Skip to article

Gustari bune si sanatoase dupa scoala

Gustari bune si sanatoase dupa scoala
Priveste cat de usor poti sa-i satifaci poftele micutului tau mancacios, aplicand aceste sfaturi: Renunta la toate alimentele bogate in calorii si grasimi cum ar fi: chips-urile, bomboanele, prajiturile, sucurile carbogazoase, etc; Alege alimentele si produsele de panificatie integrale, pentru sandwich-uri cum ar fi: chiflele, painea integrala, cereale, deoarece acestea au un continut ridicat de fbre. Ele ofera deci, copilului tau energie, vitamine si minerale, substante de care are atata nevoie; Include fructele si legumele in viata copilului pentru culoare, sanatate, vitamine, minerale, fibre si gust; Ofera-i copilului tau alimente proaspete ce contin proteine cum ar fi: laptele, branza, ouale, iaurtul, tonul, carne de vita si pui, pestele, toate aceste alimente fiind necesare pentru o buna crestere; Limiteaza cat poti de mult zaharul; Inlocuieste pizza normala cu o pizza facuta din paine integrala, cu legume si branza; Serveste-i cereale cu lapte si fructe uscate; Cand invata sau se uita la televizor, inlocuieste gustarile clasice cu bucatele de fructe sau legume proaspete!

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!