Skip to article

No name - Athens- colectia vara 2009

No name - Athens- colectia vara 2009
NO NAME - Athens anunta prezenta noii colectii de vara pe rafturile magazinului incepand cu 27 Mai. Cele 37 de modele noi pentru femei si 20 de modele noi pentru barbati se afla in magazinul din Bucuresti, Liberty Center. Fiecare model este disponibil intr-o paleta larga de culori. Culori vii, croieli bine definite, materiale de calitate deosebita si preturi competitive sunt doar cateva dintre elementele ce definesc aceasta colectie.

Articolele vestimentare NO NAME - Athens se adreseaza atat barbatilor cat si femeilor cu varsta cuprinsa intre 18-35 ani, activi, dinamici care se simt bine purtand haine fashionable atat la birou, cat si in oras la intalnirile cu prietenii.

No name - Athens- colectia vara 2009



Astazi, NO NAME - Athens detine o pozitie de top in domeniul creatiei si vanzarii de haine atat pentru barbati cat si pentru femei detinand 30 de magazine proprii in Grecia, 10 francize atat in Grecia cat si in Marea Britanie (Londra), Cipru, Egipt si Romania. Produsele NO NAME - Athens sunt de asemenea disponibile in peste 120 de puncte de vanzare importante precum Londra, Cipru, Cairo, Beirut, Atena, Salonic, Rodos, Bucuresti, etc. In urmatorii 3 ani, NO NAME - Athens isi va extinde reteaua de magazine in Cehia, Ungaria, Bulgaria, Arabia Saudita, Qatar si in Emiratele Arabe Unite.

No name - Athens- colectia vara 2009



In Romania, primul magazin NO NAME - Athens se gaseste in Bucuresti, in centrul comercial Liberty Center, strada Progresului nr. 151-171 la primul etaj, langa magazinul Big Star si vis-a-vis de magazinul O'Neill.


NO NAME - Athens s-a nascut in 1984 si, incepand de atunci a fost un actor foarte activ in desingul vestimentar, confectionandu-si propriile modele, si vanzand colectii exclusiv barbatesti de inalta calitate. In 1997, NO NAME - Athens a realizat pentru prima data o colectie speciala dedicata femeilor, avand un succes extraordinar. Colectiile poarta incontestabila amprenta "made in Italy".

Valorile brandului NO NAME - Athens sunt: calitate, design si exclusivitate. Personalitatea brandului NO NAME - Athens se descrie prin atribute ca: vitalitate, versabilitate, incredere in sine, dinamism.

Articole recomandate

Haine de barbati premium: calitate si din outlet Haine de barbati premium: calitate si din outlet
Cu totii avem preconceptia ca barbatilor nu le place sa se imbrace elegant si sa aiba o garderoba bine intretinuta din haine de barbati premium, acest lucru nu este insa decat un mit. Si barbatilor le place sa aiba tinute de calitate, adecvate diverselor ocazii. Majoritatea barbatilor, la fel ca si
Rucsacul, intre utilitate si sanatate Rucsacul, intre utilitate si sanatate
Rucsacul a devenit de-a lungul timpului unul dintre accesoriile preferate ale doamnelor si domnisoarelor. Este usor, simplu si perfect pentru utilizarea lui de zi cu zi si, in principiu, merge purtat atat la o pereche de blugi, cat si la un deux-piece. Fiind mult mai incapator decat clasicele
Ce face o geaca de iarna calduroasa? Ce face o geaca de iarna calduroasa?
Cu atât de multe haine de iarnă din care să alegeți, poate fi aproape imposibil să descifrați cea mai potrivită variantă pentru dvs. Lingo-ul pentru echipament de exterior poate fi și el confuz: DWR, respirabil, impermeabil, rezistent la vânt,
Care este culoare anului 2021! Institutul Pantone a ales nuanta vedeta Care este culoare anului 2021! Institutul Pantone a ales nuanta vedeta
Institutul Pantone a ales culoarea anului 2021. Pentru anul viitor, Pantone a ales de fapt doua culori care se completeaza reciproc in cea mai frumoasa arta vizuala. Este vorba despre PANTONE 17-5104 Ultimate Gray si PANTONE 13-0647 Illuminating. Ultimate Grey si Iluminante sunt doua culori
Crearea de noi traditii pentru un viitor mai bun. Rezolutii cool cu Tommy Hilfiger Crearea de noi traditii pentru un viitor mai bun. Rezolutii cool cu Tommy Hilfiger
Când se apropie finalul de an, majoritatea începem să proiectăm rezoluții pentru un nou început mai bun și mai sănătos. Ne dorim să evoluăm, să lucrăm la varianta noastră the best of the best și în cele din urmă ne