Skip to article

Genti versatile, perfecte pentru femeile in continua miscare

100% romanesc, brandul Lyriaa intrat într-o noua etapa de dezvoltare odata cu lansarea celei mainoi colectii, SophisticatedChic. Aceasta pune accent pe versatilitatea accesoriului preferat al femeii oferindu-i acesteia posibilitatea de a avea treigentiintr-una.

SophisticatedChic, o colectie de genti aparte, se adreseaza femeii urbane, mereu in miscare, care are nevoie de accesorii smart pentru a-si adapta tinutain functie de momentul zilei. Astfel, colectia-capsula create de designerul ArminaPopeanu are ca si caracteristica principala versatilitatea. Datorita capacelor interschimbabile, acestea pot schimba complet lookul celei care poarta geanta. Astfel, o tinutaoffice, simpla, sobra, poate deveni jucausa cu ajutorul unui capac cu presaj sau cu piele speciala, cum ar fi cea de ponei, ori de-a dreptul glam atunci cand I se aplica un capac cu perle, pene si volane din piele.

Am vrut prin aceastacolectie sa venim in ajutorul femeii urbane, care are nevoie de accesorii smart, versatile. Care nu trebuie sa se ducaacasa pentru a-si schimba tinuta doar pentru ca seara are o petrecere, ci este suficient sa schimbe capacul gentii. Am pus accent pe elemente sofisticate, cum ar fi perlele sau penele pentru ca orice femeie are nevoie de putin mister si de putinastralucire, iar gentile Lyriaofera tocmai acest lucru. Am creat astfel, un fel de partener pentru intreaga zi”, a explicat ArminaPopeanu. Noua colectieLyria este creatain spiritul slow fashion, incurajandinvestitiain accesorii de calitate, cu o durata lunga de viatasi usor de purtat in orice moment al zilei. Gentile din colectiaLyria vor fi disponibile online pe www.lyria.ro , iar preturile vor porni de la 359 lei.

Despre ArminaPopeanu&Lyria

ArminaPopeanu
(28 de ani) este arhitect, specializat in design interior, design vestimentar si styling. De curand, Armina a dat curs unei alte pasiuni si s-a specializat in manufactura si designul pantofilor. Brandul Lyria a fost creat in urma cu trei ani, cu o investitieinitiala de 2.000 de euro. La acel moment, brandul se concentra exclusiv pe comercializarea gentilor pictate cu indemanaresi pasiune de catreArminaPopeanu. Din 2015 intreagaproductie este interna, dupaachizitionarea unei mici fabrici in judetulBrasov, dezvoltandu-se totodata o nouadirectiesi o noua imagine pentru brand.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!