Skip to article

10 pasi pentru a fi mereu frumoasa

10 pasi pentru a fi mereu frumoasa
Autoarea de mare succes Leslie Kenton a elaborat un program care sa va ajute sa obtineti o remodelare completa a trupului, a mintii si a sufletului.

10 pasi pentru a fi mereu frumoasa este o carte bogat ilustrata si cu exercitii concrete sustinute prin imagini elocvente care va calauzeste printre tentatiile si confuziile generate de viata moderna spre un program simplu de detoxifiere in urma caruia corpul vostru se va debarasa de toxinele acumulate.

Noua ta personalitate - cea pe care o cauti - nu va veni din afara. Se afla in tine, asteptand sa fie descoperita. De fapt, noul tau "eu" este exact ceea ce esti cu adevarat.

Procesul de a deveni tu insati inseamna sa patrunzi pana la esenta. Inseamna sa te redescoperi asa cum esti, dincolo de toate obiceiurile denaturate pe care le-ai fi putut capata. Insemna sa iti recapeti increderea in tine. Insemna de asemenea sa-ti pui niste intrebari interesante care te pot face sa constientizezi propria calatorie, de exemplu "cine sunt?" si "unde vreau sa ajung?". Mai implica si folosirea unor tehnici simple dar pozitive pentru sanatate - de la exercitii fizice zilnice pana la o alimentatie sanatoasa - toate cu un singur scop: acela de a redeveni tu insati.

10 pasi pentru a fi mereu frumoasa


Pasul 1: Autoevaluarea

Cine sunt?

Ce vreau?

Ce consider eu ca imi sta in cale?

Unde ma aflu in prezent fata de ceea ce imi doresc?

Pasul 2: "Curatenia de primavara"
Odata luata decizia de a urma calea spre redescoperirea propriei fiinte, urmatorul pas al calatoriei este acela de a elimina toate elementele nefolositoare si nocive acumulate pana acum.

Cum si ce functioneaza:

O zi pregatitoare: are scopul de a pregati corpul pentru procesul de eliminare

Zilele a 2-a si a 3-a: zile de post, cu consum exclusiv de fructe, care declanseaza eliminarea rapida

Zilele a 4-a pana la a 8-a: zile de "refacere" cu fructe si legume

Zilele a 9-a si a 10-a: zile de reorientare care sa te faca sa exersezi un mod permanent de alimentare mai buna

Pasul 3: Hraneste-te sanatos!
Ca sa ai o sanatate durabila, ai nevoie de cele mai bune complemente nutritive obtinute din alimentele lasate intr-o stare cat mai naturala cu putinta. Acesta este principiul de baza al unei alimentatii care sa-ti fie cat mai de folos.

Alimente indicate:
Carne foarte slaba, peste salbatic, vanat, carne de pasare (fara piele), orezul brun, secara, meiul, graul integral, ovaz decortificat, paine integrala, pastele fainoase integrale, fasolea, plantele leguminoase, fructele si vegetalele, branza dulce, iaurtul natural neindulcit, cu continut scazut de grasime mai ales iaurtul din lapte de capra, varza murata, soia fermentata, spirulina, orzul verde, algele marine.

Alimente contraindicate:
Sunca, carnati, bacon, carne afumata, somon de crescatorie, orice carne sau peste procesat industrial, painea alba, produsele de patiserie, biscuiti, prajiturele, zaharurile si indulcitoarele rafinate, cerealele ambulate, grasimile si uleiurile, citronadele, cola, bauturile acidulate, alcoolul, cafeaua, branzeturile, iaurturile procesate, margarina, mancarurile semipreparate, conservantii aditivi, aromele artificiale, colorantii, stabilizatorii, emulsificatorii.

Pasul 4: O treapta mai sus!
Efectul pozitiv al exercitiilor fizice asupra starii mentale este bine cunoscut de catre toti cei care fac sport in mod regulat.

Indiferent de exercitiul ales, trebuie indeplinite urmatoarele criterii:

Trebuie sa fie sustinut si fara pauze

Trebuie sa dureze cel putin 30 de minute

Trebuie sa-ti faca inima sa-ti bata la 70-85% din capacitatea maxima in intervalul de timp cat exresezi. Daca exercitiile te solicita mai mult decat atat, pot provoca scaderea nivelelor energetice. Daca vrei sa ajungi mai repede la o buna conditie fizica, exerseaza mai mult timp, nu mai intens.

Trebuie efectuate cel putin de patru ori pe saptamana.

Pasul 5: Priveste spre interior!
Starea de relaxare permite producerea unor modificari fiziologice traite in mod normal in timpul somnului, astfel incat si mintea si trupul sa se revitalizeze simultan. Dar este diferita de somn. Pentru ca in vreme ce corpul tau ramane profond pasiv, mintea este foarte vioaie.

Instrumente posibile:
Meditatia transcedenatala
Yoga
Exercitiile de respiratie
Zazen (forma de meditatie in zen)
Repetarea unui cuvant
Antrenamentul autogen
Exercitii extenuante prelungite
Biofeedback

Mai multe despre cum sa va pastrati mereu frumoase puteti afla din cartea 10 pasi pentru a fi mereu frumoasa aparuta la editura Proeditura .

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!