Skip to article

L'Oreal sarbatoreste 100 de ani

L'Oreal sarbatoreste 100 de ani
100 de ani de frumusete
100 de ani de cercetare si inovatie
100 de ani de realizari si pasiune



Cu ocazia centenarului, Grupul L?OriAAal isi reafirma angajamentul de responsabilitate corporatista, anuntand demararea a 100 de proiecte de responsabilitate sociala in intreaga lume


L?OriAAal, cea mai mare companie din industria frumusetii din lume, sarbatoreste pe 4 iunie 2009 cea de-a o suta aniversare, impreuna cu cei 67.500 de angajati din 65 de tari in care grupul este prezent.

De-a lungul unui secol, L?OriAAal a fost angajata in aventura frumusetii. Compania care la inceput avea un singur brand, infiintata de un chimist vizionar, EugiAAne Schueller, in Paris, Franta, in 1909, a devenit, in timp, liderul mondial in industria frumusetii, datorita abordarii stiintifice riguroase, ambitiei de a cuceri pietele internationale si cautarii permanente a inovatiei si calitatii. Astazi, compania are 23 de branduri la nivel mondial, prezente in toate lanturile de distributie (saloane de cosmetica, piete de larg consum, lanturi de lux, farmacii), cu origini culturale diverse (americane, italiene, franceze, japoneze, chinezesti etc.). Branduri precum L?OriAAal Paris, L?OriAAal Professionel, Vichy, LanciAAme si The Body Shop sunt recunoscute drept lideri mondiali in categoriile lor. Definirea unei viziuni strategice puternice si clare a permis grupului sa depaseasca o provocare majora: sa faca frumusetea accesibila cat mai multor oameni, din intreaga lume.

LOreal sarbatoreste 100 de ani


Comentand aceasta etapa importanta din existenta grupului, Directorul Executiv L?OriAAal,
Jean-Paul AGON, a declarat: ?Centenarul este o oportunitate sa ne reafirmam angajamentul transmis prin viziunea si valorile noastre: o abordare stiintifica, o cautare constanta a inovatiei; gustul pentru provocare; respectul pentru diversitate, precum si pentru convingerea ferma ca frumusetea are un rol important in societate.?

100 de ani de explorare si inovatie

Este greu de imaginat cum ar fi aratat astazi industria frumusetii fara unele dintre inovatiile trecute ale L?OriAAal, considerate descoperiri revolutionare la vremea lor.

Astazi, departamentul de cercetare si dezvoltare al grupului ? care se bucura de un buget anual de aproape 600 de milioane de Euro si de mai mult de 3.000 de cercetatori activi in 18 centre de cercetare si 15 centre de evaluare din intreaga lume ? dezvolta noi molecule si formule in domeniul ingrijirii parului si a pielii.

L?OriAAal nu face niciun compromis de la angajamentul sau privind standardele ridicate de sanatate si de siguranta consumatorilor. Compania fabrica mai mult de 4,5 miliarde de produse in fiecare an; numai in 2008 a inregistrat mai mult de 600 de patente.
In Romania, programul iAARomania, esti frumoasa !iAA

Cu ocazia implinirii a 100 de ani de existenta la nivel mondial, L?OriAAal Romania lanseaza astazi, 4 iunie, un proiect dedicat studentilor constand intr-un concurs de fotografie cu tema ?Romania, esti frumoasa!?.

Prin lansarea proiectului ?Romania, esti frumoasa!?, L?OriAAal Romania cauta sa descopere si sa prezinte frumusetea prin ochii oamenilor, sa le dezvolte mandria de tara si sa aduca schimbare in viata a 100 de tineri studenti care vor primi, ca premiu, burse private in valoare totala de 200.000 RON, a declarat Richard Matalon, Coutry Managing Director L?OriAAal Romania.

Detalii despre proiect:

?Romania, esti frumoasa!? se va desfasura pe internet, studentii putandu-se inregistra pe un site dedicat special acestui concurs, www.loreal100.ro, lansat astazi, 4 iunie. Ei vor putea intra in concurs publicand cel putin o fotografie care sa prezinte frumusetea Romaniei, in cel putin una dintre categoriile:

Natura noastra
Oamenii nostri
Cladirile noastre
Obiectele noastre
Alte frumuseti (ex. fotografie de strada, animale, traditii etc)

Toate pozele vor putea fi vazute si votate de publicul larg pe site, iar un juriu format din experti in frumusete va lua parte la procesul de desemnare a castigatorilor. Membrii juriului sunt: Alexandru Abagiu (make up artist), Marius Baragan (fotograf), Mihaela Glavan (fashion stylist) , Florin Noje (hair stylist), Carol Capita (profesor universitar), Richard Matalon (Director General L?OriAAal). Vizitatorii site-ului vor avea o pondere de 20% in clasamentul final.


Alte informatii:

L?OriAAal se concentreza exclusiv pe o arie de expertiza unica: frumusetea;
Vanzarile din anul 2008 au atins 17.5 miliarde de euro;
Lider mondial pe piata cosmeticelor: cota de piata in 2008 a fost de 15,8%;
42 de fabrici in lume;
Compania a avut doar 5 directori generali de-a lungul a 100 de ani de istorie;
L?OriAAal este considerata drept una dintre cele mai responsabile 100 de companii din intreaga lume.

Articole recomandate

3 motive pentru care ar trebui sa alegi extensiile de gene 3 motive pentru care ar trebui sa alegi extensiile de gene
Esti femeie, esti mama, lucrezi - cu siguranta esti foarte ocupata! In general, toate femeile sunt ocupate, iar daca ar putea cere ceva din belsug - acest lucru este timpul. Intre familie, munca, scoala, treburi casnice si o lunga lista de alte obligatii, multe dintre noi sun intotdeauna putin in
Foloseste pigmentii de makeup ca un profesionist Foloseste pigmentii de makeup ca un profesionist
Industria de beauty nu a fost nicicand mai ofertanta. Astfel ca profesionistii din domeniul machiajului au beneficiat de cele mai bune si la moda produse de machiaj. Fie ca esti profesionist sau la inceput de drum cel mai important in acest domeniu este sa ai o imaginatie bogata si sa detii cat mai
E vremea sa fii glam! Make-up fabulous in 5 pasi E vremea sa fii glam! Make-up fabulous in 5 pasi
Sarbatorile de iarna se apropie cu pasi repezi, si chiar daca anul acesta este unul mai neobisnuit, nu inseamna ca nu putem sa intram in atmosfera de sarbatoare cu un look fabulous. Si ce ocazie poate fi mai buna decat Craciunul si Anul Nou ca sa stralucim, la propriu? Asa ca iata sfaturile
Cum faci ca machiajul sa reziste mai mult cu tehnica jamsu, trucul coreean de beauty Cum faci ca machiajul sa reziste mai mult cu tehnica jamsu, trucul coreean de beauty
Spray-urile de fixare a machiajului sunt un produs cosmetic banal pentru multe dintre noi, insa nu dau intotdeauna randamentul necesar. Cele care au intr-adevar efecte remarcabile ne golesc buzunarele, iar celelalte confera, in general, rezultate abia vizibile. Daca ti-am spune insa ca exista un
Machiaj in culorile toamnei. Sfaturi de make-up de la specialist Machiaj in culorile toamnei. Sfaturi de make-up de la specialist
Odata cu schimbarea anotimpului, simtim nevoia sa adaptam intregul nostru aspect fizic, de la ingrijirea pielii si pana la imbracaminte, la sezonul rece. Daca pana nu demult pastelurile si culorile electrizante ne hipnotizau cu farmecul lor, incet-incet incep sa ne atraga nuantele calde ale