Skip to article

Arata mai tanara, traieste mai mult - solutia pentru frumusete

Arata mai tanara, traieste mai mult - solutia pentru frumusete
"Lumea se misca asa repede incat exista zile in care persoana care spune "u se poate face"este intrerupta de persoana care face."

Factorii care influenteaza imbatranirea celulelor si implicit a pielii:

Arata mai tanara, traieste mai mult - solutia pentru frumusete
Dieta:
Exista alimente care pot cauza imbatranirea si alimente anti-imbatranire. Alimentele pro-imbatranire sunt cele care cauzeaza cresterea rapida a zaharurilor din sange; ex: zahar, cartofi, paine, produse de patiserie, sucurile, chips-urile, orezul.

Stress-ul: Exista doua tipuri de stress: cel fizic si cel psihic. Stress-ul fizic poate cauza trauma, rani si chiar intinderi anormale ale plielii.Stress-ul mental sau psihic poate fi insa la fel de daunator.

Arata mai tanara, traieste mai mult - solutia pentru frumusete

In momentul declansarii stress-ului psihic se produc neuropeptide care exercita un efect negativ asupra creierului producand "cortisol", substanta ce poate deveni toxica distrugand celulele din creier, ridicand nivelul zaharurilor din sange, cauzand probleme sistemului imunitar, decalcefiere si nutritionale accentueaza importanta antioxidantilor si mentioneaza ca este necesar sa se consume intre 3.000 si 5.000 de unitati pe zi. Aceste unitati se calculeaza in sistemul ORAC - Capacitatea de absorbtie a oxigenului radical.

Arata mai tanara, traieste mai mult - solutia pentru frumusete

9 super-alimente cu efecte anti-imbatranire, reglarea metabolismului si arderea grasimilor, scaderea nivelului de colesterol, reglarea tensiunii arteriale, protejarea impotriva problemelor cardiologice si cancerului, eliminarea toxinelor, imbunatatirea digestiei si mentinerea sanatatii digestive:

1. Usturoiul, Ceapa, Prazul, Arpagicul - legumele cu cel mai puternic antioxidant al ficatului
2. Orzul - actiune puternica in scaderea glicemiei, metabolizeaza grasimile, colesterolul si carbohidratii
3. Legumele verzi
4. Graul negru, nedecorticat
5. Lintea si fasolea boabe - bogate in proteine si vitamine
6. Ardeiul iute
7. Nuci si seminte - cu efecte majore impotriva imbolnavirii inimii
8. Lastarii, mladitele legumelor (telina, patrunjel, marar, loboda, leustean, etc.) - bogate in proteine si vitamina C
9. Iaurt si Kefir - parteneri probiotici

Pe site-ul

Suplimentii nutritionali

Suplimentii nutritionali au un rol deosebit de important in buna functionare a organismului, fiind si stimulenti de energie. Dintre cei mai importanti suplimenti alimentari mentionam: acidul alpha lipoic, Coenzima Q10, vitamina C, vitamina E, calciu, magneziu, mangan, acidul linoleic.

Tratamentele corporale si efortul fizic:

Tratamentele corporale sunt necesare fiecarei femei. Femeia de astazi stie ca trebuie sa se ingrijeasca cu o deosebita atentie si din acest motiv trebuie sa acorde o importanta deosebita tratamentelor corporale.

De remarcat sunt tratamentele in patura termica si masajul ce au multiple efecte benefice asupra organismului.
Efectele termice ale paturii favorizeaza hidratarea intensa a pielii, reechilibrarea tratamentelor corporale, stimularea circulatiei periferice, oxigenarea tesuturilor, accentuarea procesului de lipoliza, reducerera grasimilor, favorizarea circulatiei excesului de lichide, eliminarea toxinelor.

Efecte benefice ale masajului:

Arata mai tanara, traieste mai mult - solutia pentru frumusete

se elimina stratul de celule moarte de la suprafata pielii si excesul de sebum;
pielea dobandeste un aspect mult mai sanatos fiind hranita atat din interior, de sange, cat si din exterior, de substantele active din lotiunile folosite pentru masaj;
se amelioreaza elasticitatea si tonusul pielii si tesuturilor subcutanate prin stimularea circulatiei sanguine si limfatice;
se reduc depozitele de grasime existente si se previne aparitia altora noi;
se imbunatateste schimbul de substante nutritive intre tesuturi si se faciliteaza eliminarea deseurilor metabolice;
se armonizeaza functionarea sistemului nervos prin relaxarea si calmarea intregului organism.
creste mobilitatea. Masajul are o actiune de stretching asupra muschilor si tesuturilor, ceea ce conduce la mentinerea elasticitatii acestora.
echilibreaza sistemul nervos. Il linisteste sau stimuleaza, in functie de efectul dorit.
ajuta la functia digestiva.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!