Skip to article

Alimente (ne)sanatoase

Alimente (ne)sanatoase
Termenii ca "low fat", "diet" si "fat free" te pot induce in eroare. Esti convinsa ca mananci ceea ce trebuie pentru a slabi. Dar cateodata aceste produse fac exact contrariul si anume sa pastreze kilogramele.

Multi nutritionisti considera ca ingredientele din acest gen de produse - zahar, fructoza - contribuie la obezitate. Pentru a te ajuta sa alegi inteligent, am adunat o lista cu produse.

Parfait de iaurt. Aceasta combinatie induce in eroare.

Batoane energy. Primul ingredient din astfel de batoane este fructoza, ceea ce inseamna zahar. Un baton energy contine peste 30 de ingrediente, multe dintre ele vitamine si minerale, dar cum poate fi ceva sanatos invelit in zahar?

Salate de la fast food. Multe restaurante de acest tip incearca sa-si pastreze reputatia oferind alternative sanatoase la vestitii burgeri. Dar un numar mare de salate din meniu sunt bogate in grasime si sodiu.

Alimente (ne)sanatoase


Sucurile de fructe. In timp ce doctorii recomanda sa consumi o varietate de fructe pentru vitaminele lor, sucurile de fructe nu sunt la fel. Acestea sunt bogate in zahar, arome artificiale si doar o mica cantitate din fructul respectiv. Mai bine mananca o portocala.


Sucurile dietetice. Nu contin grasime, carbohidrati si colesterol, dar de asemenea nu contin nici proteine si fibre, nutrienti necesari pentru mentinerea sanatatii. Singurul ingredient pe care il contin este sodiul, iar majoritatea sucurilor contin 30 mg. Expertii considera ca o dieta bogata in sodiu poate contribui la cresterea tensiunii. Cate un astfel de suc din cand in cand este in regula, dar cea mai buna bautura pentru a slabi este apa.

Dulciurile fat-free. In aparenta inocente, aceste dulciuri sunt produse ce trebuie evitate atunci cand incerci sa te hranesti sanatos. Incearca sa-ti faci propriile tale dulciuri acasa.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!