Skip to article

Pentru un stomac plat

Pentru un stomac plat
Multe dintre tinutele noastre necesita un stomac plat, cu muschi bine definiti. Si daca inca nu credem in puterea de seductie a acestuia nu ne ramane decat sa ne uitam la videoclipurile lui Janet Jackson - stomacul plat a transformat-o dintr-o femeie grasuta in una care ocupa primele locuri in topurile de fumusete ale lumii.

Aparitia burticii nu tine de sexul pe care il ai, probleme avand atat femeile cat si barbatii odata cu inaintarea in varsta. Deseori nu conteaza nici cat de slab esti, existand persoane inalte si slabe care nu au stomacul chiar plat.

Motivele sunt multiple.

alimentatie - mananci prea multe cruditati, mananci prea repede, bei prea multe sucuri sau apelezi prea des la serviciile fast-food-urilor. La barbati se adauga preferinta pentru beri baute pana seara tarziu.

sindromul premenstrual - este insotit de cresterea estrogenului care duce la retinerea apei in regiunea pelviana (asta da senzatia de burta umflata)

nasterea - dupa nastere burta ramane o perioada umflata. Pentru a incerca sa ajungi la silueta initiala ai nevoie de mult sport.

o viata sedentara - lipsa se sport, efort este cel mai adesea la baza multora dintre transformarile inestetice ale corpului nostru.

Ce e de facut?

Constipatia
Constipatia este rezultatul imposibilitatii de a elimina din colon substantele care nu mai sunt necesare organismului, acestea ajungand intr-o stare de deshidratare. Daca aceasta problema apare doar uneori nu este cazul sa te ingrijorezi, altfel mai bine consulti un farmacist. Daca te hotarasti sa faci ceva impotriva ei intereseaza-te ce ierburi poti folosi. Nu are sens sa iei pastile cand exista atatea ceaiuri ce te pot ajuta. Cel mai adesea asa zisele "ceaiuri de slabit" au tocmai acest efect. Constipatia este una dintre cele mai comune cauze ale aparitiei burtii.

Dieta
Balonarea este data si de digerarea greoaie a alimentelor. Cruditatile sunt mai dificil de digerat decat cele care au fost in prealabil preparate. Solutia ideala ar fi sa gatim alimentele la abur inainte de a le manca.

De evitat - legumele si fructele care nu contin multa apa, mirodeniile, branza tare, apa gazoasa, fripturile tari.
De preferat - legumele si fructele preparate, branza topita, alimente bogate in fibre.

Un stil de viata sanatos
Nu manca repede si daca este posibil ia masa intr-o ambianta cat mai relaxanta.

Mesteca bine alimentele. Saliva are o actiune predigestiva si fara ea in intestin ajung multe bacterii care fermenteaza si formeaza gaze, ducand la balonare.

Bea doua pahare de apa dimineata pe stomacul gol. Este un bun remediu impotriva constipatiei si ajuta la eliminarea toxinelor.

Nu lasa sa treaca o zi fara a face cateva exercitii abdominale. Nu ar trebui sa iti ocupe mai mult de 10 minute si le poti face fara a te duce la o sala de sport, deci nu se opune prea mult optiunii tale pentru confort.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!