Skip to article

Fese frumoase - exercitii

Fese frumoase - exercitii
Exercitii
Va propunem o serie de exercitii putand fi practicate de toata lumea

Majoritatea femeilor slabesc greu in partea de jos a corpului. Motivul? Sistemul hormonal feminin este conceput pentru a permite viitoarei mame sa-si hraneasca bebelusul. Principalele resurse se formeaza deci in jurul soldurilor si a coapselor. Retentia de apa la acest nivel favorizeaza in plus aparitia celulitei. Este esential sa se efectueze exercitii fizice pentru contracararea acestei manifestari naturale. Miscarile pe care vi le propunem nu necesita folosirea unui echipament deosebit.

Ca o trestie in vant

Pozitia initiala: In picioare, tineti un bat in mana
Miscare:
1. Indoiti usor piciorul de sprijin, cu mana opusa in jurul taliei
2. Ridicati usor piciorul opus, expirand. Pastrati piciorul intins si laba piciorului indoita.
3. Reveniti la pozitia initiala, pastrand bustul drept si pieptul degajat. Faceti miscari usoare fara sa cambrati spatele.
Repetati miscarea de douazeci de ori. Schimbati piciorul.

Robustete

Pozitia initiala: Stati intinsa, cu bratele intinse pe sol, picioarele usor departate.
Miscare:
1. Sprijinindu-va in calcaie, ridicati bazinul
2. Coborati fesele efectuand miscari usoare si contractand muschii fesieri
3. Reveniti la pozitia initiala, expirand. Atentie : capul trebuie sa ramana drept.
Repetati miscarea de treizeci de ori.

Scara
Fese frumoase - exercitii


Aceste exercitii trebuiesc practicate insotind miscarea de o contractie involuntara a muschilor fesieri; expirati la efort.
Este bine sa alternati amplitudinea miscarilor si sa le completati prin niste contractii intr-o miscare statica (pastrati pozitia cateva secunde contractand usor si expirand).

Pozitia initiala : Stand in genunchi, pe sol, va sprijiniti pe un brat.
Miscarea :
1. Intindeti bratul stang, genunchiul drept fiind pe sol
2. Intindeti piciorul drept, comprimand muschii abdominali
3. Reluati miscarea mai amplu. Respirati.
Repetati de douazeci de ori, schimband piciorul.

Variatie tonica

Pozitia initiala : Lungita pe sol, strangeti genunchii, pastrand bustul si capul drepte.
Miscarea :
1. Un picior este intins, iar pe celalalt il aduceti la piept. Bratele sunt intinse.
2. Strangeti muschii abdominali si burta, respirand adanc. Nu indoiti spatele.
Repetati miscarea de douazeci de ori. Schimbati piciorul.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!