Skip to article

TOMMY HILFIGER SI LEWIS HAMILTON PREZINTA COLECTIA COLABORATIVA TOMMYXLEWIS TOAMNA 2019 IN MILANO

TOMMY HILFIGER SI LEWIS HAMILTON PREZINTA COLECTIA COLABORATIVA TOMMYXLEWIS TOAMNA 2019 IN MILANO
Brand-ul Tommy Hilfiger anunță că designer-ul american Tommy Hilfiger și Campionul Mondial FIA Formula OneTM, Lewis Hamilton, au prezentat colecția TommyXLewis Toamnă 2019 în cadrul unui eveniment experiențial de o noapte TOMMYNOW TommyxLewis. Organizat la Società del Giardino pe 16 septembrie, în ajunul Săptămânii Modei de la Milano, evenimentul a celebrat întâlnirea dintre două forțe creative, îmbinând street vibe-ul lui Lewis cu esența all American a lui Tommy Hilfiger. Stilurile au fost aduse la viață în timpul unei defilări de modă dinamice ce a prezentat o distribuție diversă de modele pe platforme cu mai multe niveluri amplasate în fața unor oglinzi infinite. Colecția TommyXLewis Toamnă 2019 este disponibilă printr-un ecosistem de canale de cumpărare imediată în peste 65 de țări.

„Arhitectura istorică din Milano, combinată cu energia tânără și dinamică a orașului a surprins cu adevărat spiritul colaborării mele cu Lewis în acest sezon”, a declarat Tommy Hilfiger. „Reacția incredibilă față de colecție continuă să depășească așteptările noastre. Îmi place să văd cum fanii își exprimă individualitatea prin modelele noastre”.

„Sezonul acesta se referă la ciocnirea a două lumi distincte - ADN-ul vestimentar clasic american al lui Tommy și stilul meu modern de stradă”, a spus Lewis Hamilton. „Colecția TommyXLewis toamna 2019 îmbină cu adevărat cele două puncte de vedere creative ale noastre. A fost o altă aventură interesantă și inspirată și s-a simțit suprarealist să prezint rezultatul în această seară uimitoare la Milano. Le mulțumesc tuturor fanilor pentru susținerea continuă și abia aștept să văd cum folosesc această colecție pentru a se exprima pe ei înșiși".

Lui Tommy Hilfiger și Lewis Hamilton li s-au alăturat mai mult de 500 de invitați, inclusiv presă, influenceri și VIP-uri, la Società del Giardino, un loc istoric fondat la sfârșitul anilor 1700 în apropierea emblematicului Dom din Milano. La intrare, oaspeții au fost întâmpinați de o instalație de lumină fluorescentă „TOMMYNOW”, cu font gotic antic și modern, care contrasta cu arhitectura istorică a clădirii. De asemenea, în curtea neoclasică, schela modernă îmbrăcată în paleta de culori roșu, alb și albastru emblematică pentru brand și un logo LH au luminat stâlpii de piatră din jur. În prima încăpere, candelabrele istorice s-au confruntat cu pereți de lumină neon animată albastru și roșu care prezenta logo-ul colecției „LH” și completa cu iluminare de fundal strălucitoare. Oaspeții și-au putut explora creativitatea în camera Selfie Mirror, prezentând ecrane mari cu oglinzi albastre și roșii, plasate într-un cerc de 180 de grade, cu detalii fluorescente de graffiti dezvăluite sub lumină neagră. În Digital Clash Room, vizitatorii au ptutu pătrunde în lumea TommyXLewis, cu filme de campanie TommyXLewis toamnă 2019 difuzate pe ecrane LED de 5,2 metri înălțime, aranjate într-o formă de pentagon de 360° sub candelabrele de cristal istorice.

Ilustratori de sunet, compozitori și producători MODE-F au efectuat coloane sonore complexe înainte și după prezentarea colecției. Seara s-a încheiat cu o reprezentație exclusivă a rapper-ului, compozitorului și executorului de discuri american, nominalizat GRAMMY și BET, Pusha T. Albumul său din 2018, Daytona, a debutat pe primul loc în topurile Billboard Rap, precum și în topurile de albume Billboard R&B și Hip Hop.

Colecția TommyXLewis Toamnă 2019 este o coliziune între două forțe creative, îmbinând street vibe-ul lui Lewis cu esența all American a lui Tommy Hilfiger. Aceasta constituie o confruntare între stilurile clasice și funcționalitatea în aer liber, cu îmbrăcăminte de stradă și siluete bine evidențiate reimaginate în țesături sustenabile și completate cu detalii eclectice. Este o colecție în care treningul întâlnește helanca și polarul cu țesături strălucitoare. Vișiniul cald și tonurile neutre contrastează cu tonurile îndrăznețe de roșu-albastru și carourile explozive. Logo-ul ”LH” este reimaginat într-o expresie mult mai minimalistă ce continuă să celebreze steagul iconic al designer-ului american și inițialele pilotului de curse britanic. Aceasta este o colecție descrisă cel mai bine ca fiind pentru toată lumea, având o ușurință și diversitate ce se pot potrivi tuturor.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și #TommyXLewis, precum și tag-urile @TommyHilfiger și @LewisHamilton.

Colecția TommyXLewis Toamnă 2019 va fi disponibilă în magazinele selecționate din România începând cu data de 29 octombrie.

Articole recomandate

Tendinte 2021. Care sunt cele mai in voga accesorii ale anului Tendinte 2021. Care sunt cele mai in voga accesorii ale anului
Chiar daca traditionalele prezentari de moda din marile orase au fost inlocuite de evenimente in mediul online, creativitatea designerilor nu a fost mai prejos de asteptari. Optimismul, entuziasmul si pasiunea pentru o viata traita frumos par a fi conceptele care au inspirat cele mai cunoscute case
Haine de barbati premium: calitate si din outlet Haine de barbati premium: calitate si din outlet
Cu totii avem preconceptia ca barbatilor nu le place sa se imbrace elegant si sa aiba o garderoba bine intretinuta din haine de barbati premium, acest lucru nu este insa decat un mit. Si barbatilor le place sa aiba tinute de calitate, adecvate diverselor ocazii. Majoritatea barbatilor, la fel ca si
Rucsacul, intre utilitate si sanatate Rucsacul, intre utilitate si sanatate
Rucsacul a devenit de-a lungul timpului unul dintre accesoriile preferate ale doamnelor si domnisoarelor. Este usor, simplu si perfect pentru utilizarea lui de zi cu zi si, in principiu, merge purtat atat la o pereche de blugi, cat si la un deux-piece. Fiind mult mai incapator decat clasicele
Ce face o geaca de iarna calduroasa? Ce face o geaca de iarna calduroasa?
Cu atât de multe haine de iarnă din care să alegeți, poate fi aproape imposibil să descifrați cea mai potrivită variantă pentru dvs. Lingo-ul pentru echipament de exterior poate fi și el confuz: DWR, respirabil, impermeabil, rezistent la vânt,
Care este culoare anului 2021! Institutul Pantone a ales nuanta vedeta Care este culoare anului 2021! Institutul Pantone a ales nuanta vedeta
Institutul Pantone a ales culoarea anului 2021. Pentru anul viitor, Pantone a ales de fapt doua culori care se completeaza reciproc in cea mai frumoasa arta vizuala. Este vorba despre PANTONE 17-5104 Ultimate Gray si PANTONE 13-0647 Illuminating. Ultimate Grey si Iluminante sunt doua culori