Skip to article

Ioana Blaj, marturii din Halkidiki: "Am avut senzatia ca traiesc un film horror"

Actrita Ioana Blaj a fost si ea surprinsa de furtuna puternica din nordul Greciei. Vedeta se afla in vacanta impreuna cu familia in Halkidiki.

„Aseară stăteam liniştiţi la o tavernă în port, mâncam aperitivele, când a venit venit furtuna, un vânt foarte puternic (120 km/h) şi s-a luat curentul. Copiii au început să ţipe. L-am luat pe sus pe Filip şi căruciorul lui Tudor şi l-am băgat pe prima uşă pe care am găsit-o. Am nimerit în bucătaria unui restaurant. Toată lumea era în panică. Zburau acoperişurile, zburau pahare şi sticle de pe mese şi bucăţi din copaci. Pentru câteva minute nu l-am găsit pe Ducu, care era cu Tudor. Într-un final, ne-am întâlnit. Tremuram din toate încheieturile, abia mă ţineam pe picioare. Filip urla cât putea de tare de teamă, alături de alţi copii pe care îi încercau aceleaşi emoţii. A durat totul cam 15-20 min. Când s-a oprit, l-am pus pe Tudor în cărucior, pe Filip în spatele lui Ducu şi am început să fugim până la hotel (cam 10 minute de mers pe jos). Apa era până la glezne, întuneric beznă. Ne împiedicam de crengi rupte, ghivece enorme, şezlonguri care zburaseră. Când am ajuns în hotel, am constatat că nu merg lifturile şi trebuie să urcăm 5 etaje cu căruciorul şi copiii. În cameră era apa peste tot... Am avut senzaţia că trăiesc un film horror care nu se mai termină. Bine că suntem sănătoşi şi am scăpat cu bine”, a povestit Ioana Blaj.

Articole recomandate

Anca Serea, probleme grave de sanatate: "Am facut un CT cranian" Anca Serea, probleme grave de sanatate: "Am facut un CT cranian"
Prezentatoarea TV Anca Serea are mari probleme de sanatate. Vedeta a ajuns de urgenta la spital, dupa ce chiar de Sfantul Andrei i s-a facut rau. Realizatoarea TV s-a confruntat cu ameteli puternice si nu s-a putut da jos din pat.  A petrecut toata noaptea la spital, unde a fost supravegheata
Scandal urias la Antena Stars. Doua vedete s-au batut in baie. Una dintre ele a ajuns la spital Scandal urias la Antena Stars. Doua vedete s-au batut in baie. Una dintre ele a ajuns la spital
A fost scandal monstru vineri dimineata pe platourile de filmare de la Antena Stars. Doua vedete ale trustului s-au luat la bataie in baie, iar una dintre ele a ajuns de urgenta la spital.  Conflictul s-a produs intre Simona Hapciuc, fosta Faimoasă de la „Survivor” și
Stefan Banica Jr, lovitura dura pentru Andreea Marin. Ce a putut sa spuna artistul despre fosta sa sotie dupa atatia ani de la divort Stefan Banica Jr, lovitura dura pentru Andreea Marin. Ce a putut sa spuna artistul despre fosta sa sotie dupa atatia ani de la divort
Stefan Banica Jr este unul dintre cei mai apreciati artisti din Romania. A avut mereu o viata discreta si nu si-a dorit niciodata sa isi expuna viata persoanala. A avut insa parte de numeroase controverse in timpul mariajului pe care l-a avut cu Andreea Marin. Artistul a fost casatorit si de trei
Editura Hyperliteratura retrage de pe piata cartea lui George Burcea, dupa ce actorul a spus ca "unele femei merita batute cu scaunele si mesele" Editura Hyperliteratura retrage de pe piata cartea lui George Burcea, dupa ce actorul a spus ca "unele femei merita batute cu scaunele si mesele"
Directorul editurii Hyperliteratura a avut o reactie dura dupa ce actorul George Burcea a publicat un comentariu agresiv, care instiga la violenta domestica. Cartea pe care o lansase fostul sot al Andreei Balan a fost retrasa de la vanzare de editura Hyperliteratura.  George Burcea s-a enervat
Detalii de ultima ora despre starea lui Viorel Lis, dupa ce s-a infectat cu Covid: "Incepuse sa ii atace plamanii" Detalii de ultima ora despre starea lui Viorel Lis, dupa ce s-a infectat cu Covid: "Incepuse sa ii atace plamanii"
Oana si Viorel Lis au trecut prin momente grele, dupa ce in urma cu o saptamana au fost testati pozitiv cu Covid. Fostul edil al Capitalei, in varsta de 78 de ani, a fost internat in spital deoarece are multiple probleme de sanatate. Acum se pare ca sunt bine, iar Oana a vorbit despre clipele grele