Skip to article

Dieta 10X10: slabeste in 10 zile 10 kilograme

Dieta 10X10 este o cura de slabire usoara, care nu impune foarte multe restrictii. Urmand aceasta dieta vei putea slabi in 10 zile pana la 10 kilograme.

Pe durata dietei va trebui sa elimini insa din alimentatia ta urmatoarele alimente: făina, dulciurile (inclusiv îndulcitorii), produsele lactate grase, cârnații, mezelurile, pateul, creveții, calamarii, cerealele, sucurile (inclusiv cele de fructe), alcoolul, legumele bogate în amidon (cartofi, sfeclă, morcovi, etc.), fasolea, porumbul, produsele fast-food. Iată meniul complet, pe zile. După ce se termină prima săptămâna, se reia procesul până la zece zile.

Luni

Micul dejun: unul sau două ouă moi, o salată de legume proaspete (roșii, castraveți, varză chinezească, semințe germinate, ierburi) cu ulei de măsline. Ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: 45 de grame de brânză slabă între două frunze de salată verde.
Prânz: piept de pui la grătar, salată de legume proaspete (roșii, castraveți, salată verde, ridichi, semințe germinate) cu ulei de măsline. Ceai verde sau cafea fără lapte și fără zahăr.
Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Cină: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, legume coapte (roșii, dovlecei, vinete, conopidă) cu ierburi și brânză slabă rasă.

Marți

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii și ierburi, iaurt natural cu fructe proaspete de pădure, ceai verde sau cafea fără lapte sau zahăr.
Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Prânz: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, iahnie de legume (dovlecei, roșii, broccoli, praz). Gustare: roșii sau castraveți umpluți cu 45 de grame de brânză frecată cu ierburi.
Cină: vită la grătar, salată de legume (castraveți, roșii, spanac, rucola, avocado) cu ulei de măsline, ceai verde fără zahăr.

Miercuri

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii și ierburi, 45 de grame de brânză slabă, între două felii de țelină, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete.
Prânz: file de somon/ton/macrou/cambulă/halibut, supă de legume (praz, broccoli, roșii, ierburi). Gustare: 1 pahar de chefir, o mână de fructe de pădure.
Cină: file de porc la grătar, varză pe abur cu ulei de măsline, ceai verde.

Joi

Micul dejun: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete, unul sau două ouă fierte, ceai verde sau cafea fără lapte și zahăr.
Gustare: 45 de grame de brânză slabă între două felii de țelină.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, salată de legume (castraveți, varză, ridichi, ierburi) cu ulei de măsline.
Cina: iaurt natural cu fructe de pădure proaspete.

Vineri

Micul dejun: brânză de vaci slabă, fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: salată Caesar cu piept de pui la grătar sau fiert.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, salată de legume (castraveți, varză, ridichi, ierburi) cu ulei de măsline. Gustare: 3 sau 4 sushi (roll) dietetice.
Cină: vită la grătar, sparanghel gătit pe abur cu brânză slabă, rasă, ceai verde fără zahăr.

Sâmbată

Micul dejun: brânză de vaci slabă, fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte.
Gustare: piept de pui, salată „Salsa" din legume proaspete.
Prânz: file de somon/macrou/cambulă/halibut, supă-cremă de ciuperci. Gustare: 45 de grame de brânză, slabă, rasă, între două felii de țelină.
Cină: piept de pui la grătar, sparanghel gătit pe aburi cu brânză slabă rasă, ceai verde fără zahăr.

Duminică

Micul dejun: omletă din unul sau două ouă, cu roșii, ierburi, iaurt natural cu fructe de pădure, ceai verde sau cafea fără zahăr sau lapte. Gustare: salată „Caesar" cu dressing dintr-o linguriță de ulei de măsline, suc de lămâie și mirodenii.
Cină: piept de pui la grătar, cremă guacamole, ceai verde fără zahăr.

Dieta este alcătuită din multe proteine. Astfel, se stimulează doar arderea țesutului adipos, și nu și a masei musculare. Pentru a nu acumula kilograme după această dietă va trebui să introduceți cu atenție alte produse alimentare. De asemenea, important este ca cina să rămână una foarte ușoară: proteine slabe și legume ce nu conțin amidon.

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se