul a două lămâi, în a
Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic Vrei sa slabesti? Iata cate calorii ar trebui sa mananci zilnic
Cum sa slabesti. Daca vrei sa slabesti si sa-ti mentii silueta, kilogramele pe care le ai in prezent te pot ajuta. Mai exact, cu ajutorul lor poti afla cate calorii trebuie sa mananci zilnic pentru a te mentine in forma. Daca mananci mai multe calorii decat este necesar, degeaba respecti
Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie Tii cura de slabire? Iata ce deserturi ai voie
Cura de slabire sau mai degraba infometarea este pentru multi oameni, din pacate, raspunsul corect pentru a scapa de kilogramele in plus. Nu este insa si parerea specialistilor care ii sfatuiesc pe doritori sa aleaga o cura de slabire care sa ii ajute sa piarda treptat din surplusul de greutate,
De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta De ce e important sa apelezi la nutritionist cand vrei sa incepi o dieta
Daca vrei sa dai jos cateva kilograme sau dimpotriva vrei sa adaugi cateva kilograme, e bine sa apelezi la un specialist in nutritie. Pentru a evita astfel de situatii e bine sa cauti un medic sau un nutritionist absolvent al facultatii de nutritie. Cum te poate ajuta un specialist in nutritie In
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda