Skip to article

Dieta 10X10: slabeste in 10 zile 10 kilograme

Dieta 10X10: slabeste in 10 zile 10 kilograme
Dieta 10X10 este o cura de slabire usoara, care nu impune foarte multe restrictii. Urmand aceasta dieta vei putea slabi in 10 zile pana la 10 kilograme.

Pe durata dietei va trebui sa elimini insa din alimentatia ta urmatoarele alimente: făina, dulciurile (inclusiv îndulcitorii), produsele lactate grase, cârnații, mezelurile, pateul, creveții, calamarii, cerealele, sucurile (inclusiv cele de fructe), alcoolul, legumele bogate în amidon (cartofi, sfeclă, morcovi, etc.), fasolea, porumbul, produsele fast-food. Iată meniul complet, pe zile. După ce se termină prima săptămâna, se reia procesul până la zece zile.

Luni

Micul dejun: unul sau două ouă moi, o salată de legume proaspete (roșii, castraveți, varză chinezească, semințe germinate, ierburi) cu ulei de măsline. Ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: 45 de grame de brânză slabă între două frunze de salată verde.
Prânz: piept de pui la grătar, salată de legume proaspete (roșii, castraveți, salată verde, ridichi, semințe germinate) cu ulei de măsline. Ceai verde sau cafea fără lapte și fără zahăr.
Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Cină: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, legume coapte (roșii, dovlecei, vinete, conopidă) cu ierburi și brânză slabă rasă.

Marți

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii și ierburi, iaurt natural cu fructe proaspete de pădure, ceai verde sau cafea fără lapte sau zahăr.
Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Prânz: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, iahnie de legume (dovlecei, roșii, broccoli, praz). Gustare: roșii sau castraveți umpluți cu 45 de grame de brânză frecată cu ierburi.
Cină: vită la grătar, salată de legume (castraveți, roșii, spanac, rucola, avocado) cu ulei de măsline, ceai verde fără zahăr.

Miercuri

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii și ierburi, 45 de grame de brânză slabă, între două felii de țelină, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete.
Prânz: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, supă de legume (praz, broccoli, roșii, ierburi). Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Cină: file de porc la grătar, varză pe abur cu ulei de măsline, ceai verde.

Joi

Micul dejun: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete, unul sau două ouă fierte, ceai verde sau cafea fără lapte și zahăr.
Gustare: 45 de grame de brânză slabă între două felii de țelină.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, salată de legume (castraveți, varză, ridichi, ierburi) cu ulei de măsline.
Cina: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete.

Vineri

Micul dejun: brânză de vaci slabă, fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: salată Caesar cu piept de pui la grătar sau fiert.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, salată de legume (castraveți, varză, ridichi, ierburi) cu ulei de măsline. Gustare: 3 sau 4 sushi (roll) dietetice.
Cină: vită la grătar, sparanghel gătit pe abur cu brânză slabă, rasă, ceai verde fără zahăr.

Sâmbată

Micul dejun: brânză de vaci slabă, fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: piept de pui, salată „Salsa" din legume proaspete.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, supă-cremă de ciuperci. Gustare: 45 de grame de brânză, slabă, rasă, între două felii de țelină.
Cină: piept de pui la grătar, sparanghel gătit pe aburi cu brânză slabă rasă, ceai verde fără zahăr.

Duminică

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii, ierburi, iaurt natural cu fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte. Gustare: salată „Caesar" cu dressing dintr-o linguriță de ulei de măsline, suc de lămâie și mirodenii.
Cină: piept de pui la grătar, cremă guacamole, ceai verde fără zahăr.

Dieta este alcătuită din multe proteine. Astfel, se stimulează doar arderea țesutului adipos, și nu și a masei musculare. Pentru a nu acumula kilograme după această dietă va trebui să introduceți cu atenție alte produse alimentare. De asemenea, important este ca cina să rămână una foarte ușoară: proteine slabe și legume ce nu conțin amidon.

Articole recomandate

Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea
Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile
Dieta cu oua este o cura de slabire drastica, de aceea nu este recomandat sa o tii mai mult de 7 zile. Are rezultate rapide, insa nu trebuie sa o urmezi daca ai probleme de sanatate. Consulta medicul inainte de a tine orice cura de slabire!  Carnea de pui sau cea de vită care apare
Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna
Toamna este anotimpul perfect pentru a scapa de cateva kilograme in plus! Muraturile, pe care numeroase gospodine le pregatesc, pot ajuta la pierderea kilogramelor.  Pe langa faptul ca sunt bogate in vitamine, muraturile au foarte putine calorii. Un castravete murat de aproximativ 140 de
Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi