Skip to article

Gandeste ca o persoana slaba

Gandeste ca o persoana slaba
Multe diete capricioase se refera la produse semipreparate, suplimente si carti. Dar aceste planuri de obicei nu reusesc sa-ti transmita ca secretul de a fi slaba - si in primul rand sanatoasa - este in capul tau.

Schimbarea de comportament este complexa. Majoritatea abordarilor rapide ignora acest lucru. Trebuie sa intelegi ca experientele tale, gandurile, atitudinea asupra mancarii si influenta exercitiilor fizice influenteaza abilitatea noastra pentru a face schimbari asupra stilului de viata. Aceasta este cheia pentru un succes pe termen lung.

Iata cum poti incepe sa gandesti ca o persoana slaba:

Gandeste ca o persoana slaba

Atitudine pozitiva. Nu fi foarte severa cu tine. Infometarea sau suprasolicitarea la sala nu te vor ajuta. Daca ai sarit peste o mica etapa a dietei, intra din nou pur si simplu pe fagasul normal.

Jurnal al alimentelor. Ia notite cu ceea ce ai mancat si unde, ca de asemenea si starea de spirit. Dupa o saptamana, vezi ce ai notat. Daca observi ca folosesti mancarea ca un mic premiu pentru reusitele tale, cauta alternative mai sanatoase.

Teluri realiste. Schimba un lucru la dieta ta in fiecare saptamana. Taie din marimea portiilor sau cumpara produse proaspete. Fii rezonabila - daca dieta ta este prea restrictiva, iti vei pierde motivarea.

Exercitii. Fa 30 de minute de activitate moderata (mersul pe jos) in majoritatea zilelor. Dupa doua saptamani, adauga 5 minute la fiecare sesiune. Pentru a slabi, fa exercitii 60 de minute pe zi. Si nu uita, intotdeauna consulta-ti doctorul inainte de a alege un program de antrenament.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!