Skip to article

Cum ne pregatim sa slabim

Curele de slabire - in sensul traditional al reducerii ratiei alimenare - aproape intodeauna dau rezultate pe termen scurt si aproape niciodata nu functioneaza pe termen lung.

Exista studii de specialitate care demonstreaza ca oscilatiile mari in greutatea corporala duc la aparitia unor riscuri majore pentru sanatate.

Analiza obiceiurilor alimentare a indivizilor deosebit de longevivi nu a condus la descoperirea unui aliment sau regim alimentar special care sa favorizeze longevitatea, dar toti au pastrat o greutate constanta in viata lor adulta.

Stresul si grija provocate de un stil de viata sanatos, dar nefamiliar pot anula definitiv beneficiile stilului de viata respectiv.

Problemele legate de greutatea corporala si sanatate sunt mai complexe decat simplul consum al unui numar de calorii sau inlocuirea untului cu margarina vegetala.

Daca nu este vorba de obezitatea patologica greutate mai mare cu 25% decat cea normala, corespunzatoare raportului greutate/inaltime - atunci greutatea ideala este mai mult o chestiune subiectiva.

Daca considerati ca in acest moment greutatea dvs corporala este un accident, atunci sunteti indreptatiti sa schimbati situatia, dar daca sunteti multumiti de dimensiunile dvs actuale (si nu sunteti obez), va simtiti echilibrat si chiar sunteti sanatos, atunci nimeni nu ar trebui sa va influenteze sa schimbati ceva, numai pentru ca standardele modei o cer .

Cum sa ne pregatim sa slabim:

Analizati daca sunteti realmente motivat sa faceti acum schimbari in stilul dvs de viata. Trebuie sa fiti onesti, una e sa stii si alta e sa fii capabil sa faci schimbari.
Controlati cu usurinta evenimentele din viata dvs in prezent si in cele cateva luni care vor urma ? Exista mari sanse sa esuati in incercarile dvs de schimbare a stilului de viata daca exista probleme sau crize in viata de familie, serviciu, bani sau copii.

Emotiile, sentimentele, dorintele si gandurile noastre ne modifica si ne schimba in permanenta metabolismul: anumite emotii ne accelereaza metabolismul, in timp ce altele il incetinesc. Unele trairi provoaca un exces de secretie a acidului gastric in stomac in timp ce altele au efect opus. Acesta este motivul pentru care nu incep o schimbare majora cum este slabitul- cand sunt prins intr-o alta preocupare majora.

Ati fost realist cand v-ati stabilit numarul de kg pe care doriti sa-l pierdeti?

O scadere ponderala cu numai 5 - 10 %, va poate aduce importante beneficii in starea de sanatate, nu-i nevoie sa ajungeti la talia din liceu. Incercati sa ajungeti la o greutate cu care sa va simtiti bine, care va permite o stare energetica buna, nivelul tensiunii arteriale si al colesterolemiei in limite normale, un somn odihnitor.

Aveti sprijinul moral al familiei si prietenilor in aceasta incercare?

Intarirea angajamentului asumat, comunicati celor apropriati decizia luata, pentru ca veti avea nevoie de sprijinul lor moral, nu va ascundeti, asa veti trisa cu siguranta si veti dezvolta un complex de vinovatie care este departe de a va mari sansele de reusita. Daca nu intervine izolarea sociala, daca va bucurati in permanenta de rezultatele obtinute, de increderea si felicitarile sincere ale celor dragi, atunci procesul in sine devine o placere. Si noi va putem fi alaturi cu experienta celor care au incercat si chiar au reusit. Contactati-ne !

Vreau cu adevarat sa fiu mai sanatos sau ma intereseaza numai aspectul exterior, ma pregatesc pentru o viata sau fac o schimbare temporara, de dragul cuiva sau pentru un eveniment din viitorul apropiat? Merita efortul ?

Ati gasit o modalitate de a fi mai activi din punct de vedere fizic?

Miscarea fizica moderata este un mijloc de formare si modelare a fibrei musculare si ea va fi apoi cuptorul care va arde mai multe calorii. E suficient sa mergeti pe jos in ritm alert cca 30 min de 4 - 5 ori pe saptamana, sa uitati sa luati liftul, sa plimbati catelul mai departe de casa, sa va implicati in jocurile sportive ale celor mici sau sa va satisfaceti o dorinta mai veche de a face ceva gradinarit, bricolaj etc.

Verificati daca aveti o problema medicala sau emotionala, de care ar trebui sa va ocupati mai intai. Daca aveti o placere necontrolata de a manca, sau sunteti dispus sa va infometati, daca sunteti depresiv sau anxios, atunci este bine sa solicitati un ajutor profesionist sau cel putin sa luati in considerare doua sedinte de inot pe saptamana.

Sunteti constient ca procesul de control al greutatii este unul de durata ce implica modificari de comportament, obiceiuri alimentare si nivel de activitate fizica?

Cel mai important lucru este sa decideti!

Pentru stabilirea cauzelor, strategia si modalitatile de solutionare va putem ajuta si noi, prin urmare nu ezitati sa ne contactati!

Specialist Boutique Herba

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!